New Power of Škoda: Strategie do roku 2018 představena v Praze
Dealeři už ví vše, my ostatní ještě budeme pár dní čekat
Škoda World Dealer Conference 2011, jak zní celý název akce, ve dnech 10. a 11. února 2011 zabrala pražskou O2 Arénu.
Do české metropole se sjelo zhruba 5000 dealerů a dalších hostů ze 100 zemí světa. Škoda Auto jim odprezentovala novou Růstovou strategii, předvedla nové logo i připravované modely a o zábavu se postaralo vystoupení dvou světoznámých hudebníků: zpěvačky Anastacia a DJ Tiësto.
Akce se připravovala půl roku. Na místě bylo připraveno 400 hostesek, 312 číšníků a 96 kuchařů. Celkem realizaci a přípravu akce zajišťovalo 2500 lidí.
Dealerská konference odstartovala éru nazvanou New Power of Škoda. Symbolizuje ji nové logo, s jehož podobou ovšem bude veřejnost oficiálně seznámena až za dva týdny na ženevském autosalonu.
Koncern Volkswagen se chce v roce 2018 vyšplhat do pozice největšího výrobce aut na světě a Škoda Auto má k tomu přispět nemalou měrou. V následujících sedmi letech plánuje mladoboleslavská automobilka zdvojnásobení roční produkce.
Konkrétní aspekty zůstávají zatím veřejnosti utajeny. Škoda Auto chce zintenzivnit své aktivity v Evropě i v zámoří – především v Číně, Indii ale také v Rusku. Expanzi jistě napomůže nový model z koncernové řady New Small Family a levný kompaktní model cílící na méně náročné zákazníky.