Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i20 N zní opravdu naštvaně. Poslechněte si jej na první upoutávce

Stanislav Kolman
Diskuze (32)

Speciál inspirovaný soutěžním vozem i20 WRC se co nevidět oficiálně představí světu. Ještě předtím si můžeme poslechnout, jak novinka zní.

Byť se o nasupeném modelu Hyundai i20 N hovoří už nějaký ten pátek, fakticky je toto první oficiální upoutávka na nový model. Automobilka vyzdvihuje, že ostrá í-dvacítka je inspirována soutěžním speciálem pro WRC a připravena na jízdu po závodních okruzích.

Hyundai i20 N se po modelech i30 N a i30 Fastback N stane třetím přírůstkem sportovní „enkové“ řady společnosti, která se v příštích letech rozroste o další a další modely. Automobilka zatím žádné oficiální podrobnosti nesdělila, láká nás však na „charakteristickou a inovativní techniku, stejně jako zvýšenou úroveň jízdní dynamiky“.

Design zatím zůstává tajemstvím, alespoň něco nám však prozrazují dvě přiložené fotografie. Všimnout si můžeme typické modré barvy Performance Blue, většího otvoru pro přívod vzduchu na přídi, z profilu zase zaujmou speciální 18“ kola s matně šedou povrchovou úpravou a brzdové třmeny s logem N. Jedinečné jsou rovněž boční prahy a zadní spoiler.

Další podrobnosti prý společnost odhalí co nevidět.

Video se připravuje ...

Stanislav Kolman
Diskuze (32)

Doporučujeme

Avatar - lamal
9. 10. 2020 14:37
Re: Hyu proti všem
Europske automobilky predavaju malo tych elektromobilov aj hybridov. Zoe asi nemal sancu to zachranit ...
Avatar - lamal
9. 10. 2020 14:35
Re: Re: Pod kapotou
Korea chysta dalsi klenot :-! Spolu s Yarisom GR to bude naloz z Azie :-)
Avatar - Blue Sun
8. 10. 2020 21:38
Re: Už jsem to psal několikrát
Pořád jsem nad tím přemýšlel, a říkám si, jestli by Mercedesu spíš nepomohlo osekání zbytečně košaté nabídky V každé velikostní třídě tři, čtyři různé varianty karoserie, do toho elektrické verze a modely. A pod kapotou naprostá technická unifikace napříč všemi třídami. Trochu se vytrácí to, co dělalo prémiové značky prémiovými, tedy ta možnost konfigurace a individualizace.
Avatar - Blue Sun
8. 10. 2020 21:33
Re: Hyu proti všem
Žádná velká firma si nemůže dlouhodobě dovolit dotovat ztrátovou divizi. A to ani takový megakomplex jako je Hyundai. Jak to, že si podobný krok mohla dovolit Toyota, která šle cestou rozvoje elektrické mobility už před třiceti lety? Postupně, po kouscích, ale dnes na ni koukáme z dálky.
Evropské značky si za svou situaci můžou samy. Na tom nikdo z místních zaslepenců nic nezmění.
Avatar - twistedTSD
8. 10. 2020 20:44
Re: Hyu proti všem
Kdyby si EU neodhlasovala šibeniční limity a každý druhý rok o nich nejednala znova, tak samozřejmě automobilky tyhle nesmysly řešit nemusí a mohou nabízet to, o co je zájem. Ano, Hyu má asi nejlepší strategii, ale zároveň se jedná o velký koncern, který úspěšně působí na mnoha trzích a sám o sobě je jednou z x divizí ještě rozsáhlejšího koncernu. V takové pozici se asi jednodušeji rozloží náklady na vývoj, než když jsi na přeregulované Evropě závislý.