Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW hodlá do roku 2022 ročně vyrábět milion elektromobilů

ČTK ČTK 29. 10. 2019 • 08:32
103
40
Zobrazit náhledy (103)
Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3

Tím by německá firma předstihla americkou Teslu, která se pokouší dosáhnout cíle vyrábět ročně půl milionu vozů.

Podle plánů VW by jeho čínské továrny měly být schopny dodávat na trh 600.000 vozů ročně. Tato nová informace podle Reuters dokládá, že se německá automobilka dostala v masové výrobě elektrovozů dále než ostatní průkopníci v odvětví. VW se totiž může spolehnout na zavedenou pracovní sílu ve svých starších čínských závodech v An-tchingu a ve Fo-šunu. V příštím roce k nim mají přibýt další dvě továrny.

Rozsah a rychlost, s jakou Volkswagen zvládá elektrifikaci, podle Reuters také naznačuje, že se zavedeným výrobcům podaří předehnat začínající podniky v odvětví. "Skutečností je, že začít podnikat v autech je pořád mimořádně obtížné," řekl Reuters analytik společnosti Bernstein Research Max Warburton. "Přechod na elektromobily bude drahý, ale v jeho čele stanou pravděpodobně tradiční výrobci," dodává.

Tesla v roce 2016 uvedla, že by do roku 2018 chtěla vyrábět více než 500.000 vozidel typu Model 3, což se jí nepodařilo. Letos chce dodat na trh 360.000 až 400.000 svých elektromobilů - toto číslo přitom zahrnuje všechny modely značky.

VW hodlá do roku 2021 vyrábět jen v německém Zwickau (Cvikov) 330.000 elektromobilů ročně. Díky úsporám z rozsahu firma doufá, že se jí podaří srazit cenu elektromobilu na zhruba 20.000 eur (asi 510.000 Kč). Na Model 3 od Tesly určený pro masový trh si přitom zákazník v současnosti musí nachystat v přepočtu více než milion korun.

Podle analytika společnosti UBS Patricka Hummela se Volkswagen stane v roce 2025 světovou jedničkou ve výrobě elektromobilů. Firma sama pak podle Reuters uvádí, že v roce 2028 bude schopna ročně vyrobit 22 milionů elektrických aut, přičemž 11,6 milionu by jich mohlo pocházet z čínských továren.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - palix
Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda
| 30. 10. 2019
Len tých nabíjačiek musí byť pomerne dosť. Čo ak prídem nakúpiť a práve nebude miesto? Budem čakať v rade 20 minút?
Súhlasím ale, že po vybudovaní dostatočnej infraštruktúry by boli elektro autá v pohode. Čo si ale nemyslím, že súčasné riešenie s veľkými a drahými batériami sa nejako výrazne rozšíri. Rozmach elektro áut nastane až keď budú a podobnej cene ako dnešné autá, s podobným dojazdom a komfortom dopĺňania paliva.

Prečo nie sú dnes všetky autá hybridy? Je to 100% hotová technológia, ktorá funguje a hlavne v meste prinesie úsporu.
Avatar - palix
Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda
| 30. 10. 2019
A to ešte nie je elektrina zaťažená spotrebnou daňou ako palivo ;)
Re: Re: Re: sranda
| 30. 10. 2019
Budou s tím jezdit úředníci, protože nebudou mít jinou možnost. Časem i firmy. Stát to samozřejmě časem zdaní jako spalováky.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: sranda
| 29. 10. 2019
Z rychlonabijacky na sidlisku sa dobije auto za hodinu. Samozrejme, nebude to pre vsetkych, ale netreba hladat problem tam, kde nie je.

Druha vec je, ze to rychlonabijanie na verejnych nabijackach je skoro take drahe, ako tankovanie :-) Cize ekologickejsie tie auta nie su, lacnejsie tiez nie.
Hmmm
| 29. 10. 2019
Milion elektromobilů ročně ... a kde je budou skladovat? :-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku