Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Lexus LC500 dostal upravený podvozek a shodil pár kilo

Ondřej Mára Ondřej Mára 9. 4. 2020 • 13:21
55
1
Zobrazit náhledy (55)
Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h Lexus LC 500h

Kromě několika technických úprav se Lexus dočkal i nových doplňků a konečně si porozuměl s Androidem.

Úchvatné kupé Lexus LC500 bude v modelovém roce 2021 na silnicích ještě výraznější, k čemuž mu pomohou nejen nové odstínu laku, ale také nová kola. Technici ovšem nezapomněli na řadu technických a technologických vylepšení, která by měla ještě umocnit požitek z jízdy.

LC prošlo například lehkou odtučňovací kúrou, díky které se automobilce podařilo ušetřit téměř 10 kilogramů. Většina váhy přitom byla odstraněna z podvozku, který dostal třeba nová dolní ramena z hliníku nebo přepracované stabilizátory náprav s dutým designem a upraveným průměrem.

Lexus také vyměnil pružiny, které jsou vyrobené z nového materiálu. Poněkud úsměvné je pak snížení hmotnosti 21 litých kol, což ovšem platí pouze pro pár na zadní nápravě.

Výsledkem ovšem není pouze nižší váha vozu, ale také lepší jízdní projev. Jízda by měla být hladší a LC by mělo být schopné řezat zatáčky ještě ostřeji, což by měla být zásluha tužšího zadního stabilizátoru a úpravy nastavení tlumičů.

Po stránce technologických inovací musíme zmínit systém Active Cornering Assist, který je schopen přibrzdit vnitřní kola v zatáčce a pomoci tak vozu lépe zatáčet. Úpravy se také dočkala automatická převodovka, která dostala novou logiku řazení. Nově tak bude v ostřejším tempu měnit převody až ve vyšších otáčkách.

Změnou ovšem prošla i automatická převodovka v hybridním modelu 500h, která se nově naučila podřazovat až na druhý rychlostní stupeň, místo třetího. Hybridní pětistovka by tak měla nabídnout ještě silnější akceleraci na výjezdu ze zatáček.

Technické změny pod kapotou se nekonají, pár změn se však odehrálo v interiéru. Infotainment s 10.3 palcovou obrazovkou se konečně naučil podporu Android Auto, červenou kůži Rioja Red nahradilo čalounění Flare Red a bílé kožené čalounění z nabídky zcela vypadlo.

Exteriér vozu pak mohou zdobit dvě nové barvy: Cadmium Orange a Nori Green Pearl. V podbězích se navíc mohou zabydlet i upravené 20“ disky v grafitově šedém odstínu.

Související články

Témata
Avatar - CHerokee
9. 4. 2020 17:07
krása
Tohle je asi nejhezčí vůz jejich kontinentu, zároveň velmi zajímavý motoricky. Taková vzpomínka na normami nesešněrované časy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku