Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota vyprodává Auris za slušnou cenu. Pořád je k dispozici i stará Corolla sedan

David Bureš David Bureš 10. 3. 2019
75
59
Zobrazit náhledy (75)
Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris
Auris nadále pořídíte jako hatchback i kombi, motor je však k dispozici jediný. Stejný dostanete i v Corolle.

Toyota už začala na českém trhu prodávat novou generaci Corolly, pořád ale nabízí i jeho předchůdce, model Auris, nyní s přídomkem Classic. A ten se vyprodává za velice zajímavou cenu a navíc s bohatou výbavou!

K dispozici jsou obě karosářské varianty Aurisu, pětidveřový hatchback i kombi Touring Sports, avšak s jediným motorem, atmosférickým zážehovým čtyřválcem 1.6 Valvematic (97 kW) kombinovaným s šestistupňovým manuálem, a v jediné výbavě.

Ta zahrnuje světelný senzor, automatickou klimatizaci, dálkově ovládané centrální zamykání, výškově a podélně nastavitelný multifunkční volant s věncem obšitým kůží, zadní parkovací kameru nebo multimediální systém ovládaný prostřednictvím sedmipalcové dotykové obrazovky.

Nechybí ani bohatá bezpečnostní výbava zahrnující sedm airbagů, upozornění na opuštění jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek nebo tempomat. Dále zmiňme 16palcová kola z lehkých slitin, sadu na opravu pneumatik, diody denního svícení či přední mlhovky. Kombi Auris Touring Sports pak přidává střešní ližiny.

Za to všechno v případě hatchbacku zaplatíte velice slušných 409.000 korun, za kombík dáte navíc 20.000 korun. Připlácí se jen za barvu, bílá přijde na 3.500 korun, metalické laky na 15.000 korun. Jediným odstínem bez příplatku je námořní modrá. K autu navíc dostanete i sadu zimních pneumatik, obutých na 16palcová ocelová kola.

Kdo by pak raději sáhnul po tříprostorové variantě, může si nadále pořídit i předchozí generaci sedanu Corolla. Stojí jako hatchback, tedy 409.900 korun. Výbava více méně odpovídá Aurisu, Corolla se však musí spokojit s manuální klimatizací. Na druhou stranu má funkci trojbliku nebo vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou. Standardem pro sedan je pak bílá karoserie.

To nástupce Aurisu nabízí širší možnosti výběru. K dispozici jsou pro hatchback Corolla a kombi Corolla Touring Sports tři motorizace, konvenční s 1.2 Turbo (85 kW) a dvě hybridní, s osmnáctistovkou, respektive s dvoulitrem. Ceny hatche začínají na částce 489.900 korun.

Toyota Auris a Corolla – ceny nabízených výprodejových verzí
ModelAurisAuris Touring SportsCorolla sedan
Motor1.6 Valvematic1.6 Valvematic1.6 Valvematic
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min]97/640097/640097/6400
Točivý moment [N.m/min]160/4400160/4400160/4400
Převodovka6M6M6M
Max. rychlost [km/h]200200200
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,011,210,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,96,16,0
Cena [Kč]409.900429.900409.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Mikesus
motorizace
| 12. 3. 2019
I kdyby to bylo těch 550 ( i když to bylo míň ), tak v té době, aby se mi tam vešel kočárek, musela by to být Octavia, v dieselu by za tu cenu byla 1,6TDi s 5kvaltem ( a jsme hned v dynamice ještě "lépe" než hybrid ) ve stupni výbavy "volant za příplatek". A to se vyplatí, ze větší obnos připlácet za každou samozřejmost, mít "výkvět" techniky v podobě 5° převodovky a ještě k tomu "super" kvalitu ( z vlastní zkušenosti ) zvanou VW. Beru toto jen jako referenční vzorek, víc jsem to samozřejmě nezkoumal.

Souhlasím, že ten 2.0 je pružnější, taky má o 25% více výkonu než HSD v Aurisu. Bylo by to smutné, kdyby neměl. A to ještě k tomu úplně kašlali na emise.
Avatar - Ozzman
motorizace
| 12. 3. 2019
Tak klasická cena byla asi 550-600 tisíc v době největší slávy, za to si nejeden turbodiesel koupil ;)

Superb je sice na 50 díky převodovce pomalejší, ale při pružném zrychlení už je rozdíl znatelný ve prospěch TDI ;) To je o prioritě, kde jezdíš, nicméně i on si dokáže říct o 5 na sto, pokud nerveš od semaforu k semaforu plnej >:D Ale to je i tím dieselgate motorem >:D
Avatar - Mikesus
Bez dieselu
| 12. 3. 2019
Tak prostupnost přes obrudníky jednoznačně. Když vezmu, kolikrát auris drhnul čumákem o obrudník, protože někdo je vymyslel o centimetr vyšší... Všichni parkují v pohodě čumákem nad obrubníkem a já musím jak *** vyčuhovat z řady, protože obrubník.
Avatar - Mikesus
motorizace
| 12. 3. 2019
jop, 136 hp je auris hybrid.
Jinak dle mých informací z testovacích dnů nové corolly, mnohem víc lidí preferuje 1.8 než 2.0, především kvůli rozdílu v ceně. Ono taky prý dost lidí kouká na nejnižší až střední výbavy, tam je pak rozdíl obrovský. 1.8 od 560k, 2.0 od 660k ceníkových pro HB, pro TS 25k navíc.
Uvidíme, jak se příští týden budeš tvářit, snad nebude pršet. ;-)
Avatar - Mikesus
motorizace
| 12. 3. 2019
Jestli se zrovna ten diesel nerozhodne zůstat na křižovatce dalších 5 minut >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku