Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Fluence: Plošná sleva dalších 20.000,-Kč, základ za 259.900,- Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (147)
Renault opět plošně snížil ceny všech motorizací a výbav sedanu Fleunce. Tentokrát o 20.000,- Kč.

Začátek listopadu přinesl další snížení cen Renaultu Fluence. Čtyřdveřový sedan je i nadále jedním z nejlevnějších modelů nižší střední třídy na českém trhu.

Plošná sleva 20.000,- Kč v ceníku tohoto modelu figuruje jako speciální bonus, takže ceny Fluence momentálně začínají na 259.900,- Kč. Již za tuto cenu nabízí sedan velmi slušnou standardní výbavu.

Základní provedení Confort nabízí šestici airbagů, ESP, palubní počítač, výškově nastavitelný volant, výškově nastavitelná přední sedadla, manuální klimatizaci, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, centrální zamykání a rádio s CD/MP3 přehrávačem. K tomu Fluence Confort přidává v základních modelech ne zcela obvyklý tempomat, elektrické stahování předních i zadních oken a kliky dveří v barvě vozu.

TEST Renault Fluence 2,0 16V - Luxus do 400 tisíc

Druhým stupněm výbavy je od léta provedení Advantage. To nabízí oproti Confort navíc dvouzónovou automatickou klimatizaci s výdechy i pro zadní sedadla, dešťový a světelný senzor, autorádio s Bluetooth, volant a hlavici řadicí páky v kůži, vnější zpětná zrcátka lesklé černá a 16palcová kola SURROUND.

TEST Renault Fluence 1,5 dCi – Zlatá (téměř střední) cesta

Exception je v současnosti třetím stupněm výbavy. Je možné jej kombinovat se stejnými motory jako Advantage. Standardem pro toto provedení jsou navíc elektricky nastavitelná, sklopná a vyhřívaná zpětná zrcátka, nastavitelné zpoždění zhasínání světlometů, hands-free karta Renault, chromované kliky dveří a 16palcová litá kola.

TEST Renault Fluence 1,6 16V – Velký Francouz s nízkou cenou

Na vrcholu nabídky stojí Privilege s elektrochromatickým vnitřním zrcátkem a navigací Carminat TomTom s mapami východní Evropy. Za tyto položky navíc Renault žádá jen 10.000,- Kč.

Příplatková výbava zahrnuje prvky především luxusního charakteru. Za 50.400,- Kč je možné mít kožené čalounění (pro Exception tmavošedé, pro Privilege béžové). Dále lze pro dva nejvyšší stupně výbavy přiobjednat xenonová světla (+20.200,- Kč), střešní okno (+15.200,- Kč), 17palcová kola (+6.100,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+5.100,- Kč) nebo audiosystém s 3D zvukem Arkamys, USB portem a připojením Bluetooth (+10.100,- Kč).

Renault Fluence - ceny na českém trhu
Motor1,6 16V 1101,5 dCi 901,5 dCi 1101,5 dCi 1102,0 16V 140
Převodovka5M5M6M6DS6M
Zdvihový objem [cm3]15981461146114611997
Válce/ventily4/44/24/24/24/4
Největší výkon [kW/min-1]81/600066/400081/400081/4000105/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]151/4250200/1750240/2000240/2000195/3750
Max. rychlost [km/h]185180185185200
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,713,011,011,99,9
Komb. spotřeba [l/100 km]6,74,44,64,47,9
Cena Confort [Kč]259.900,-304.900,----
Cena Advantage [Kč]274.900,--329.900,-359.900,--
Cena Exception [Kč]296.900,--351.900,-381.900,--
Cena Privilege [Kč]306.900,--361.900,-391.900,-341.900,-

PŘEDSTAVUJEME Renault Fluence – Elegantní a dostupný

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (147)
Avatar - white label
11. 11. 2011 19:52
Re: Mazec
Zajímala by mě jedna věc, ty tvrdíš, že by se Renault bez důrazu na nižší ceny zřejmě "neuživil", ale často tady slýchám argument, že cenové podbízení Renaultu je pouze jakási anomálie českého trhu a jinde v Evropě jsou ceny prakticky srovnatelné s konkurencí. To co si jinde Renault dovolit může, si u nás nedovolí? Měl snad v minulosti problémy s kvalitou jen na našem trhu? To asi těžko..., něco tu evidentně nesedí. ;-)
11. 11. 2011 08:58
Re: NA LETIŠTĚ, JOHAN!
To ano. Když se ale vrátím zpět k té reklamě Renaultu a připočítám k ní i výše zmíněnou reklamu na Jettu, tak u obou mám osobně problém s tím otevíráním dveří "sluhou" a evokování standartů na úrovni pomalu královské rodiny. V této třídě dle mne směšné. U řady S, 7er, A8, jagu by to vypadalo úsměvně a "sedělo" by to u RR, Bentley. Jenže jaksi u těchto aut není třeba opakovat to, co všichni ví.
Renault na toto prostě nemá a v naší kotlině o to víc. V této cenové hladině se u této kategorie dá narazit na to, že lidé chtějí ukázat, že koupili něco echt a mám dojem, že alternativa zde bude Passat z AAA. ;-\
Avatar - white label
11. 11. 2011 08:18
Re: Mazec
Už jsem psal (23:47), že jedna věc jsou příjemně nízké ceny pro zákazníka, na kterých ovšem nemusí být vystavěna primárně reklama. Jak sám píšeš i Golf se dá dnes pořídít za relativně nízkou cenu, ale v reklamách na něj není akcent na nízkou cenu takový, jako třeba u toho Fluence.
Když pomineme lowend (třeba u Dacie je to v pořádku), tak mi napiš, která automobilka (v novodobé historii) udělala v dlouhodobějším horizontu "díru do světa" (ohledně prodejů a zisku) s podobným "cenovým" marketingem a vytváření image "levné" značky?
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 03:01
Re: Mazec
A kolik by toho Renault bez té ceny prodal? Na to tady jaksi ti, co prvně dbají na image a pak na pověst neodpověděl. Já říkám, že tolik, co Opel, možná daleko méně, protože Opel ještě může hovořit o štěstí, že je německý.

Takový Áda je perfektní předobraz naší společnosti...
Avatar - Ronault.
11. 11. 2011 02:58
Re: Mazec
A chceš mi říct, že by ti, co nedaj za Megana 400 by za něj dali, kdyby na něj nebyly reklamy za 400?

To je na ventilek roku! To přece nemyslíte vážně pánové!

Koho odláká reklama na cena od?
Více lidí odláká pověst, kterou tahle reklama objektivně nezmění.