Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Laurin & Klement: liftback, kombi i 4x4 (ceník)

Libor Zezulka
Diskuze (77)
Škoda Octavia se v modelovém roce 2007 dočkala vrcholné výbavy Laurin & Klement. Máme pro vás ceník všech verzí - liftbacku, kombi i 4x4.

Škoda Octavia má za sebou dva roky života, během nichž posbírala několik ocenění a zařadila se mezi nejprodávanější vozy ve svém segmentu, a to nejen na českém trhu. V těchto dnech Octavia vstupuje do prodeje v provedení modelového roku 2007, jež s sebou přináší jednu zásadní inovaci - vrcholnou výbavu Laurin & Klement.

Z materiálů Škody Auto, které máme k dispozici, vyplývá, že se Octavia bude s luxusní výbavou Laurin & Klement nabízet jednak v základní karosářské verzi liftback, ale také v provedení kombi a 4x4. Ceny se pohybují od 754 900 Kč verze liftback se zážehovým motorem 2.0 FSI do 890 900 Kč Octavie 4x4 2.0 TDI PD.

Kompletní ceník verze liftback vypadá takto:

2.0 FSI MP6 – 754 900 Kč

2.0 FSI AT6 – 809 900 Kč

2.0 TDI PD DPF MP6 – 800 900 Kč

2.0 TDI PD DPF AT6 – 855 900 Kč

2.0 TDI PD MP6 – 784 900 Kč

2.0 TDI PD AT6 – 839 900 Kč

Ceny Octavie Combi Laurin & Klement jsou následující:

2.0 FSI MP6 – 794 900 Kč

2.0 FSI AT6 – 849 900 Kč

2.0 TDI PD DPF MP6 – 840 900 Kč

2.0 TDI PD DPF AT6 – 895 900 Kč

2.0 TDI PD MP6 – 824 900 Kč

2.0 TDI PD AT6 – 879 900 Kč

Konečně Octavia Combi 4x4 s výbavou Laurin & Klement stojí:

2.0 FSI MP6 – 844 900 Kč

2.0 TDI PD DPF MP6 – 890 900 Kč

Výbava Laurin & Klement zahrnuje:

Exteriér

Kotoučové brzdy vzadu

Kola z lehkých slitin Sputnik 7,0J x 17 palců

Nárazníky lakované v barvě vozu s černou ochrannou lištou

Ochranné boční lišty dveří, černé

Ozdobná koncovka výfuku

Přední mlhové světlomety

Tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek

Vnější zpětná zrcátka v barvě vozu

Interiér

Rádio Audience s integrovaným měničem na 6 CD a MP3 přehrávačem

Chromový paket (plaketka řadící páky, knoflík ruční brzdy)

Interiér Royalty

Kožený volant

Malý kožený paket

Síť pro upevnění zavazadel v zav. prostoru

Prahové lišty vpředu a vzadu

Síťový program (sada sítí v zavazadlovém prostoru)

Přístrojová deska Onyx-Onyx

Stěrač zadního okna s ostřikovačem

Vkládané tkané koberce

Tempomat

Maxi-DOT

Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem

Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu

Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači př. bezp. pásů

Boční airbagy vpředu

Hlavové airbagy

ESP včetně ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR

El. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka

El. ovládané sedadlo řidiče s pamětí

El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou

Elektromechanický posilovač řízení

Vnější zpětná zrcátka s pamětí

Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech

Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním + senzor aut. spouštění stěračů

Asistent rozjezdu do kopce

Vyhřívání předních sedadel

Audiozdířka v Jumbo boxu

Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce

Bederní opěry vpředu

Výsuvné integrované ostřikovače světlometů

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce

Centrální zamykání s dálk. ovládáním, SAFE systém

sklopný klíček WIV (flexibilní servisní intervaly)

Climatronic - dvouzónová klimatizace, pachový filtr

Xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu

Dálkové ovládání víčka palivové nádrže

Zadní sedadla dělená sklopná s loketní opěrou

Deaktivace airbagu spolujezdce

Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce

Zvuková signalizace nevypnutých světel

Dvoutónová houkačka

Hlavové opěrky vzadu - 3ks

Indikátor vnější teploty

Jumbo box s nastavitelnou loketní opěrou vpředu

Libor Zezulka
Diskuze (77)
6. 9. 2006 23:47
Re: NIC PRO ŠVORCÁKA
Focus combi... designově o dvě délky za Octavií. Zejména předek. Jinak, podvozek a zpracování na jedničku. Ta hodně tmavá modrá je snad jediná možná, chválím :yes:
6. 9. 2006 23:21
Re: NIC PRO ŠVORCÁKA
Megan... je přece především originální a dokonalá záď od hatchbacku... jakmile tam naroubujou combi... vytrácí se tak trochu originalita... a tu je nutno pak hledat v šípech zadních blinkrů... V combi bych ovšem megane tlačil velmi vysoko... řekl bych, že mimo Octavie těžko hledat konkurenci. Zde, v Česku, je potřeba ještě brát do úvahy image... prestiž... a v tom tedy Octavia vede zde o deset délek... Chci tím řící, než to, že to zde maj sedany (liftbacky) i combi z nižší střední, díky tedy té prestiži Octavie, moc těžké... Mimochodem, v tomhle by bylo zajímavé vědět, jak si stojí zase Megane ve Francii. Jinak styl Megane... určitý "kubismus"... dokázal Renault přetavit do velmi životného obrazu, tohle já oceňuji. Škoda je na druhém, ovšem stejně kvalitním designovém pólu... a co se týče toku času... myslím, že vizuálně vede OCT I. nad Megane I. Rovněž si myslím, že aktuální Megane patří do učebnic designu.
6. 9. 2006 22:46
Re: Predvedte sa.
:yes: :yes: :yes:
6. 9. 2006 22:27
Re: NIC PRO ŠVORCÁKA
Vím... jenže toho bavora pod 1,25 neuděláš, kdyby ses rozkrájel... tedy pokud bys ho nechtěl valit na plecháčích... což tedy, snad uznáme, je takřka vyloučené. Tohle dělaj jen důchodci v NDR...
6. 9. 2006 22:11
Re: Predvedte sa.
>:D