Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche oficiálně potvrdilo termín premiéry modelu Taycan

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 12. 8. 2019 • 17:21
22
6
Zobrazit náhledy (22)
Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan Porsche Taycan

Porsche Taycan se stane prvním sériově vyráběným a zákazníkům nabízeným elektromobilem své značky. Důležitost tohoto modelu potvrzuje i jeho odhalení prostřednictvím online živého přenosu 4. září roku 2019.

 

Porsche Taycan, vycházející z konceptu Mission E, se představí začátkem září letošního roku během velkolepé akce. Ta bude probíhat na třech klíčových místech zároveň. Prozatím automobilka uvedla, že se má jednat o Německo, Kanadu a Čínu. Porsche tím dává jasně najevo, že čínský trh je pro něj vedle evropského a severoamerického skutečně tím nejdůležitějším.

Průvodcem premiérou prvního sériově vyráběného elektromobilu značky Porsche se stane Mark Webber. Samotná automobilka oficiálně uvádí, že akce bude zahájena ve středu 4. září 2019 v 15:00 v Německu, 21:00 v Číně a 9:00 v Kanadě. Premiéru pak má být možné sledovat online a bude přenášena živě s komentářem v anglickém jazyce na newsTV.porsche.com.

Porsche Taycan, vycházející z konceptu Mission E, má být podle prozatím neoficiálních informací nabízeno ve třech konfiguracích, jejichž označení vychází z tradičního značení modelů značky. Základem má být standardní Taycan, výše by měl být postaven Taycan Carrera 4S a na vrcholu nabídky má stát Taycan Turbo.

Základní Taycan by měl být osazen lithium-iontovou baterií o kapacitě 80 kWh, pohonem pouze zadních kol a elektromotorem o výkonu 240 kW (326 k) nebo 280 kW (381 k). Ve středu nabídky stojící Taycan Carrera 4S má být vybaven lithium-iontovou baterii o kapacitě až 96 kWh, pohonem všech a disponovat výkonem 320 kW (435 k) nebo 360 kW (489 k). Vrchol v podobě provedení Taycan Turbo pak má mít rovněž baterii s kapacitou 96 kWh, ale jeho nejvyšší výkon má být až 440 kW (598 k).

Podle starších materiálů automobilky Porsche má Taycan nabízet v kategorii elektromobilů dosud nevídaný trvalý výkon. Bez ztráty výkonu má být totiž možné absolvovat několik akcelerací v řadě. Maximální dojezd na jedno nabití baterií má přesahovat 500 kilometrů podle metodiky EU.

Zdroj: Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG.

Související články

Témata
Avatar - holden2
12. 8. 2019 16:30
kam chodej
na ty debilni nazvy?
Avatar - elektrikar
12. 8. 2019 14:05
Re: Ty zrychlení v řadě jsou fakt
http://www.hybrid.cz/…-3-rychle-stoupa
Avatar - WinDiesel
12. 8. 2019 13:13
Re: Ty zrychlení v řadě jsou fakt
Musk teď dobře nespí.
Ještě že mu dobře platí z NASA :*) :*) :*)
Avatar - fostek
12. 8. 2019 11:30
Ty zrychlení v řadě jsou fakt
i když nejsou tak drtivá z 0-100 jako u bakelitové low-cost popelnice od Muska, je to nářez.
První veřejný test potvrdil, že je schopno 28krát po sobě zrychlit z 0-200+ a rozdíl v časech je max 0.8s. Navíc před každým startem se blbě neptá, jestli jste si jisti a že se to může poškodit a zničit a tak.
Když k tomu přičteme, že se člověk nepoblije, když do toho nastoupí a že díly jsou spasovány bez zejících škvír a lak je kvalitní atd. Máme tady ránu do vazu Tesle. Kvalita versus střep.
PORSCHE RULEZ!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku