Mercedes-Benz V se začne prodávat nejdříve jako luxusní Edition 1

 

Mercedes-Benz uvádí v poslední době nové modely na trh nejdříve jako limitované luxusní série Edition 1. Stejný recept uplatí i u novotou vonící třídy V.

Mercedes-Benz V série W447 nahrazuje luxusní dodávky Viano (W639). Stuttgartská automobilka už toto označení jednou v historii použila, konkrétně u dražších verzí předchůdce řady W638 (1997-2003). Nová třída V bude na trh uvedena nejprve coby luxusní model Edition 1. Trojcípá hvězda tak pokračuje v oblíbené kratochvíli, se stejným názvem se zprvu prodával i crossover GLA, sedan CLA, menší sportovní modely AMG a dokonce velká třída S. Evidentně se takovýto postup marketingově vyplácí, takže proč v něm nepokračovat, že?

Auto vychází z verze V 250 BlueTec. To znamená, že má pod kapotou dobře známý čtyřválcový turbodiesel 2,14 l s výkonem 140 kW a točivým momentem 440 N.m. O ten se stará výhradně sedmistupňová samočinná převodovka 7G-Tronic Plus a přenáší jej na zadní nápravu. V základu najdeme sportovní podvozek (ano, u velkoprostorového vozu stále připomínajícího dodávku), ale i v limitce si může klient dále připlatit za nastavitelný podvozek Agility Control. Devatenáctipalcová litá kola s pěticí dvojitých paprsků jsou standardem, stejně jako zatmavená zadní boční okna. Posuvné dveře pohánějí výhradně elektromotorky, ani v případě rozměrného víka zavazadlového (či spíše nákladového) prostoru tomu není jinak. U Mercedesu mu konkrétně říkají Easy-Pack. Zadní sklo se dá vyklopit také samostatně.

V interiéru čekejme luxus. Nejde ani tak o plaketky s označením Edition 1, ale hlavně o špičkovou výbavu. Sedačky pokrývá přírodní kůže Nappa, palubní desku pak prošívaná umělá. Tmavý dekor imituje ebenové dřevo, na podlaze najdeme velurové koberečky s logy Mercedesu. Místa pro řidiče a spolujezdce nepřišla o chlazení a o teplotu vzduchu se stará samočinná klimatizace Thermotronic. Zadní pasažéři mají pro změnu k dispozici poloautomatický systém Tempmatic. Všichni si mohou užívat špičkový zvuk audia Burmester, nechybí ani multimediální Comand Online. Všemožné elektronické asistenty zastupují například ten parkovací s kamerou, která se otáčí v úhlu 360 stupňů, předcházení kolizím CPA, respektive Pre-Safe, systém udržování jízdního pruhu a konečně hlídač mrtvého úhlu.

Základní model nové třídy V startuje na částce 42.900 eur (přes 1,18 milionu korun). Cenu za Edition 1 dosud německý výrobce nezveřejnil, bude ale jistě vyšší.

Psali jsme: Mercedes-Benz V: Dvě délky rozvoru náprav a pouze čtyřválcové motory

Spolupracujeme s TipCars.com
OBRAZEM: V Praze se sešli odpůrci Sobotky a islámu, bylo jich jen pár stovek OBRAZEM: V Praze se sešli odpůrci Sobotky a islámu, bylo jich jen pár stovek

Centrum Prahy bylo v obležení desítek policistů. Kromě…

Skupina G7 Rusku připomněla povinnost plnit dohody z Minsku, hrozí přísnějšími sankcemi Skupina G7 Rusku připomněla povinnost plnit dohody z Minsku, hrozí přísnějšími sankcemi

Státy skupiny sedmi nejvyspělejších ekonomik světa (G7)…

Spojené státy se jako jediné ze skupiny G7 nezavázaly podpořit dohodu o klimatu Spojené státy se jako jediné ze skupiny G7 nezavázaly podpořit dohodu o klimatu

Šest ze sedmi zemí skupiny nejvyspělejších ekonomik světa…

 
Zdroj: WorldCarFans

Štítky Mercedes-Benz Nové modely Diesely MPV

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení Auta a film: Zde je přehled 30 nejznámějších spojení

Také letos se do kin dostává řada filmů, kde se děj více…

BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Mnichovská automobilka oficiálně představila BMW řady 8,…

 




Mercedes-Benz rozšiřuje řadu Marco Polo o model Horizon Mercedes-Benz rozšiřuje řadu Marco Polo o model Horizon

Automobilka Mercedes-Benz si připravila nového člena…

Mercedes-Benz V dostal vrcholné provedení Exclusive Mercedes-Benz V dostal vrcholné provedení Exclusive

Mercedes-Benz v letošním roce rozšiřuje nabídku výbav…

 



 
Volkswagen Up! GTI poprvé naživo: Jedničkový Golf GTI je zpátky! (+videa)

Volkswagen Up! GTI poprvé naživo: Jedničkový Golf GTI je zpátky! (+videa)

Včera

Jenom málokterý sportovní hatchback má tak velkou skupinu zastánců, jako Volkswagen Golf GTI. Nový Up! GTI se vrací ke kořenům a vzpomíná na dobu před jednačtyřiceti lety.




Blesk.cz

„Znásilníte tři ženy, vezmu to na sebe,“ vtipkoval prezident před vojáky

„Znásilníte tři ženy, vezmu to na sebe,“ vtipkoval…

Filipínský prezident Rodrigo Duterte má evidentně smysl pro humor hodně za hranou. Například v pátečním projevu…

Zeman hřměl v Lidicích: Zbabělost vydáváme za multikulti toleranci

Zeman hřměl v Lidicích: Zbabělost vydáváme za…

Teroristické útoky v Evropě jsou dílem naší zbabělosti, která je vydávána za multikulturní toleranci, řekl…

 

iSport.cz

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů nepřijdu důstojně

Vachoušek končí kariéru: Manželka ví, že domů…

Snažil se kontrolovat, ale neudržel se. Nešlo to. V očích se rychle objevily slzy, emotivní rozlučka s…

Takhle slaví Slavia! Pohár dostala na hvězdě, pokřik zvedl Tvrdíka ze židle

Takhle slaví Slavia! Pohár dostala na hvězdě, pokřik…

Pekelná atmosféra, rány z dělobuchů a především radost. Stadion Evžena Rošického na Strahově se otřásal v…

 

Reflex.cz

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření vodou ale může znamenat zdravotní rizika

Startuje dotační “Dešťovka” za 100 milionů. Šetření…

Neschopnost dohlédnout důsledků legislativních aktivit i možných variant uplatnění příslušných projektů v reálné…

Ujetost roku: Pojišťovák s plnicím perem v nose

Ujetost roku: Pojišťovák s plnicím perem v nose

Výhodou rozvíjejícího se komiksového trhu v České republice – ano, stále jsme rozvojová země – není jen zvýšení…