Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 6 Wagon 2.2 Skyactiv-D A/T – Kráska v nesnázích

Jan Mička Jan Mička 1. 5. 2017 • 13:35
38
240
Zobrazit náhledy (38)
Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6
Modernizovaná Mazda 6 láká zákazníky zajímavou finanční politikou – kombi dostanete za cenu sedanu. Jak vůz funguje se slabším z nabízených turbodieselů a automatem?


Design, interiér


Současná generace Mazdy 6 je na českém trhu už od roku 2013 a od té doby stihla projít řadou dílčích změn. V roce 2015 to byla lehce pozměněná příď a objevil se pohon všech kol pro vznětové verze, o rok později (modelový rok 2017) přišly diodové směrovky integrované do vnějších zpětných zrcátek nebo lehce pozměněný tvar volantu. Hlavní změnu však hledejme pod povrchem.

Hovořím o drsně nazvaném systému G-Vectoring, jehož název vám může o jeho funkci napovědět opravdu hodně. Má co do činění s projížděním zatáček, avšak ne takovým způsobem, jak si možná nyní myslíte. Kdepak, nečekejte samosvorný přední diferenciál nebo jeho elektronickou náhražku, jakou najdete například u konkurenční Škody Superb. Mazda šla dál a auto směruje do zatáčky „šetrnějším“ způsobem, který průběhu testu probereme detailněji.

Kombi za cenu sedanu!

Nenabízet ve střední třídě vedle sedanu či liftbacku také kombi, by byla z hlediska zájmu zákazníků pořádná hloupost. Praktičtější verze mívají stejný, ne-li dokonce větší úspěch než výchozí varianty a nic na tom nemění ani fakt, že si za ně obvykle musíte trochu připlatit. Například v případě Škody Superb je to 30.000 korun, Passat Variant je ve srovnání se sedanem dražší o 25.000 Kč, a Renault Talisman Grandtour je na tom stejně jako konkurent z Kvasin. Mazda zvolila cestu nejmenšího odporu – kombi nabízí za cenu sedanu.

Ano, je tomu skutečně tak a na situaci se nic nemění už celé roky. Kdyby nebyla základní verze Emotion dostupná pouze pro karoserii sedan, začínala by Mazda 6 na částce 577.900 korun, což by byl pořádný políček nejbližší konkurenci, naneštěstí ale musíte sáhnout přinejmenším po verzi linii Challenge za 670.900 korun (2.0 Skyactiv-G 107 kW), čímž se dostanete na základní cenu Škody Superb Combi (1.4 TSI 110 kW ACT Active) a na dohlednou vzdálenost Passatu Variant (1.4 TSI 92 kW Comfortline – 689.900 Kč).

V duchu „value for money“ je z mého pohledu nejlepší sáhnout po kombíku, neobejdete se ale bez kompromisů. „Relativně“ velký kufr o základním objemu 522 litrů s přehledem překonávají i některé kompakty, omezení ale přichází také z pohledu rozvoru náprav. Zatímco u sedanu mezi koly naměříte 2830 milimetrů, u kombíku (Wagon) je to o výrazných 80 milimetrů méně, což jde z mého pohledu proti nejryzejší filozofii praktičtějších verzí. Kombi je o 75 milimetrů kratší než sedan a s místem na zadních sedadlech to není žádná sláva. Měřím 190 centimetrů a „za sebe“ se posadím, komfort na delších trasách je ale přinejmenším kompromisní.


Japonsko se nezapře

Pokud je vám proti srsti jistá strohost interiérů některých evropských konkurentů Mazdy 6, mohla by vám tahle Japonka padnout do oka. V průběhu let se výrazně změnila přístrojová deska, infotainmentem s nyní již volně stojícím sedmipalcovým displejem počínaje (standard od druhé nejnižší výbavy Challenge), panelem klimatizace konče, a dokonce i otočný ovladač HMI na středové konzole je nyní hezčí. Kde to jenom šlo, dali v Mazdě měkčené plasty a nechybí ani koženka, všechny tyto povedené prvky však silně kontrastují s lacině vypadajícími stříbrnými lištami.

