Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizované BMW X1 zná české ceny. S tříválcovým turbodieselem stojí 819.000 Kč

David Bureš David Bureš 12. 8. 2019
29
17
Zobrazit náhledy (29)
BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1 BMW X1

Základními motory v X1 i po modernizaci zůstávají tříválce. Vznětový sDrive16d a zážehový sDrive18i.

BMW letos modernizovalo svůj stále důležitější model X1, který díky zveřejněnému konfigurátoru odhaluje české ceny. Startují na částce 803.400 korun za přeplňovaný benzinový tříválec sDrive18i s výkonem 103 kW, který je kombinován s šestistupňovým manuálem. Poháněná jsou u této verze výhradně přední kola.

Za automat se u sDrive18i připlácí 51.480 korun. V tomto případě se jedná o sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Kdo by raději naftu, je tu základní tříválec sDrive16d o výkonu 85 kW a točivém momentu 270 N.m, rovněž s pohonem předních kol a manuální převodovkou.

Zájemci za čtyřkolku zaplatí minimálně 924.300 korun. Cena se vztahuje na provedení xDrive18d, což znamená vznětový dvoulitr s výkonem 110 kW spolupracujícím s šestistupňovým manuálem. Avizovaný plug-in hybrid dorazí až na jaře 2020.

BMW X1 2019 - technická data zážehových motorů
Motor sDrive18i sDrive20i xDrive20i xDrive25i
Zdvihový objem [cm3] 1499 1998 1998 1998
Válce/ventily 3/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 103/4600-6500 141/5000-6000 141/5000-6000 170/5000-6000
Točivý moment [N.m/min] 220/1480-4200 280/1350-4600 280/1350-4600 350/1450-4500
Převodovka 6M (7DS) 7DS 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 205 (203) 226 223 235
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,7 7,7 7,4 6,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9-5,5 (5,7-5,4) 6,1-5,7 6,7-6,3 6,8-6,3
Základní cena [Kč] 803.400 (854.880) 950.300 1.012.700 1.145.300

Základní výbava zahrnuje 17palcová kola z lehkých slitin, látkové čalounění, multifunkční volant, manuální klimatizaci nebo sadu na opravu pneumatik.

Výbavu lze rozšířit buď prostřednictvím jednotlivých prvků nebo pomocí tzv. modelů. Advantage za 37.700 korun přidává elektricky ovládané víko kufru, automatickou klimatizaci, zadní parkovací senzory nebo tempomat. Sport Line za 120.900 korun zase vedle prvků z Advantage nabízí 18palcová kola, sportovní kožený volant,  sportovní přední sedadla nebo diodové světlomety, včetně mlhovek.

Dále je tu model x Line stojící 127.400 korun. Také ten vychází z Advantage, který doplňuje o diodové světlomety, včetně mlhovek, ambientní osvětlení, střešní nosníky, vnější detaily z matného hliníku, sportovní kožený volant, 18palcová kola a čalounění kombinující látku s kůží. M Sport za 178.100 Kč pak sází na sportovní styl díky 18“ M kolům, speciálnímu čalounění, M volantu, černému čalounění stropu, sportovnímu řízení, M podvozku, sportovním sedadlům a dalším prvkům.

Dále si lze připlatit za sklopnou sedačku spolujezdce (+5.408,-), přípravu pro nosič vzadu (+6.786,-), sklopné stolky pro zadní sedadla (+6.786,-) nebo posuvná zadní sedadla (+9.490,-). Dále je k dispozici vyhřívaný volant (+5.408,-), vyhřívání předních sedadel (+9.490,-), CD přehrávač (+2.704,-) nebo třeba navigace (+37.934 Kč).

BMW X1 2019 - technická data vznětových motorů
Motor sDrive16d sDrive18d xDrive18d sDrive20d xDrive20d xDrive25d
Zdvihový objem [cm3] 1496 1995 1995 1995 1995 1995
Válce/ventily 3/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4000 110/4000 110/4000 140/4000 140/4000 170/4400
Točivý moment [N.m/min] 270/1750-250 350/1750-2500 350/1750-2500 400/1750-2500 400/1750-2500 450/1500-3000
Převodovka 6M (7DS) 6M (8A) 6M (8A) 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 190 205 204 222 219 235
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 9,3 (9,4) 9,3 (9,4) 7,9 7,8 6,6
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,-4,1 (4,4-4,2) 4,6-4,3 (4,7-4,4) 5-4,8 (5-4,7) 4,7-4,4 5-4,7 5,2-4,9
Základní cena [Kč] 819.000 (870.480) 871.000 (925.184) 924.300 (978.484) 997.100 1.051.700 1.134.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu
| 13. 8. 2019
Jo, tady v anglii je tech trivalcovych benzinovych BMW 3 hromada. A nejen stari lide, i spoustu mladych.
Chteji obycejny auto, ktere pekne vypada, nechteji nejaky trapny VW, tak pridaji 20% a odjedou v BMW 3, vsak ono to bude slouzit taky dobre a dostanou k tomu lepsi podvozek a infotainment, to staci.
A dvacetiletej typek ma svou prvni zbrusu novou trojku, jaka frajerina ... a jeste to ani nezere, ma to nizkou pojistku, tak co :-)
Avatar - xxc
Re: Re: Nechápu
| 13. 8. 2019
A ktoré auto je lepšie? Možno volvo xc40, len je oveľa drahšie. Vraj ten trojválec diesel je dobrý. A nie je problém k tomu kúpiť štvorvalec. Aj ten je dobrý :-)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Nechápu
| 13. 8. 2019
Jeden známy jedného známeho vraj ten dieselový trojválec mal a ze vraj bol spokojný. Možno ho má doteraz, ktovie.
Re: Re: Re: Re: Nechápu
| 13. 8. 2019
Co třeba všichni zákazníci Pug/Citroen, co chtějí benzin? 1.2Purtech 81/96kW - nemáš moc na výběr... ;-)
Re: Re: Re: Re: Nechápu
| 13. 8. 2019
Západní Evropa?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku