SEAT Ibiza: Nový základ 1,2 (44 kW) za 238.900,- Kč, Ibiza FR 2,0 TDI za 499.900,- Kč

SEAT Ibiza: Nový základ 1,2 (44 kW) za 238.900,- Kč, Ibiza FR 2,0 TDI za 499.900,- Kč

 
 

SEAT od ledna nabízí Ibizu v několika nových verzích. Základním motorem se stává 1,2 12V o výkonu 44 kW, který stojí 238.900,- Kč, na opačný konec ceníku míří nová Ibiza FR s dieselovým motorem a novinkou je i 1,6 TDI o výkonu 77 kW.

S novým základním agregátem 1,2 12V o výkonu 44 kW (jedná se o modernější verzi tříválce, která má i ve slabším provedení čtyřventilovou techniku) se pojí také nová základní výbava Basis. Tato kombinace stlačila první cenu pod 250 tisíc Kč, u pětidveřové Ibizy konkrétně na 238.900,- Kč.

Za tuto cenu SEAT nabízí posilovač řízení, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, volant nastavitelný ve dvou osách, ABS a čtyři airbagy. Nechybí ani většina komfortních funkcí jako cyklovač stěračů, automatické rozsvěcení světel nebo komfortní blikání.

Dosavadní základ Reference znamená automaticky posun na motor 1,2 12V o výkonu 51 kW. Toto provedení, stejně jako shodná výbava s motorem 1,4 16V, je proti loňskému roku levnější o 26 tisíc Kč, zájemci o 1,4 TDI ušetří 10 tisíc Kč. Reference přidává rádio, dělená zadní sedadla s výškově nastavitelnými hlavovými opěrkami a dojezdovou rezervu místo sady na opravu pneumatik.

Doporučujeme
Test: SEAT Ibiza 1,4 16V – Pyrenejský žolík
Představujeme: SEAT Ibiza: Die Ibiza-klasse

Od Reference je odvozený i úsporný 1,4 TDI Ecomotive. Mimo úprav vedoucích ke snížení spotřeby přidává jen kryty zrcátek v barvě vozu a palubní počítač.

Tyto prvky nechybí ani další výbavě – Style. Ta má dále navíc 15palcová kola místo 14palcových, přední mlhovky, světlomety s dvojitou optikou, elektrické stahování zadních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, tempomat a především klimatizaci. Snížení cen u Style činí 10 tisíc Kč ve všech verzích, s výjimkou 1,4 16V, kde je cena snížena o 30 tisíc Kč na 299.900,- Kč.

Výbava Style je také první možností, kdy lze objednat nový motor 1,6 TDI CR DPF o výkonu 77 kW. Ten nahrazuje stejně výkonné 1,9 TDI DPF, příplatek mezi 66- a 77kW verzi zůstává nezměněn.

SEAT Ibiza - ceny benzinových motorů na českém trhu (leden 2010)
Motor1,2 12V1,2 12V1,4 16V1,6 16V1,6 16V1,4 TSI
Převodovka5M5M5M5M7DSG7DSG
Zdvihový objem [cm3]119811981390159815981390
Válce/ventily3/43/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/520063/500077/560077/5600110/5800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000132/3800153/3800153/3800220/4500
Max. rychlost [km/h]155163175187186211
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,313,012,210,510,37,8
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,96,26,66,26,3
Cena Basis [Kč]238.900,------
Cena Reference [Kč]-253.900,-283.900,----
Cena Style [Kč]--299.900,-354.900,-389.900,--
Cena Style Plus [Kč]--304.900,----
Cena Sport [Kč]--339.900,-374.900,---
Cena FR [Kč]-----504.900,-

Akční paket Style Plus pro 1,4 16V rozšiřuje výbavu za příplatek 5.000,- Kč o automatickou klimatizaci a 15palcová litá kola. Tyto položky mají v ceníkových cenách hodnotu 25 tisíc Kč, zákazník tedy ušetří 20 tisíc Kč.

Ibiza Sport přidává ve srovnání se Style 16palcová litá kola, sportovní podvozek, kůží potažený volant a sportovní sedadla vpředu. Příplatek ve srovnání s výbavou Style činí, tak jako dosud, 20 tisíc Kč.

Vrcholem nabídky pětidveřové řady je Ibiza FR. Od verze Sport se liší především motory – 1,4 TSI (110 kW) standardně s převodovkou DSG nebo nově 2,0 TDI o výkonu 105 kW, v tomto případě výhradně se šestistupňovou manuální převodovkou (k dodání od února). Výbava je obohacena o 17palcová kola, volant a sedadla v designu FR, automatickou klimatizaci a ESP. K rozpoznávacím znakům patří také stříbrné kryty zrcátek.

Z příplatkové výbavy lze volit například vyhřívání předních sedadel (+5.600,- Kč), automatickou klimatizaci (+13.000,- Kč), okenní airbagy (+5.600,- Kč) nebo deaktivaci airbagu spolujezdce (+1.300,- Kč).

