Podívejte se, jak si BMW v reklamě utahovalo z předokolek. Než se do nich samo pustilo
V souvislosti s uvedením silné předokolky BMW 128ti někdo na sítích mnichovské automobilce připomněl, jak vtipně proti nim kdysi zbrojila.
Za poslední roky se už nesčetněkrát ukázalo, že němečtí marketéři mají pro vytváření reklamních spotů a bannerů mimořádný důvtip a cit. Zejména ti od prémiových automobilek. Pamatujete například na billboardové pošťuchování BMW a Audi? Nebo nedávný kompliment mnichovských na adresu nové třídy S. Takových případů bychom v historii našli nespočet.
Dnes se ale nepodíváme na nový reklamní poutač, ale několik obrázků z historie. Jak jsme vás před časem informovali, BMW na Nürburgringu intenzivně testuje zbrusu nové 128ti, což má být silná předokolka a novodobá konkurence VW Golf GTI. Segment rychlých předokolek je pro mnichovské něco zcela nového… a do nedávna to vlastně byly předokolky obecně.
Kovaní fandové značky to BMW dávají na sociálních sítích sežrat. Když se automobilka pochlubila snímky z testování 128ti, jeden pozorný uživatel značku upozornil, kterak si z aut s pohonem předních kol před lety utahovala. Musíme se přiznat, že tyto nápadité billboardy by na nás při cestování udělaly obrovský dojem. Stačí přitom jedno poupravené zvíře a popisek „Toto je důvod, proč nemáme vozy s pohonem předních kol“.
Ne vždy se ale snaha německých tvůrců potká s úspěchem. Před časem třeba Audi muselo stáhnout jeden ze svých spotů kvůli holčičce s banánem. Dlouhodobě zápolí se svými reklamami také Volkswagen. Někdy zůstává rozum stát, co jsou úřady schopné zakázat (reklamu s čistě elektrickým Golfem a ženou na lavičce), jindy nám však i počínání samotné značky přijde malinko za hranou, jako při kauze instagramové reklamy na novou generaci Golfu:
