Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Audi A7 prozrazeno díky modelu. Změní se vůbec něco?

David Bureš
Diskuze (53)
Design velkého pětidveřového modelu od Audi projde v druhé generaci jen evolucí, jak jsme ostatně od čtyř kruhů zvyklí.

U Audi aktuálně probíhá mezigenerační výměna jeho největších konvenčních modelů. Po nové generaci vlajkové lodi A8 budou obměněny modely A6 a A7 Sportback. Podobu druhého z nich už známe, a to díky uniklým snímkům zmenšeného sběratelského modelu tohoto liftbacku.

Jak už je u vozů z Ingolstadtu zvykem, design A7 se s mezigenerační změnou prakticky nezmění. Při krátkém pohledu se dokonce může zdát, že jde o snímky zmenšeného modelu odcházející generace. Až na druhý pohled si však všimnete odlišně tvarovaných hlavních světlometů, odlišné linie bočního prosklení nebo ostřeji řezané masky chladiče ve tvaru šestiúhelníku, která navazuje na nejnovější A8.

Podoba odhalené zádě zatím na internet nepronikla, na základě dřívějších špionážních snímků prototypů vozů však víme, že jí budou dominovat koncová světla propojená vodorovným pásem. Tedy obdobný detail jako u dnešní A8. S ní bude mít hodně společného také kabina A7.

K výraznějším změnám nicméně dojde v útrobách. Základem auta se stane platforma MLB Evo sdílená s novou A8 nebo Q7, díky níž by nová A7 měla proti předchůdci výrazně zhubnout. To pomůže jednak jízdním schopnostem, jednak spotřebě paliva.

Z hlediska motorů se můžeme těšit hlavně na šestiválce a osmiválce, velice pravděpodobné je i nasazení plug-in hybridní verze kombinující šestiválce s elektromotorem. Agregáty by přitom měli nést již nové označení, odkazující nikoliv na jejich objem, ale výkon, což se poprvé ukázalo na nové A8. Z ní A7 převezme také širokou nabídku jízdních asistentů.

Druhá generace Audi A7 Sportback se začne prodávat v příštím roce. Oficiálně odhalena by ale mohla být už letos, světová výstavní premiéra se očekává buď na listopadovém autosalonu v Los Angeles, nebo na lednové autoshow v Detroitu.

David Bureš
Diskuze (53)
Avatar - speedfred
5. 10. 2017 22:28
Re: No, není to dobrý krok
kde kde kde ?
Avatar - Hammunasakra
5. 10. 2017 21:39
Re: A7
Prima :yes:

A4 je nejnovější a slušně se prodával i končící model. Trochu paradoxně možná kvůli tomu že je to předokolka. To sou 2 argumenty který fungujou. Ten 1. odvždycky ten druhej minimálně v Evropě už nějakou dobu

BMW 3er je o 3 roky starší = dneska 5 let starej model = to je docela dost
Avatar - _Karel_
5. 10. 2017 21:35
Re: A7
Já se nepotřebuju točit na jedné kategorii. MB má velice slušný a moderní portfolio (minimálně co se týče šíře), nový dobrý motory a líbí se. Že se mu daří je zasloužený. Že Audi vede ve střední třídě je pro mě spíš překvapivý, (já bych subjektivně na bedně viděl jako zaslouženějšího vítěze 3+4-er) ale nebudu tě nechávat hloupě naznačovat, že tu kategorii vede MB. Poměřovat pinďoura si nepotřebuju a přesouvat modely mezi třídama abych něco ulhal taky ne.
Avatar - Hammunasakra
5. 10. 2017 21:09
Re: A7
Jako obVWykle = došly argumenty přišly..

Mazdu 3 si místo C Klasse asi koupí málokdo = a je o 20 čísel kratší = typickej dnešní představitel třídy. Rapida místo Okty nebo CLA místo C možná tu a tam někdo jo. Je to ale naprosto nedůležitý = tlačíš na to úplně nesmyslně

Už ses podíval na celkový evropský prodejní čísla? ;-)

Nebo se chceš točit jen na 1 kategorii = která náhodou = díky tomu že A4 je nejnovější = dopadla jinak než celkový prodeje? >:-[]
Avatar - _Karel_
5. 10. 2017 21:06
Re: A7
Stejný rozvor má i Mazda 3. Rozvor MB-C je o 14 cm větší.Jeho třídní zařazení je všeobecně dané a všem krom tebe jasné. Děláš ze sebe - ále, říkej si co chceš. Kašlu na tebe.