Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prohlédněte si do detailu nafocený interiér nejlevnější Octavie. Opravdu je to holátko?

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 9. 9. 2020 • 15:46
38
148
Zobrazit náhledy (38)
Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW

Nabídku nové generace Škody Octavia před pár dny rozšířila základní výbava Active, respektive výhodnější edice 125 let. Teď se můžeme podívat, jak takové auto vypadá na denním světle.

Snímky nejrůznějších detailů interiéru čtvrté generace Škody Octavia 125 let nám zaslal čtenář Honza. Protože měl základní provedení mladoboleslavské novinky v hledáčku a doplnit chtěl jen pár nezbytných příplatků, šel se na showroom přesvědčit, jak velký skok základ oproti prezentovaným vyšším výbavám představuje. Nakonec odcházel s veskrze pozitivními dojmy.

„Základní výbava nevypadá na první pohled vůbec chudě, jako tomu bylo u minulé generace před faceliftem, tedy té s černobílým infotainmentem a černými vnějšími klikami a zrcátky. Šestnáctipalcová kola vypadají na obrázku malá, naživo to ale zas tak špatné není,“ sděluje nám své první dojmy ze základní Octavie Honza.

Přiznává ale, že zájemci by automaticky měli přihodit výhodný paket Active Plus za 20.000 Kč (respektive 10.000 Kč pro DSG). Ten namísto ocelových kol nabídne lité šestnáctky, multifunkční kožený volant, asistent rozjezdu do kopce, osm reproduktorů a zadní parkovací senzory.

video

„Materiály na přístrojové desce a ve výplních dveří jsou stejné jako u verze Ambition. Působí příjemně a otlačení loktů tady nehrozí. Chlazená schránka před spolujezdcem zůstala polstrovaná, stejně jako schránka u řidiče a všechny kapsy dveří. V interiéru zůstávají čtecí lampičky vpředu i vzadu a také čtyři stropní madla,“ popisuje dále Honza.

Jen připomeňme, že Octavii v akční verzi 125 let pořídíte od 456.900 Kč, spokojíte-li se s litrovým tříválcem TSI o výkonu 81 kW v kombinaci s manuální převodovkou. Zmiňovaný paket Active Plus za dvacet tisíc je pro vyšší motorizace 1.5 TSI a 2.0 TDI standardem. Za kombík se při volbě jakékoliv motorizace připlácí rovných 40.000 Kč.

A jak se nakonec rozhodl Honza? Ten sáhl po základním litrovém liftbacku ve verzi 125 let, ke kterému si kromě balíčku Active Plus přihodil například stříbrnou metalízu (+16.000 Kč), přední LED mlhovky (+6000 Kč), elektricky odjistitelné sklopené tažné zařízení (+18.800 Kč) a vyhřívání předních sedadel (+8000 Kč). Přejeme brzké dodání a mnoho šťastných kilometrů!

Související články

Témata
12. 3. 2021 17:21
něco na fotkách přeci jen chybí...
Projel jsem všechny fotky, z nichž mi cca třetina přišla skoro zbytečná, ale tu jednu jedinou, kterou jsem hledal, jsem nenašel. Ví tady někdo, zdali je ve verzi Active ve standardu zdířka USB-C u středového zrcátka? Díky někomu za info.
Avatar - palix
10. 9. 2020 11:50
Re: Škoda Octavia
Dobre, súhlasím "Reco"... :-)
Ak by som mal kupovať auto čisto pre potešenie srdca, tak kúpim asi Mazdu MX5 (jazdenú). Už akosi nie som ochotný zarábať peniaze na to, aby som ich vyhadzoval za veci ako autá. Na svete sú aj lepšie a krajšie veci, ktoré si často nevyžadujú toľko peňazí, ale skôr času. Ani extrémny výkon nepotrebujem - stačí radosť z jazdy.
Mazda 3 má s MX5 spoločné DNA - minimálne niektoré verzie volant, display, logiku ovládania, znak na kapote... :-).

Ak by som dnes kupoval auto ja, tak tiež neodídem s Mazdou 3 (za tú cenu). Išiel by som naprázdno, lebo ani Octaviu by som nevzal (nič proti, len ja ju nechcem). A zamieril by som si to pravdepodobne do Toyoty, zaťal zuby, dvíhol si o málo limit a kúpil Corollu sedan hybrid :-). To je podľa mňa auto, ktoré aspoň technologicky stojí za tie peniaze. A je nádherné.
Avatar - fOE
10. 9. 2020 11:23
Re: Active
Audi A3 je auto velikosti oktavie. Par lidi v okoli s nizsi stredni premiovou mam a pro vsechny je to jedine auto na vse. Nekupovali si "male auto do mesta", ale "premii na kterou dosahli".
Jinak me operka chybi vzdy a vsude, ve meste snad i vic protoze kdyz jsem mimomesto a nestojim treba na svetlech, tak mam ruce na volantu.
A ano, samozrejme ze se Skodovka snazi 1) prodat a 2) prodat draz. To je prece uplne prirozene, stejne jako prirozene je ze nekomu, treba tobe, to neni po chuti. Nic proti nicemu, ale divit se tak tomu?
Avatar - fOE
10. 9. 2020 11:15
Re: Nie zle
Prumerna hypo pod 300E/mesic? :-O
10. 9. 2020 10:46
Re: parkovaci kamera
JJ do teď byla parkoviště plná těch přejetých dětí . Upřímně neznám nikoho ani jsem o něm neslyšel komu by se to stalo. A senzory pochopitelně pípají, pípají i kvůli vysoké trávě proč by nesignalizovaly dítě?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud