Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Combi stojí 262.900 Kč, je pouze o 10.000 Kč dražší než hatchback!

Jan Mička Jan Mička 29. 10. 2014 • 14:46
30
221
Zobrazit náhledy (30)
Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia
Škodovka zveřejnila základní cenu nové Fabie Combi. Příplatek oproti hatchbacku činí jenom 10.000 Kč!

Po prvních jízdních dojmech z Portugalska opět otevíráme téma „Škoda Fabia“. Tentokrát se však zaměříme na praktičtější verzi Combi, kterou sice nepořídíte se základním motorem 1.0 MPI 44 kW, na druhou stranu je o pouhých deset tisíc korun dražší než adekvátně vybavený hatchback. S cenou 262.900 Kč se tedy v rámci modelu jedná o historicky nejmenší příplatek za větší karoserii.

Základní Škoda Fabia Combi má pod kapotou zmiňovaný benzinový tříválec, ovšem s výkonem 55 kW. Zbytek nabídky je shodný s hatchbackem - k dispozici jsou tedy dvě verze dvanáctistovky TSI a čtrnáctistovka TDI s výkony 66 a 77 kW. Slabší ze vznětových tříválců lze kombinovat s převodovkou DSG.

V rámci výbavového stupně Active dostanete například šest airbagů, multikolizní brzdu, stabilizační systém, centrální zamykání nebo elektronický závěr diferenciálu XDS+. A samozřejmě také zavazadlový prostor o základním objemu 530 litrů.

Nabídka výbavových prvků je totožná s hatchbackem, také dělení do linií Ambition a Style zůstalo zachováno. K těm si navíc můžete dokoupit další pakety (PLUS, Multimedia PLUS, Advance, Light a Dynamic) s cenovým zvýhodněním až 41.000 Kč. Pro své zákazníky si navíc Škoda připravila balíček Mobilita Plus za pouhých 990 korun, který prodlouží záruku na 5 let nebo 100.000 km, a přidá vícero asistenčních služeb.

Foto: David Rajdl

Související články

Témata
Avatar - white label
30. 10. 2014 16:55
Re: Tak nám zabili Spacebacka pani Mullerová..
Jakože paltforma "svařená" ze dvou různých platforem, z jedné přední půlka a z druhé zadní? >:-[]
Jak píše _MT_, náprava a platforma jsou dvě různé věci.
Avatar - white label
30. 10. 2014 16:52
Re: Tak nám zabili Spacebacka pani Mullerová..
Co je na Spacebacku po vzoru Audi? V čem není A3 Sportback normální 5dv. hb?
Je to nižší střední a platforma je použitá ze starších modelů nižší střední třídy.
Avatar - white label
30. 10. 2014 16:45
Re: POHŘEB HATCHBACKU?
Pokud bys trval na konkrétních příkladech z okruhu známých, tak znám několik případů, kdy mají Superb (většinou jako kombi) jako 1. rodinné a k němu menší Škodovku, od Fabie, přes Yeti až po letitou Felicii. A pak znám třeba případ kombinace dieselové O3 combi s dvojkovou Fabií v benzínu.
30. 10. 2014 16:11
Re: Tak nám zabili Spacebacka pani Mullerová..
A3 Sportback je normální hatchback nižší střední odpovídající pětidveřovému Golfu. Není to kombi, ani něco napůl. Třídveřová A3 má totiž zkrácený rozvor a je tak menší než třídveřový Golf. Ty jsi opravdu odborník na slovo vzatý. >:-[]
30. 10. 2014 16:05
Re: Tak nám zabili Spacebacka pani Mullerová..
Náprava a platforma jsou dvě různé věci. Platforma vychází z PQ34. Přední náprava myslím vychází z té na PQ25 a použili ji proto, že je vyspělejší než ta původní z PQ34. Stejně tak zadní náprava není původní, pokud vím.

Pouštěli se do toho myslím kvůli tomu, že PQ35 (nástupce PQ34, platforma OII, G5 atd.) podporuje pouze multilink.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku