Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Levnější Škodu Enyaq Tour nově koupíte se silnějšími motory i jako Coupé

Ondřej Šámal
Diskuze (19)

Mladoboleslavská automobilka rozšířila akční model Tour i na další verze svého elektrického SUV Enyaq. Nově se pojí i s variantami 85 a 85x v konvenční podobě i jako kupé.

Vysoká cena je jedním z faktorů, proč lidé o elektromobily nejeví takový zájem, jak se očekávalo. Ostatně také proto více než polovina žádostí o dotaci ve výši až 200.000 Kč bez DPH míří na pořízení některého z modelů americké Tesly, která v posledních letech rozpoutala doslova cenovou válku.

Na tu pomalu reagují i evropští konkurenti. Mladoboleslavská Škoda minulý měsíc představila akční Enyaq Tour 50 s trakčním akumulátorem s využitelnou kapacitou 52 kWh, zadním elektromotorem se 125 kilowatty a základní cenou 899.000 Kč včetně DPH. Vzhledem k úspěchu základního modelu teď Škodovka nabídku rozšiřuje o výkonnější varianty s pohonem zadních i všech kol a větším akumulátorem.

Provedení 85 (zadokolka) a 85x (čtyřkolka) s celkovým výkonem 210 kilowattů a baterií s využitelnými 77 kilowatthodinami můžete mít v obou karosářských variantách. Za Enyaq Tour 85 zaplatíte 1.129.000 Kč, model Enyaq Tour 85x vyjde na 1.229.000 Kč. Příplatek za verzi Coupé dosahuje 60 tisíc korun.

Video se připravuje ...

Standardní výbava modelu Tour je více než dostačující. V základu máte 19“ kola Proteus, střešní nosič, interiér Loft s čalouněním z přírodní vlny a látky, ambientní LED osvětlení, přední a zadní LED světlomety, 13“ infotainment, bezdrátové nabíjení telefonu, navigaci, 8 reproduktorů, přední a zadní parkovací senzory se zpětnou kamerou, Front Assist s upozorněním a zabrzděním při hrozící kolizi s vozidly, chodci a cyklisty, paket Asistovaná jízda 1.0 (adaptivní tempomat, hlídání mrtvého úhlu, asistent při jízdě v koloně), sedm airbagů, multifunkční vyhřívaný kožený volant, třízónovou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla, zatmavená zadní okna, volby jízdního režimu, bezklíčkové zamykání a startování, Family paket (rolety zadních oken, 230V zásuvka + 2× USB-C vzadu, odkládací přihrádka pro zadní sedadla), přípravu pro tažné zařízení či akustická přední boční okna. Enyaq Coupé přidává ještě sportovní přední a zadní nárazník a pevnou panoramatickou střechu.

Tepelné čerpadlo je za příplatek 30.500 Kč (stejně jako u všech ostatních linií), za 23.500 korun dostanete elektricky odjistitelné tažné zařízení. Připlatit si můžete také za pakety Transport (8000 Kč) a Plus za 50 tisíc, který zahrnuje například balíček Asistovaná jízda 2.6, matrixové přední světlomety, top LED zadní světla, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí a bederní opěrkou, virtuální pedál a boční airbagy vzadu.

Ondřej Šámal
Diskuze (19)
Avatar - Barrichello
27. 6. 2024 14:05
Re: spousta hloupostí
Je jich vidět už dost no. Cena rozhoduje
Avatar - xxc
26. 6. 2024 17:11
Re: Záruka
A prave tymto manualom sa ma clovek riadit a pokial nedodrzuje pokyny manualu, tak vtedy mu nemusia uznat zaruku. Stat s 10% moze dovtedy, kym sa nevybije trakcna bateria :-) K Citigu ani ziadnu kupnu zmluvu nemam, k VW kupnu zmluvu mam, ale nemam auto :-D VW tiez nic nespecifikuje v kupnej zmluve, mozno nieco bude v manuali.
Avatar - Mokrous
26. 6. 2024 14:31
Re: Záruka
Všude jen reklamní a marketingový FonDerLejna a dál máš smůlu. Moderní doba, no...
Avatar - Ozzman
26. 6. 2024 13:52
Re: spousta hloupostí
Mg vídám hodně, už zdržují na silnici, protože tam sedí duchodci
Avatar - Barrichello
26. 6. 2024 13:50
Re: spousta hloupostí
Fakt?
1-5/2024
Dacia: 3795
MG: 1545
Ssang: 1853
Karotka: 3754

Celej 2023:
Sssang: 3283
MG: 2609
Dachna: 7836

Nikdo to nekupuje :-) :-) :-)