Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 508: Nabídku má doplnit sportovně laděný sedan

David Bureš
Diskuze (4)

Současná generace Peugeotu 508 je dostupná jako sedan, kombi a zvýšené kombi. V budoucnu by mohla nabídku doplnit další verze.

Peugeot tento týden odhalil modernizované provedení modelu 508, zároveň však už uvažuje nad novou generací tohoto vozu střední třídy. Nabídku modelu by mohl doplnit sportovně laděný sedan ve stylu Volkswagenu CC.

Nabídka budoucí 508 by tak zahrnovala dva sedany. „Uvažujeme o dvou karosářských variantách, jedné dynamičtější a jedné prostornější a komfortnější,“ přiznal generální ředitel značky Peugeot Maxime Picat v rozhovoru pro britský magazín Autocar. Sportovnější varianta by se mohla inspirovat letošním konceptem Exalt.

Sportovně laděný sedan však zatím nemá svoji budoucnost jistou. Podle Picata rozhodne o výrobě vozu další vývoj situace na trhu.

Do budoucna se nadále počítá s variantou kombi, která má oslovovat hlavně evropské zákazníky. Tradiční sedan naopak bude zaměřen na Číňany, kteří mají auta s tříprostorovou karoserií v oblibě. O budoucnosti zvýšeného kombi 508 RXH se zatím nemluví.

O výrobě sportovně laděného sedanu značky Peugeot se spekuluje již od konce loňského roku. Zvažovaný automobil byl doposud nazývaný jako 408 GT, loňská zpráva francouzského magazínu Auto Plus udávala, že auto vyplní mezeru mezi 308 a 508. Nynější zpráva Autocaru tak naznačuje, že výsledné auto bude větší, než se dosud tvrdilo.

Automobil se má inspirovat dvojicí Volkswagen Passat a Volkswagen CC, která se shodnou techniku láká odlišnou klientelu. Základem nového Peugeotu má být modulární platforma EMP2, která debutovala v kompaktním modelu 308.

David Bureš
Diskuze (4)
21. 6. 2014 14:35
PSA
Celkovo by v koncerne PSA mohli viac značky Citroen a Peugeot od seba odlíšiť. Úlohy rodinných Citroenov a športovejšie ladených Peugeotov by hrali určite lepšie ako ten súčasný guláš, Športovo ladený sedan považujem za dobrý nápad, ale nemal by to byť doplnok ponuky, ale jej základ.
Avatar - Misanick
21. 6. 2014 10:01
Re: CC
Nezapomeň, že čokoládu, stejně tak jako auta, prodává taky obal (někdy jen ten obal) ;-) .
20. 6. 2014 21:01
Re: CC
I když jde o kosmetické změny, něco to stojí a musíš to zaplatit z menšího počtu kusů. Negarantuje ti to větší zisk. Na to potřebuješ objem.
Avatar - Hittman
20. 6. 2014 19:42
CC
CC má hezčí design, ovšem technicky je plně shodný se svou předlohou. Takže princip je v tom, že změníme nudný obal na stejné čokoládě za nenudný a zároveň zvýšíme cenu, tj. zvýšíme zisk. Pro mne je to pěkné auto, ale cenově neopodstatněné oproti sedanu se stejnou technikou...
U Peugeotu si nejsem moc jist, pokud použijí výše popsaný "recept", kolik se najde zákazníků si za klasický P508 připlatit desetitisíce za stejnou techniku, jen změněnou kastlu...