Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Podívejte se, jak si BMW v reklamě utahovalo z předokolek. Než se do nich samo pustilo

Jan Zajíc Jan Zajíc 21. 9. 2020 • 23:14
24
26
Zobrazit náhledy (24)
BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti BMW 128ti

V souvislosti s uvedením silné předokolky BMW 128ti někdo na sítích mnichovské automobilce připomněl, jak vtipně proti nim kdysi zbrojila.

Za poslední roky se už nesčetněkrát ukázalo, že němečtí marketéři mají pro vytváření reklamních spotů a bannerů mimořádný důvtip a cit. Zejména ti od prémiových automobilek. Pamatujete například na billboardové pošťuchování BMW a Audi? Nebo nedávný kompliment mnichovských na adresu nové třídy S. Takových případů bychom v historii našli nespočet.

Dnes se ale nepodíváme na nový reklamní poutač, ale několik obrázků z historie. Jak jsme vás před časem informovali, BMW na Nürburgringu intenzivně testuje zbrusu nové 128ti, což má být silná předokolka a novodobá konkurence VW Golf GTI. Segment rychlých předokolek je pro mnichovské něco zcela nového… a do nedávna to vlastně byly předokolky obecně.

Kovaní fandové značky to BMW dávají na sociálních sítích sežrat. Když se automobilka pochlubila snímky z testování 128ti, jeden pozorný uživatel značku upozornil, kterak si z aut s pohonem předních kol před lety utahovala. Musíme se přiznat, že tyto nápadité billboardy by na nás při cestování udělaly obrovský dojem. Stačí přitom jedno poupravené zvíře a popisek „Toto je důvod, proč nemáme vozy s pohonem předních kol“.

Ne vždy se ale snaha německých tvůrců potká s úspěchem. Před časem třeba Audi muselo stáhnout jeden ze svých spotů kvůli holčičce s banánem. Dlouhodobě zápolí se svými reklamami také Volkswagen. Někdy zůstává rozum stát, co jsou úřady schopné zakázat (reklamu s čistě elektrickým Golfem a ženou na lavičce), jindy nám však i počínání samotné značky přijde malinko za hranou, jako při kauze instagramové reklamy na novou generaci Golfu:

video

Související články

Témata
23. 9. 2020 01:21
Re: Věčná škoda, že se té správné...
Pro sebe. Šlo mi o to, ze finančně je to za pusu, i oficiální trať je za par stovek, a třeba zrušený Hrusak u Breclavi gratis...
22. 9. 2020 13:31
Reklama mimo mísu
Trochu ulítli u BMW, pokud pro metamorfózu předokolky použili vyobrazená zvířata. I malé dítě dobře ví že mají hnací všechny čtyři nohy
22. 9. 2020 13:26
Re: Věčná škoda, že se té správné...
Co jezdíš ?
22. 9. 2020 13:12
Re: Věčná škoda, že se té správné...
Tuningové srazy jsou pořád plné. Co by mělo vést mladého kluka k tomu, aby šel jezdit na okruh, místo na cestu? Platí se za to, pojistka tam nefunguje, to je prostě koníček pro bohatý. Jeď se někdy svézt na sedlo, uvidíš, jak je tam furt plno... na okruh nepůjdou, radši to dají za benzín.
Jsem vděčný za to, že mě víc baví enduro/motocross, navíc je to extrémně náročné na fyzičku, stačí hodina až dvě a je po mě...
nebylo to v Monacu? :D
Avatar - Dinar
22. 9. 2020 10:30
Re: Věčná škoda, že se té správné...
To je pravda, stejně jako je pravda, že zájem mladé generace o automobilismus upadá. Mně se stala před pár týdny příhoda, trochu z jiného soudku, ale v podstatě o tom samém. Na přechodu jsem čekal se skupinkou pěti šesti asi dvanáctiletých kluků, přijela nádherná 488 ve žluté a dávala nám přednost. Já vytlemený čumím na auto a pokyvuju na řidiče, a ti kluci prostě vešli na přechod v družné debatě nad mobily, autem naprosto nezaujati, jedno jestli tam zrovna zastavilo sandero nebo ferrari. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku