Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo V90 Cross Country – Kdo potřebuje SUV?

David Bureš David Bureš 24. 4. 2017 • 06:03
45
593
Zobrazit náhledy (45)
Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90 Volvo V90
Stejně jako k Volvu patří snaha o maximální bezpečnost posádky, patří k němu velké kombi do terénu. Jak se povedlo jeho nejnovější provedení?


Design, interiér


Když se řekne Volvo, leckdo si představí bytelné švédské auto, které nabízí své posádce maximální úroveň bezpečí. Spoustu lidí si ale při vyslovené této značky vybaví velké kombi přizpůsobené jízdě v terénu, které k tomuto výrobci už spoustu let také patří. A letos na trh dorazilo v nejnovějším provedení. Uchovalo si charakter předchůdců, nebo je jiné, stejně jako jeho nové jméno?

Švédská novinka se jmenuje V90 Cross Country, což je na rozdíl od předchůdců další změna označení takového zvýšeného oplastovaného kombi. Automobil navazuje na předchozí modely nazvané nejprve V70 XC (1997-2002) a posléze XC70 (od 2003). Druhá generace V70 XC byla po dvou letech na trhu s odkazem na příchod první generace SUV XC90 přejmenována na XC70, aby ještě více zdůraznila svůj terénní charakter.

Tentokrát došlo k přejmenování kvůli zpřehlednění nabídky. Modely „XC“ budou do budoucna čistokrevná SUV, zatímco modely doplněné o přídomek „Cross Country“ označí terénní verzi konvenčního auta. Devadesátka v názvu novinky pak odkazuje na podobnou velikost s modely S90XC90 a hlavně fakt, že ve srovnání s dosavadní XC70 vůz vyrostl. S délkou 4.939 mm je o výrazných 10 centimetrů delší než předchůdce.

Teď, když máme za sebou tento úvod vysvětlující, proč se novinka jmenuje tak, jak jmenuje, a kam patří do nabídky Volva, je čas se zaměřit na konkrétní testovaný kus, kterému pod kapotou pracuje zážehový dvoulitr T6 přeplňovaný nejen turbodmychadlem, ale také kompresorem. Jde o nejsilnější benzinovou verzi nabídky a zároveň nejsilnější oplastovaný benzinový kombík na českém trhu. Tedy alespoň pro tuto chvíli...

Krabice? Ale kdeže...

Kombíky od Volva bývaly vždycky hranaté krabice, které možná nadchly svým obřím vnitřním prostorem, už ale ne tolik svým designem, který v mnohých případech vypadal zastarale už v době, kdy daný vůz poprvé vyjel z továrny. Jak daleko od těchto aut je nová V90!

Je to prostě kus krásného automobilu, který se šéfdesignérovi Volva a bývalému pracovníkovi Škody Thomasi Ingelathovi nadmíru povedl. Linie sice zůstávají „skandinávsky“ čisté a jednoduché, bez zbytečných kudrlinek vedoucích odnikud nikam, stejně tak byly zachovány typické prvky kombíků od Volva (vertikálně orientovaná koncová světla). Zároveň ale má V90 šmrnc jako málokteré kombi. Podívejte se na její robustní příď s výraznou maskou chladiče a světlomety tvořícími svými diodami „Thorova“ kladiva, dynamický profil nebo záď (která je z mého pohledu mnohem hezčí než u technicky spřízněného sedanu S90) a nikde nenajdete nějakou nepovedou křivku.

volvo testy video vyssistredni redakcnivideo volvo testy video vyssistredni redakcnivideo
 

Sama varianta Cross Country se pak ve srovnání s výchozím modelem liší plastovou ochranou v dolní části karoserie, která byla v našem případě nelakovaná, v černém provedení. Specifické nárazníky dodávají autu ještě robustnější vzhled, lemy blatníků jej navíc rozšiřují. Nechybí ani větší kola obutá do pneumatik s vyšším profilem (v našem případě 235/50 R19), která spolu s upraveným zavěšením zvyšují podvozek o nemalých 65 mm. Výsledkem toho je světlá výška 210 mm, která už dokáže konkurovat mnohým SUV.

Luxusní interiér. A ta masáž!

Volvo už v minulosti několikrát dokázalo, že umí navrhnout skvěle zpracovaný interiér sestavený z těch nejvybranějších materiálů a nejinak je tomu u nové V90 Cross Country. Její kabina je stejná jako v dříve testovaných modelech S90 a XC90, což znamená, že je úžasná nejen z hlediska materiálů a jejich zpracování, ale také je hezká na pohled. Snad jen ta laciněji působící volicí páka automatu. Jakoby pocházela z jiného auta!

Vedle naprostého luxusu navozuje V90 také pocit absolutní bezpečnosti. Boční okna jsou úzká, sloupky karoserie tlusté (což tedy v kombinaci s obřími zrcátky omezuje výhled šikmo vpřed), až si nejednou říkáte, že jestli někdy havarovat, tak jedině v tomhle autě. Takovou robustnost pocítíte jen v málokterém jiném voze. A navíc i to další takové patrně ponese znaky Volva...

Jak velí doba, před řidičem se v kapličce přístrojů ukrývá 12,3“ displej, další obrazovka zdobí středový tunel, a jak dobře víme, Volvo ji ve svých vozech umisťuje vertikálně mezi výdechy ventilace. Se systémem se sice vcelku rychle sžijete, přesto na něm některé chybky najdete. Některá ovládací tlačítka jsou příliš malá, což ztěžuje ovládání při jízdě, navíc kvůli změně nastavení musíte do menu. Při každém nastartování tak okamžitě budete listovat „doleva,“ abyste mohli vypnout otravný start-stop systém. Do menu musíte i při nastavení ventilace. Ještěže systém okamžitě reaguje na dotyk, což práci s ním značně zjednodušuje.

Jen je potřeba dávat si pozor při zadávání adresy do navigace, když se rozhodnete ji napsat prstem. Jestliže třeba audi správně poznají snad všechny klikyháky i těch nejtěžších dysgrafiků, ve volvu musíte psát opravdu krasopisně, aby vás pochopilo. Občas U zaměnilo za V, R za P a podobně, přičemž si nepomůžete ani hlasovým ovládáním. Pro český jazyk totiž není k dispozici...

180p270p360p540p720p1080p

Samotný posaz je vyšší, na úrovni SUV, což je mimo jiné způsobeno vysokou stavbou auta. Sedadla jsou sice nadmíru pohodlná a se slušným bočním vedením, musíte v nich ale sedět přesně tak, jak se za volantem sedět má. Jestliže si trochu poposednete dopředu, rázem jsou vaše hýždě v „díře“ vytvořené posunutím výsuvného sedáku. Na krátkých cestách to není problém, při dlouhých cestách ale čas od času zkrátka budete chtít změnit polohu, což ve Volvu není moc pohodlné. Můžete se podivovat i nad opěrkou hlavy, jejíž úhel nelze nastavovat. Automobilka ale tento pro ní již charakteristický detail vysvětluje tím, že v případě nehody se opěrka nachází v ideální vzdálenosti od hlavy řidiče, a tak jakákoliv změna její polohy není žádoucí. Jinak ale sedadla nemají chybu, což obzvlášť platí pro jejich masážní funkci. Ta je natolik dokonalá, že ji neváhám přirovnat ke skvělé masáži ve velkých mercedesech.

Co ještě zaslouží pochvalu, je příplatkový hudební systém Bowers & Wilkins s 19 reproduktory o výkonu 1400 W. Jestliže v nedávno testovaném BMW 540i jsem byl z audia této britské značky trochu v rozpacích, ve V90 není co kritizovat. Z reproduktorů se linou naprosto čisté tóny, jako by ti nejlepší hudebníci světa hráli hned vedle vás, a to i v případě puštění rádia a ne jen v případě CD s hudbou v maximální kvalitě. Navíc vás systém dokáže odfiltrovat od okolního světa, až si připadáte jak na soukromém koncertu. Ano, příplatek 99.100 korun za tento systém není málo, rozhodně ale této investice nebudete litovat. Kvalita poslechu stojí za to.

volvo testy video vyssistredni redakcnivideo volvo testy video vyssistredni redakcnivideo
 

Z hlediska prostornosti V90 Cross Country nabídne dostatek místa nejen na přední sedadlech, ale také na těch zadních. Sedák slušně podpírá stehna a dostatečná rezerva zbývá před koleny, tak nad hlavou. „Vé-devadesátce“ pak nechybí ani typický prvek Volva, dětské sedačky integrované do sedáku vnějších zadních sedadel, které jsou dodávány za příplatek 8.500 korun.

Zavazadlový prostor pak ve srovnání s konkurencí objemově tolik nenadchne, 560 litrů je méně než u konkurenčního Audi A6 allroad quattro (565 litrů) i Mercedesu E All-Terrain (dokonce 640 litrů), stále je ale dostatečně objemný. A to přestože 77 litrů z této hodnoty se ukrývá pod podlahou, která se zdvihá pomocí plynové vzpěry. Navíc potěší poloautomatická roletka kryjící kufr, rovná plocha po sklopení zadní řady sedadel, o což se po stisknutí příslušného tlačítka postará elektřina, nebo praktické prvky. Na mysli máme především výklopnou část dvojité podlahy, která předělí zavazadelník na dvě části. A navíc ukrývá praktické háčky či gumové pásy na uchycení nejrůznějších drobností. Samotné víko se pak otevírá hezky vysoko, aby se ani urostlým Švédům nestala při nakládání bagáže nějaká nepříjemnost.

180p270p360p540p720p1080p

Motor, jízdní vlastnosti


Dvoulitr T6 sílu má, ale...

Je dobře známým faktem, že se Volvo v aktuální generaci svých aut vzdalo větších motorů než čtyřválců, v případě V90 Cross Country jsou na českém trhu k dispozici čtyři takové jednotky, dvě zážehové a dvě vznětové, přičemž všechny jsou standardně spárovány s pohonem všech kol. Přestože prodejům dané kategorie vládnou turbodiesely, my se rozhodli vyzkoušet benzinový motor, a to hned ten nejsilnější v nabídce – T6 s 236 kW. Vrcholný plug-in hybrid T8, který dvoulitr z T6 kombinuje s elektromotorem, na rozdíl od V90 v modelu Cross Country k dispozici není.

Zkoušený dvoulitrový čtyřválec s obchodním označením T6 je naladěn na výkon 236 kW a točivý moment 400 N.m, což je s ohledem na objem a počet válců opravdu závratná síla, kterou konkurence obvykle raději nabízí prostřednictvím šestiválců. Volvo toho dosáhlo tím, že přímovstřikový motor nové generace Drive-E vyzbrojilo nejen turbodmychadlem, ale také mechanickým kompresorem, který jednotce dodává sílu v nízkých otáčkách, zatímco turbo se přidává až v těch středních. V nich kompresor a turbo pracují společně, zatímco od hranice 3500 otáček nahoru už je veškerá aktivita na turbu.

Sama automobilka hovoří o samých výhodách tohoto řešení, menší a lehčí motor nezabírá tolik prostoru, navíc odlehčuje příď, což se hodí kvůli jízdním vlastnostem. Kombinace turba a kompresoru zase znamená, že se čtyřválec dokáže vyrovnat svojí silou šestiválcům.

Tyto výhody se v praxi skutečně potvrzují, reálná jízda ale zároveň dokazuje, že použití dvakrát dopovaného dvoulitru má i své nevýhody. V90 Cross Country sice jede jako splašené, zároveň je ale znát, že síla není nenucená jako u šestiválců. Zatímco šestiválcový motor by jel „na pohodu,“ u čtyřválce zkrátka cítíte, že jeho technika pracuje na plné obrátky, aby onu sílu skutečně poskytla. Proto převodovka občas musí podřadit, aby se řidič dočkal zátahu, jaký očekává. Šestiválec by se v tomto ohledu jistě projevoval klidněji.

volvo testy video vyssistredni redakcnivideo volvo testy video vyssistredni redakcnivideo
 

Pocítíte to hlavně na spotřebě, která rozhodně není tak nízká, jak se automobilka snaží tvrdit. Výsledný průměr za týden testování přesáhl hranici deseti litrů. Ve městě je patnáctilitrová spotřeba samozřejmost, stejně tak se na tuto hodnotu dostanete při svižnější jízdě po okresní silnici. A ani dálničních devět litrů na sto není zrovna málo.

Ani zvuk není zrovna prémiový jako zbytek auta. Zvukově, nebo spíš hlukově je to spíše „Alltrack“ než „Allroad“ jako zbytek auta. Tón není ve výsledku moc příjemný, motor by navíc mohl být lépe odhlučněn, aby více ladil ke komfortnímu zbytku auta.

Pohodář i divoch

V90 Cross Country uchovalo stejný jízdní projev jako předchůdce. Vyšší stavba znamená houpavější jízdu, a to obzvlášť na klikatých silničkách, kde se karoserie notně naklání. Jenže Volvu se zároveň podařilo pro Cross Country specifické naladění podvozku vychytat tak, že je nejen poddajné a poradí si snad se všemi nástrahami českých tankodromů, zároveň ale zůstává agilní a řidiči poskytuje až nečekanou jistotou. S Cross Country tak jedete a najednou zjišťujete, že stále zvyšujete tempo. A volvo na to odpoví s nadšením, protože miluje nejen pohodovou jízdu, ale s ohledem na vnější rozměry překvapivě také dynamické svezení. A tak si za volantem najednou připadáte jako nějaký švédský rallye jezdec.

Stačí otočným ovladačem na středové konzoli nastavit mód Dynamic a auto se dá do pozoru. Osmistupňový automat drží vyšší otáčky, řízení citelně ztuhne a plynový pedál okamžitě reaguje na pokyn řidiče. Adaptivní vzduchový podvozek stále perfektně tlumí nerovnosti, snad jen série krátkých nerovností ho dokáže občas překvapit, což se ale u tohoto typu odpružení často stává. Výhodou jsou i perfektně dávkovatelné brzdy nebo jemně pracující elektroničtí pomocníci.

Řidič se tak vrhá do jedné zatáčky za druhou, v nichž V90 jede až nečekaně rychle a ani trošičku v nich nezaváhá. Nedotáčivost je znatelná opravdu jen v utažených obloucích, v nichž už naplno zapracuje fyzika. Bezmála pět metrů dlouhý kombík zkrátka v některých případech nemůže být tak obratný jako menší auta.

S volvem ale nemusíte jen závodit. Stačí sepnout letargický mód Eco, v němž automat řadí co nejdříve vyšší stupeň a auto nereaguje tak hbitě na pokyn řidiče. Navíc tu je i stále častější funkce plachtění, která při rychlosti nad 65 km/h při sundání nohy z plynu vyřazuje na neutrál.

Pak je tu rovněž režim Offroad, který do rychlosti 40 km/h přizpůsobuje nastavení převodovky, reakcí auta i pohonu všech kol pro jízdu mimo zpevněné cesty. Díky němu tak lze snadněji jezdit klidně i ve středně těžkém terénu, který Cross Country zvládá díky slušné světlé výšce 21 cm nebo brodivosti 30 cm. Jistým omezením jsou tak hlavně nájezdové úhly, které jsou však na poměry dané kategorie slušné – vpředu 18,9° a vzadu 20,1°. I přesto si ale po zkušenostech s V90 Cross Country říkáme, zda je SUV vlastně potřeba… I s tímhle kombíkem si poradíte s leckterými nástrahami nezpevněných cest.

volvo testy video vyssistredni redakcnivideo volvo testy video vyssistredni redakcnivideo
 

Ve výsledku tak z jízdního hlediska lze na V90 Cross Country kritizovat jen málo. Nám osobně by se líbilo přece jen lepší odhlučnění, na dálnici je znát vyšší stavba karoserie, protože S90 je na dálnici rozhodně tišší. U Cross Country už je v dálničních rychlostech přece jen občas znatelný šum větru.

Navíc by stálo za to doladit software osmistupňové samočinné převodovky, protože k její spolupráci s dvoulitrovým turbo-kompresor-čtyřválcem máme výhrady. Ne že by neřadila hladce, to jen v dynamickém režimu občas „sportovně“ kopne, občas se ale nechá zmást zvoleným tempem. Řadí v době, kdy by mohla nechat ještě zařazený konkrétní stupeň, zatímco jindy nečekaně rozvážně čeká, než přeřadí. Budeme se opakovat, ale osmistupňový automat od ZF u vozů BMW i Alfa Romeo tuto práci zastává mnohem lépe.

