Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai láká na premiéru nového Tucsonu. Sledujte ji doma z gauče, na chytré televizi

Ondřej Mára
Diskuze (4)

Čtvrtá generace nejprodávanějšího SUV značky Hyundai bude představena v úterý brzy ráno. A vy můžete být u toho z pohodlí svého gauče.

Společnost Hyundai Motor Company se totiž staví do role lídra digitální transformace v době pandemie onemocnění COVID-19, což dokazuje i spuštěním interaktivní aplikace „Chanel Hyundai“ pro chytré televize. Ta přitom neslibuje jen pouhý on-line přenos, ale zcela nový druh zážitků prostřednictvím multimediálního obsahu a digitálního rozhraní.

Channel Hyundai je naší odpovědí na rostoucí potřebu rozšířené digitální komunikace v důsledku globální pandemie,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a globální marketingový ředitel společnosti Hyundai Motor. Aplikace bude v současnosti nabízet tři speciální kategorie (Live, TV a Models), do budoucna se ovšem plánuje její rozšíření i o další položky. Co ale jednotlivé kategorie v současnosti nabízí?

Jak už název napovídá, kategorie Live nabídne produktové premiéry a prezentace vizí značky. Pro nás je přitom nejdůležitější aktuálně plánovaná premiéra zcela nového Hyundai Tucson čtvrté generace, jejíž přímý přenos bude možné prostřednictvím aplikace sledovat v noci z 14. na 15. září od 2:30 středoevropského času.

Sama automobilka nám přitom doteď odhalila pouze neobvyklou podobu exteriéru, který zaujme především futuristickou maskou s integrovanými světlomety, přidala skicu prémiově vyhlížejícího interiéru a zveřejnila video z testování na tatrováckém polygonu a zakroucených silničkách vedoucích na rakouský Grossglockner. Většinu detailů si ale zatím schovává na premiéru.

Vraťme se ale k aplikaci pro chytré televize. Kategorie TV bude nabízet videa pokrývající širokou škálu lifestylových témat. Od partnerství značky s uměleckou komunitou, až po její aktivity v motorsportu. Do budoucna se navíc plánuje výroba originálních příspěvků pouze po Hyundai channel.

Kategorie Models je pak určena především pro zájemce o detailní informace o vozech Hyundai. Nečekejte ale pouze videa. Aplikace nabídne i virtuální interaktivní showroom, ve kterém se mohou zákazníci prostřednictvím virtuální reality seznamovat s nejdůležitějšími vlastnostmi a prvky výbavy všech modelů Hyundai.

Aplikace Channel Hyundai je k dispozici pro chytré televize LG a Samsung od roku výroby 2017, s verzí operačního systému webOS 3.5 nebo vyšší v případě modelů LG. Hyundai plánuje, že v budoucnosti aplikaci zpřístupní ještě širšímu publiku na chytrých televizích dalších značek.

Uživatelé si mohou aplikaci stáhnout z portálu LG Content Store nebo Samsung TV App Store. K jejímu vyhledání stačí zadat slova „Hyundai“ nebo „channel Hyundai“. Veškerý obsah lze sledovat také na webových stránkách aplikace Channel Hyundai na adrese http://channel.hyundai.com.

Ondřej Mára
Diskuze (4)

Doporučujeme

16. 9. 2020 12:56
Re: Re: raději ne
Pacient.
Avatar - bystron
15. 9. 2020 00:52
Re: raději ne
No a co jako? Ing. Babiš je taky od Vás zo Slovenska :D ...a Kim to říkal, pro teba hovoril ;-)
15. 9. 2020 00:41
Re: raději ne
Keby si bol v hlave bystron, tak nevypustis z ust ten blabol o Kimovi, pretoze ten je zo Severnej Korei.
Avatar - bystron
14. 9. 2020 23:45
raději ne
Jsem zvědavý, zda bude na premiéře Kim vystupovat stejně jako v politbyru se slovy: "Kdo si koupí Hjůndaje, nadosmrti k.u.n.d.a je. Děkují". No a my ostatní se poohlédneme po jiném autě. :-[] Nový Vitary 1.4 za necelých 500k nebo Dustery 1.3Tce pod 400k mě přijdou lepší volba. ;-)