Podívejte se na pět nejrychleji zrychlujících Porsche v akci
Porsche do tohoto dílu seriálu Top 5 zařadilo pětici modelů ze současnosti a nepříliš vzdálené minulosti. Cílem bylo najít mezi sériovými a pro běžný silniční provoz schválenými modely ten, který potřebuje ke zrychlení z 0 na 100 km/h nejméně času.
Duely ve zrychlení zahajuje Porsche Carrera GT, které se ve své produkční podobě představilo v roce 2003. Dvoumístný supersport se svým atmosférickým vidlicovým desetiválcem o objemu 5,7 l, roztáčejícím zadní kola, v dnešní době představuje závan starých časů. Z 0 na 100 km/h zvládne zrychlit za 3,9 s.
Soupeřem pro supersport se stalo Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, k jehož pohonu slouží přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec ve spojení s elektromotorem a pohonem všech kol. Výsledek zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 s není pro fanoušky modelu Carrera GT právě nejpříjemnější.
Kombík s hybridním pohonným ústrojím je naštěstí deklasován prostřednictvím Porsche 911 Turbo S. Kupé s přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,8 l a pohonem všech kol to z 0 na 100 km/h umí za 2,9 s.
Porsche 911 GT2 RS se svým přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,8 l, pohonem zadních kol a o 130 kg nižší hmotnosti než má sesterský model 911 Turbo S dokáže z 0 na 100 km/h vystřelit za 2,8 s.
Absolutním vítězem se v tomto měření sil ovšem stává Porsche 918 Spyder, které se svým plug-in hybridním pohonným systémem zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,6 s.
Porsche ve svém seriálů Top 5 nabídlo v minulosti přehlídku svých nejvzácnějších vozů, těch s nejlepším zvukem, nejpropracovanějším přítlačným křídlem na zádi, konstrukčních řešeních, významných historických momentů, konceptů, toho nejlepšího od divize Porsche Exclusive, svých metod testování nových modelů a vozy, které si nejvíce žádají fanoušci. Mezi nejnovější díly patří i výběr Porsche s nejnižší hmotností nebo nejlepších modelů se vzduchem chlazeným motorem a nejúchvatnějších závodních vozů.