A cena?

A kolik si za to všechno nechá Volvo zaplatit? Základní cena V90 Cross Country ve verzi T6 AWD činí 1.617.800 Kč a v testovaném výbavovém stupni Pro za auto zaplatíte dokonce 1.734.800 Kč, což na první pohled může znít sebevědomě, jenže v dané kategorii to není nic neobvyklého.

Testované volvo přitom v současnosti nemá na trhu adekvátní konkurenci. Audi A6 allroad quattro je nabízeno výhradně s naftovými šestiválci, zatímco Mercedes-Benz E All-Terrain dokonce jen jediný turbodiesel, čtyřválec se 143 kW. A pokud bychom navíc V90 Cross Country srovnali v odpovídající vznětové verzi, najednou zjistíme, že je asi o osmdesát tisíc levnější než konkurence. S D4 AWD (140 kW) a automatem jej koupíte za 1.479.700 Kč, zatímco E All-Terrain přijde ve verzi 220d (143 kW) na 1.558.480 korun a A6 Allroad s nejslabším šestiválcem 3.0 TDI (160 kW) na 1.576.900 Kč.

Přesto ale počítejte s tím, že výše uvedená cena volvo poroste. U V90 Cross Country je totiž nutné si připlácet za navigaci (+32.200,-) či vyhřívaná přední sedadla (+10.600,-), které v této kategorii tak nějak očekáváte. Takový je ale život v prémii, u níž si zkrátka musíte připlatit. Podobně je na tom i konkurence.

Závěr


Závěr

Nové velké kombi přizpůsobené terénu od Volva se možná jmenuje jinak než předchůdci, jeho charakter ale zůstal zachován. Je to prostorné a pohodlné auto, které nerovnosti překonává s měkkým houpnutím. Když je ale potřeba, umí jet pekelně rychle a jeho řidič se navíc za jeho volantem bude nečekaně bavit. Zkoušený zážehový čtyřválec T6 má sil na rozdávání, proti šestiválci nebo pětiválci má přece jen některé nevýhody, ať už lehce nižší elán, ne tak příjemný zvuk nebo spotřebu, která není zrovna nízká. Navíc nás moc nenadchla spolupráce s osmistupňovým automatem.

Až na tyto drobnosti je to ale jinak nadmíru povedený automobil, který je pohledný, bezpečný a komfortní. Vedle pohodlného podvozku nabízí vynikající masážní funkci sedadel nebo třeba úchvatný hudební systém. V terénu se pak svými schopnostmi dokáže vyrovnat leckterému SUV.

Nejlevnější verze modelu1.159.400 Kč (D3/110 kW V90 Kinetic)
Základ s testovaným motorem1.568.300 Kč (T6/236 kW V90 Momentum)
Testovaný vůz bez příplatků1.734.800 Kč (T6/236 kW V90 Cross Country Pro)
Testovaný vůz s výbavou2.122.800 Kč (T6/236 kW V90 Cross Country Pro)

Plusy

  • Vnitřní prostor
  • Perfektní zpracování
  • Plavná jízda
  • Vynikající zvuk hudebního systému
  • Poskytovaný komfort

Minusy

  • Občas zmatkující převodovka
  • Tvar sedáků předních sedadel
  • Malá tlačítka multimediálního systému

Foto: Petr Homolka

Zobrazit celý článek
Témata
Volvo V90 Cross Country
Cena základní sestavy 1 734 800 Kč
Výbava základní sestavy 19palcová kola, dřevěné obložení interiéru Black Walnut, komfortně naladěný podvozek, kožené čalounění z Nappa kůže, 12,3“ digitální displej v kapličce přístrojů, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí, klíč potažený kůží, nastavení jízdních režimů, přední diodová světla s přisvěcováním do zatáček, zadní loketní opěrka, kožený multifunkční volant, bezrámové vnitřní zpětné zrcátko, elektricky nastavitelná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, diodové světlomety, zadní parkovací asistent, adaptivní tempomat, palubní počítač, poloautomatický kryt zavazadelníku, elektrické ovládání předních a zadních oken, dešťový senzor, automatická dvouzónová klimatizace. Kč
Cena testované sestavy 2 122 800 Kč
Výbava testované sestavy Bronzová metalíza (+26.500,-), paket Family – elektrická dětská pojistka zadních dveří, integrované dětské sedačky v krajních zadních sedadlech (+8.600,-), Luxury Seat – přední sedadla s masážní funkcí, elektricky nastavitelný podsedák sedadla řidiče a bočního vedení předních sedadel, Nappa kůže (+41.700,-), Versatility Pro – ochranná síť zavazadelníku, systém uchycení nákupních tašek v kufru, 12V zásuvka v kufru, bezklíčový vstup, elektricky sklopná zadní sedadla (+27.500,-), Winter – vyhřívaná přední sedadla (+9.400,-), rádio s příjmem digitálního signálu (+12.000,-), samostatný CD přehrávač (+3.000,-), Volvo Guard Alarm (+15.300,-), potažení palubní desky a dveří Nappa kůží (+46.400,-), nezávislé topení (+42.300,-), 230V zásuvka v zadní části středového tunelu (+3.000,-), laminovaná skla všech oken (+24.800,-), adaptivní podvozek (+54.600,-), tónovaná zadní okna (+12.600,-), automatická čtyřzónová klimatizace (+19.900,-), paket Business Connect – navigační systém, přední a zadní parkovací asistent, integrace chytrého telefonu (+40.400,-). Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1969
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 235 / 5700
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 400 / 2200 - 5400
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 230
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 6.3
Emise CO2: 176
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 560 / 1526
Objem nádrže (l): 60
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1920 / 470
Rozměr pneu: 235/50 R19
Volvo V90 Cross Country
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4939
b) šířka (mm): 1879
c) výška (mm): 1543
d) rozvor (mm): 2941
e) rozchod vpředu (mm): 1652
f) rozchod vzadu (mm): 1643
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 870 / 1120
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 640 / 890
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 970
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 920
k) šířka vpředu (mm): 1540
l) šířka vzadu (mm): 1510
délka sedáku vpředu (mm): 540
délka sedáku vzadu (mm): 480
výška opěradla vpředu (mm): 640
výška opěradla vzadu (mm): 670
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

nechápu..
| 29. 4. 2017
..skandinavci brojí proti spalovacím motorum,zakazují a udelaj takovouhle obludu a spotřebou 15l na sto..Nepochopitelné....Volva byli správně vošklivý hranatý švédský ingoty a u toho měli zustat,,,osobitý a hlavně Švedský,, a pak rakve typu 240D atmosferické šestivalce od VW,,,pak 70 s 5Vmotory audi...Tim Volvo skončilo.Dnes je to Tvarovka Ford spatlanej předohrab s haldexem co obšlehnul vše od allroada a dělá se sebe svébytnou osobnost..Další značka co už neméla existovat :no:
Avatar - salamoon
bolo by to idealne auto...
| 27. 4. 2017
...ked by to malo aspon 5 valec, a nemalo to tablet.
FLAME SAKRA
| 26. 4. 2017
Myslim, ze to nikam nevede, takze souhlas, koncime.
Avatar - Hammunasakra
FLAME SAKRA
| 26. 4. 2017
Rozsah křeče se trochu pozná podle počtu smajlíků nevzdělanej oslíku ;-)

Když sem u toho vzdělání = neměl bych říct lháři? :-)
Avatar - Hammunasakra
FLAME SAKRA
| 26. 4. 2017
Troll je Ozzy naprosto bez diskuzí = důkazů je na to víc než dost = o tom žádná

Psychicky postiženej nevim = spíš zakomplexovanej atp. = proto tu pak dělá to co dělá :-|

Sem rád že v obou těch praštěnejch diskuzích sem ho že trolluje upozornil hned na začátku = což samozřejmě nijak nepomohlo, je schopen 24 hodin v kuse točit se na nějaký úplnou blbost. Jeho právě ta absurdnost těší

Auta ho nezajímaj, ví o nich snad větší kulový než ty

Máš dar se stavět vždy na blbou stranu = jedno jestli de o trapný trollování nebo nějakou odbornou věc jedno jestli o ekonomice nebo autech = takže díky za potvrzení že.. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku