Mercedes-AMG GT C i jako kupé a modernizace ostatních členů rodiny

 

Mercedes-AMG GT se pro letošní rok dočkal faceliftu a dalšího rozšíření nabídky verzí. Navíc zahajuje rok oslav 50. výročí značky AMG.

Mercedes-AMG GT se od svého představení v roce 2014 dočkal první výraznější úpravy designu napříč kompletní paletou verzí. Touto změnou je provedení předních partií s maskou nazvanou AMG Panamericana.

Tato novinka je inspirována závodním GT3 a navazuje na provedení přídě ostrého GT R i prozatím posledního rozšíření řady v podobě GT C Roadster z loňského podzim, na nějž nyní navazuje GT C Coupé.

Nové tvary předních partií mají přispět k lepšímu chlazení přeplňovaného čtyřlitrového osmiválce u všech verzí a nejsou jedinou novinkou modelové řady pro začátek letošního roku. Mírné změny se odehrály i v motorovém prostoru.

Základní provedení Mercedes-AMG GT se dočkalo zvýšení výkonu o 10 kW (14 k) na 350 kW (476 k) při 6000 min-1, zatímco točivý moment se zvýšil ze 600 na 630 N.m dostupných od 1700 do 5000 min-1. I přes vyšší výkon se dynamické schopnosti nemění a GT akceleruje z 0 na 100 km/h za 4,0 s, zatímco maximální rychlost je 304 km/h, resp. 302 km/h u roadsteru.

Mercedes-AMG GT S, který je v nabídce jen jako kupé, se dočkal zvýšení výkonu o 9 kW (12 k) na 384 kW (522 k) při 6250 min-1 a točivého momentu o 20 N.m na 670 N.m od 1750 do 4750 min-1. Ani u tohoto modelu se nemění jeho dosavadní zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,8 s a maximální rychlost 310 km/h.

Mercedes-AMG GT S – Erupce na slunci

Letošní rozšíření nabídky v podobě modelu Mercedes-AMG GT C Coupé má stejně jako v loňském roce představená verze GT C Roadster nejvyšší výkon 410 kW (557 k) při 5750 až 6750 min-1 a točivý moment 680 N.m při 1900 až 5750 min-1. Z 0 na 100 km/h vystřelí kupé i roadster shodně za 3,7 s a mají i stejnou maximální rychlost 316 km/h.

Mercedes-AMG GT C se od dvojice níže postavených provedení vedle svých výkonů odlišuje i agresivnějším zevnějškem a rozšířením o 57 mm v oblasti zadních blatníků nebo zadní nápravou s elektricky ovládaným diferenciálem a aktivním natáčením kol.

Navíc vstupuje Mercedes-AMG GT C s pevnou střechou na trhu ve speciálním provedení Edition 50, oslavujícím 50. výročí značky AMG. Standardem pro toto výroční vydání jeden ze dvou exkluzivních laků karoserie v bílé či šedé barvě, který vždy doplňují prvky v černém chromu, jenž je použit i na kola. Interiér pak sází na kombinaci šedé s černou.

Vrcholem nabídky pak i nadále zůstává Mercedes-AMG GT R, který se nijak nezměnil a nadále disponuje výkonem 430 kW (585 k) při 6250 min-1 a točivým momentem 700 N.m při 1900 až 5500 N.m. Z 0 na 100 km/h tato verze zrychlí za 3,6 s a dosahuje rychlosti až 318 km/h.

Vedle lehké úpravy designu i výkonů základních provedení a rozšíření nabídky verzí se Mercedes-AMG GT dočkal i nových prvků individualizační výbavy od sady chromovaných prvků pro exteriér přes paket Night pro interiér a nová litá kola až po aplikaci AMG Track Pace, umožňující zaznamenávání podrobných telemetrických dat a jejich sdílení na sociálních sítích.

Vše o autosalonu Ženeva 2018 čtěte zde

Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Martina Čabana: Sjezd ČSSD rozhodl Zeman Komentář Martina Čabana: Sjezd ČSSD rozhodl Zeman

Malý div, že sociální demokracie přepřahá. Spíše je s…

Babiš se sešel se Zemanem, na večeři v Průhonicích řešili podporu vlády Babiš se sešel se Zemanem, na večeři v Průhonicích řešili podporu vlády

Premiér v demisi Andrej Babiš (ANO) dnes v Průhonicích…

ČSSD jednala v retro stylu, Zimola rozdával růžové brýle ČSSD jednala v retro stylu, Zimola rozdával růžové brýle

Královéhradecký kulturní dům Střelnice už něco pamatuje.…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Potvrzeno: Další Škodovka přišla o naftové motory. „Za pár“ to má i 1.4 TSI Potvrzeno: Další Škodovka přišla o naftové motory. „Za pár“ to má i 1.4 TSI

Že nedávají vznětové motory zase takový smysl v malých…

BMW setřelo ochránce přírody: Vaše emisní testy jsou bezvýznamné! BMW setřelo ochránce přírody: Vaše emisní testy jsou bezvýznamné!

V prosinci minulého roku světem proletěla zpráva o…

 






 
Volkswagen Scirocco končí. Takto příběh sportovního kupé v roce 1974 začal

Volkswagen Scirocco končí. Takto příběh sportovního kupé v roce 1974 začal

Včera

Výroba Scirocca loni skončila. Pojďme si připomenout jeho dávného předchůdce ze sedmdesátých let.




Blesk.cz

Pavla Zedníčka obchází smrt: Sebevražda v jeho domě!

Pavla Zedníčka obchází smrt: Sebevražda v jeho domě!

Zdá se, že kolem Pavla Zedníčka (68) nebezpečně krouží smrt. Stále ještě truchlí po synovci Jakubovi (†27),…

Fotograf celebrit pobodal svého milence: Ten skončil bez domova v ruině Andreje Babiše!

Fotograf celebrit pobodal svého milence: Ten skončil…

I když je to k nevíře, jde o příběh, který napsal život sam. Jeho hlavním aktérem je bezdomovec Rudo Barický.…

 

iSport.cz

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Čeští hokejisté na zimních olympijských hrách 2018 v Pchjongčchangu postoupili přímo do čtvrtfinále, když bez…

Erbanové cesta ke hvězdám: nařčení ze zrady, finanční krize a sladký bronz

Erbanové cesta ke hvězdám: nařčení ze zrady,…

Nechtěla hrát v české reprezentaci druhé housle. Proto se Karolína Erbanová rozhodla pro riskantní krok a odešla…

 

Reflex.cz

ČSSD povede Hamáček, porazil Zimolu i Chovance

ČSSD povede Hamáček, porazil Zimolu i Chovance

Sociální demokracii povede dosavadní místopředseda strany a místopředseda Poslanecké Sněmovny Jan Hamáček. V…

Záhada velrybích ztroskotání: Překvapivé vysvětlení hromadných sebevražd kytovců

Záhada velrybích ztroskotání: Překvapivé vysvětlení…

Vědci už dlouho hledají příčiny, proč velryby vplouvají na mělčiny, kde hromadně hynou. Jednu z nich teď možná…