SEAT Ibiza - ceny dieselových motorů na českém trhu (leden 2010)
Motor1,4 TDI PD1,4 TDI PD1,6 TDI CR1,6 TDI CR2,0 TDI CR
Převodovka5M5M5M5M6M
Zdvihový objem [cm3]14421442158615861968
Válce/ventily3/23/24/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]59/400059/400066/420077/4400105/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]195/1800-2200195/1800-2200230/2500250/1500-2500320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]169175177187208
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,112,212,010,78,7
Komb. spotřeba [l/100 km]4,33,74,24,24,5
Cena Reference [Kč]349.900,-----
Cena Ecomotive [Kč]-377.900,----
Cena Style [Kč]--404.900,-424.900,--
Cena Sport [Kč]--424.900,-444.900,--
Cena FR [Kč]----499.900,-
Spolupracujeme s TipCars.com
Výrobce espézetek čeká horká valná hromada, v bývalém Neographu se bojí podpásovek Výrobce espézetek čeká horká valná hromada, v bývalém Neographu se bojí podpásovek

Spletitá kauza bývalé papírny Neograph se může ještě více…

Tillerson: Trump podporuje alianční princip Tillerson: Trump podporuje alianční princip "jeden za všechny"

Americký prezident Donald Trump podporuje pátý článek…

Senátoři brání zařazení tradiční čínské medicíny do běžného zdravotnictví Senátoři brání zařazení tradiční čínské medicíny do běžného zdravotnictví

Přes senátní výbor pro zdravotnictví a sociální politiku…

Median: Krize ovlivnila preference, ČSSD ztrácela více než ANO Median: Krize ovlivnila preference, ČSSD ztrácela více než ANO

Vládní krize, která oslabila jmenováním nového ministra…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: SEAT Ibiza: Nový základ 1,2 (44 kW) za…







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R

Hodně nenápadně potvrdila mladoboleslavská automobilka…

Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí

Není žádným tajemstvím, že dříve slavná italská…

 




Seat Ibiza 1.0 TSI vs. Škoda Fabia 1.2 TSI – Jsou tři lepší než čtyři? Seat Ibiza 1.0 TSI vs. Škoda Fabia 1.2 TSI – Jsou tři lepší než čtyři?

Motory obou našich soků mají výkon 81 kW, liší se však…

Seat Ibiza Cupra: Síla upsizingu (+video) Seat Ibiza Cupra: Síla upsizingu (+video)

Vydali jsme se do španělské Barcelony vyzkoušet si…

 



 
Převodovky: Čeká nás trojspojkový automat? A dvourychlostní zpátečka?

Převodovky: Čeká nás trojspojkový automat? A dvourychlostní zpátečka?

Dnes 18:53

V blízké budoucnosti nabídnou automobilové převodovky ještě více převodů. S jejich rostoucím počtem už dvě spojky stačit nebudou. Víte proč?




Blesk.cz

Kajínek na svobodě: Falšovali moje zdravotní záznamy! Proč?

Kajínek na svobodě: Falšovali moje zdravotní záznamy! Proč?

Jiří Kajínek je na svobodě. Jeho doživotní trest ukončila prezidentská milost a v úterý ve 13:40 opustil…

Obezita i únava: Lidé netuší, že je za tím štítná žláza. Jak to zjistila Marie?

Obezita i únava: Lidé netuší, že je za tím štítná…

Příznaky špatně fungující štítné žlázy mohou být nenápadné, podle celosvětového průzkumu téměř polovina lidí o…

 

iSport.cz

CHAT: Věří Slavii, nebo Plzni? A jaké má plány? Ptejte se Martina Vaniaka

CHAT: Věří Slavii, nebo Plzni? A jaké má plány?…

Ve Slavii ho fanoušci milovali a přezdívali ho „čaroděj“. Když se ale stal z Martina Vaniaka trenér brankářů,…

Co změní italský kouč ve Spartě: Čistka, zlepší vztahy i tvrdší tréninky

Co změní italský kouč ve Spartě: Čistka, zlepší…

Od chvíle, kdy vyšlo najevo, že si Sparta plácla s italským trenérem Andreou Stramaccionim (41), jsou všichni na…

 

Reflex.cz

Nejslavnější český kuřák Jiří Bartoška: Cigareta byla láska na první pohled

Nejslavnější český kuřák Jiří Bartoška: Cigareta…

Víte, jak to chodí v kavárnách. Někoho tam potkáte, chvíli se s ním pobavíte, pak se zas přidá někdo jiný, kdo…

Čeští fotografové: Zdeněk Thoma a osudová Asie aneb Cesta dobrodruhů do Japonska

Čeští fotografové: Zdeněk Thoma a osudová Asie aneb…

Jeho první velká cesta stopem do Japonska nebyla ani přímočará, ani lehká. Zdeňka Thomu ale definitivně…