Navíc po usednutí za volant bohužel nemáte pocit, že se nacházíte ve vlajkové lodi Mazdy na českém trhu. Dveře jsou lehké jako papír, kůže na volantu byla v místech úchopu už po necelých čtyřech tisících ujetých kilometrech vyleštěná, jako by mělo auto minimálně o „pade“ více, na přístrojové desce jde vidět každá šmouha a stříbrné lišty na středové konzole působí, jako by měly upadnout vlastní vahou. Kokpit Mazdy 6 na mě takhle působil už od samotného začátku a je velká škoda, že se v tomto ohledu během let v podstatě nic nezměnilo.

mazda testy strednitrida mazda testy strednitrida

Co se ale Mazdě 6 musí nechat, je špičková pozice za volantem. Sedíte nízko, dokonce ani základní sedadla s látkovým čalouněním nejsou z hlediska podepření stehen a boční opory zad k zahození, a užíváte si exkluzivní výhled na svět přes dlouhatánskou kapotu. Zároveň oceňuji, že se (zatím) značka nevydala cestou digitalizace za každou cenu. Přístrojový štít je analogový a hezky čitelný, jednoduchý palubní počítač se omezil pouze na nejnutnější údaje. Jedinou vadu na kráse vidím v tloušťce věnce volantu. Není to vyloženě „užovka“, jakou známe například z toyot nebo některých vozů Subaru, přesto by ale přinejmenším v místě úchopu neškodilo trochu přidat na průměru.

Motor, jízdní vlastnosti


Nedotažená revoluce

Turbodiesely k vozům střední třídy pasují jako zadek na hrnec, přičemž v tomto ohledu se může automobilka Mazda opřít o revoluční motory Skyactiv-D. Nízkokompresní čtyřválec i ve výkonově slabším provedení (110 kW, testované) disponuje dvěma turbodmychadly, má objem 2,2 litru a jde o první turbodiesel s variabilním časováním ventilů. To je všechno strašně krásné, jenomže tady máme i druhou stranu…

Tento motor, a je zcela jedno, jestli ve 110, nebo 129kilowattové verzi, umí majitele potrápit kvůli zadírajícím se výfukovým vačkám dlouhého zdvihu (od konce roku 2013 nasazeno odolnější provedení), které pramení z konstrukce stlačení vahadla kluzákem (nikoliv rolnou) a nadměrným ředěním oleje naftou v důsledku velkému množství regenerací filtru pevných částic. Kdo se nenaučil pravidelně kontrolovat hladinu oleje a nenechal jej měnit ve zkrácených intervalech, riskoval mimo jiné zničení turbodmychadel kovovými pilinami. Někteří majitelé „šestek“ a SUV CX-5 dobře vědí, že když klesne tlak oleje nebo začne kolísat tah, může být zle, navíc příčina problémů se u vozů pro Evropu do teď nepodařila zcela vyřešit.

Mazda 6 Wagon 2.2 Skyactiv-D - srovnání s vybranou konkurencí
ModelMazda 6 WagonRenault Talisman GrandtourŠkoda Superb CombiVolkswagen Passat Variant
Motor2.2 Skyactiv-D1.6 dCi2.0 TDI2.0 TDI
Zdvihový objem [cm3]2191159819681968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]110/4500118/4000110/3500-4000110/3500-4000
Točivý moment [N.m/min]380/1800-2600380/1750340/1750-3000340/1750-3000
Převodovka6A6A6A6A
Max. rychlost [km/h]202213216216
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,09,69,08,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,94,54,64,5
Základní cena [Kč]810.900804.900778.900839.900

Je to škoda, protože projevem tento motor patří k tomu nejlepšímu v daném segmentu. Výkon 110 kW ve 4500 otáčkách a točivý moment dostupný v rozmezí 1800-2600 otáček bych mu rozhodně netipoval, za trochu hrubším projevem se skrývá neutuchající tah od velmi nízkých otáček a schopnost katapultovat lehounkou „šestku“ z křižovatky dříve, než konkurenčním turbodieselům s převodovkami DSG sepne spojka.

Á propos převodovka – namísto standardně dodávaného šestistupňového manuálu jsme měli k dispozici měničový automat o stejném počtu rychlostí. Připlácí se za něj 50.000 Kč (u passatu se srovnatelným motorem se za DSG připlácí 65.000 Kč) a v kombinaci s testovaným turbodieselem se jedná o velice povedené manželství. Řazení je komfortně „měkké“, hbité a ani často využívané nízké otáčky motor nevyprovokují k výraznějšímu dunění. Hlavně se mi ale po čase opět potvrdilo, že šest dobře zpřevodovaných stupňů vydá z hlediska komfortu za víc než nahusto naskládaný větší počet. Je samozřejmě potřeba, aby měl motor z čeho těžit, a to tenhle turbodiesel jistojistě má.

Na elánu se podílí také nízká pohotovostní hmotnost 1430 kilogramů (rozdíl oproti „manuálu“ je pouze 10 kg), a kdo si umí dát 1 a 1 dohromady, vyjde mu i příznivá spotřeba paliva. Běžně jsem jezdil za méně než sedmi litrů nafty na sto kilometrů, a to i při popojíždění ve městech, kde příjemně překvapila rychlá práce systému stop-start. Na dálnici není problém jezdit za 6 litrů, což byl ostatně i můj týdenní průměr.

Hrátky s hmotností

V úvodu jsem prozatím lehce naťuknul systém G-Vectoring, který Mazdě 6 pomáhá lépe projíždět zatáčky. Už verze před modernizací na tom byla výborně, šlo snad o nejsportovnější mainstreamový sedan/kombi střední třídy, a přestože G-Vectoring nepřináší nějaký razantnější posun k ještě lepší agilitě, oceníte jej už díky jeho geniální jednoduchosti.

Ani v nejmenším nejde o náhražku samosvorného diferenciálu, tento systém ani nekoriguje nájezd do zatáčky přibrzděním vnitřního předního kola, trik je v ubírání a přidávání plynu. Ale nemyslete si, že vám bude pod pravým chodidlem zázračně pracovat příslušný pedál – v nájezdu do zatáčky prostě jenom na moment klesne výkon motoru, aby se zatížila přední náprava, a po srovnání volantu opět dojde k mírnému přidání plynu, aby si vůz lidově řečeno sednul na zadek (samozřejmě jenom o kousíček!) a byl stabilnější na výjezdu.

mazda testy strednitrida mazda testy strednitrida

Systém není nijak agresivní, kvůli čemuž někteří kolegové nabyli dojmu, jestli si z nás Mazda jenom nedělá šoufky a žádný G-Vectoring vlastně neexistuje, když se ale začnete jeho prací probírat hlouběji, zjistíte, že vlastně ani nemůže být prakticky znát. Bavíme se totiž o krátkodobém snížení točivého momentu zhruba o 5 N.m přerušením činnosti vstřikovačů, nečekejte tedy žádný „kopanec“. Jediným efektem je ten kýžený, tedy zatížení vnějšího předního kola. Na rozdíl od systému XDS+ tak má širší pole působnosti, protože do jeho práce nezasahuje elektronika.

Dejte si to dohromady s tradičně přesným řízením s elektromechanickým posilovačem, které dokonce přenáší dnes již prakticky vyhynulou zpětnou vazbu, a dostanete skutečně svižný, stabilní a mimořádně agilní kombík. Jenže to byl už před modernizací a jeho hlavní rezervy byly někde docela jinde – v odhlučnění kabiny, které se v rámci modernizace nezlepšilo.


Ona totiž Mazda 6 není pouze lehká jako papír, ona tak i působí a při jízdě na hrubším nebo méně kvalitním povrchu si připadáte, jako by byly vaše sluchovody přímo napojeny na odvalující se kola. Tohle auto je od podvozku zkrátka dost hlučné. A to mělo tak dobře našlápnuto – na základních sedmnáctipalcových litých kolech s pětapadesátiprocentními pneumatikami většinu běžných nerovností téměř nezaznamenáte, až tak je „šestka“ pohodlná.

Závěr


Závěr

Do modelu 6 nově implementovaná technologie G-Vectoring je dalším posunem ke zlepšení už tak špičkových jízdních vlastností, otázkou ale zůstává, zda ji běžní zákazníci skutečně dokážou ocenit více, než možné vylepšení známých závažných bolestí. Jednou z nich je vznětová „dva-dvojka“ se skvělým jízdním projevem a příjemnou spotřebou, avšak s velmi pošramocenou pověstí, na níž Mazda od uvedení tohoto motoru na trh v podstatě nezapracovala. Jedinou změnu jsem nezaznamenal ani v oblasti odhlučnění podvozku. Tak snad příště…

Konfigurace zkoušeného vozu je radostí i starostí zároveň. Za 810.900 Kč dostanete velmi slušně vybavený kombík se silným motorem a automatickou převodovkou, kterému nechybí například plně diodové světlomety, vyhřívaná přední sedadla, hlídání slepého úhlu nebo parkovací senzory, pokud ale budete pokukovat o vybavenějších liniích, ceník vám to nedovolí. Šlo by to, kdybyste netrvali na automatické převodovce (2.2 Skyactiv-D Revolution), osobně bych jí ale zřejmě neodolal – je prostě skvělá.

mazda testy strednitrida mazda testy strednitrida

Nejlevnější verze modelu670.900 Kč (2.0 Skyactiv-G Challenge/ 107 kW)
Základ s testovaným motorem720.900 Kč (2.2 Skyactiv-D Challenge / 110 kW)
Testovaný vůz bez příplatků810.900 Kč (2.2 Skyactiv-D A/T Attraction / 110 kW)
Testovaný vůz s výbavou838.300 Kč (2.2 Skyactiv-D A/T Attraction / 110 kW)

Plusy

  • Překvapivě dynamický motor
  • Jemně řadicí převodovka
  • Relativně bohatá výbava
  • Prostor na předních sedadlech
  • Jízdní vlastnosti

Minusy

  • Hůře odhlučněný podvozek
  • Menší objem zavazadelníku
  • Kombinace slabšího turbodieselu a automatu v jediné výbavě
  • Kompromisní prostor na zadních sedadlech

Foto: Petr Homolka

Zobrazit celý článek
Témata
Mazda 6 Wagon 2.2 Skyactiv-D A/T
Cena základní sestavy 810 900 Kč
Výbava základní sestavy Šest airbagů, litá 17palcová kola, elektrické ovládání předních a zadních oken, asistent rozjezdu do kopce, G-Vectoring, automatická klimatizace, Mazda Connect se 7palcovým displejem a konektivitou se smartphonem, tempomat, HMI ovladač, multifunkční volant, látkové čalounění, diodové přední světlomety, vyhřívaná přední sedadla, sledování slepého úhlu, DAB, přední a zadní parkovací senzory a další. Kč
Cena testované sestavy 838 300 Kč
Výbava testované sestavy Navigace (12.500 Kč), metalíza (14.500 Kč). Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2191
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 110 / 4500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 380 / 1800 - 2600
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 202
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 10
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 6.1 / 4.2 / 4.9
Emise CO2: 129
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 522 / 1648
Objem nádrže (l): 62
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1430 / 680
Rozměr pneu: 225/55 R17
 Mazda 6 Wagon 2.2 Skyactiv-D A/T
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4805
b) šířka (mm): 1840
c) výška (mm): 1480
d) rozvor (mm): 2750
e) rozchod vpředu (mm): 1585
f) rozchod vzadu (mm): 1575
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1080
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 560 / 820
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1000
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 1000
k) šířka vpředu (mm): 1520
l) šířka vzadu (mm): 1480
délka sedáku vpředu (mm): 470
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 660
výška opěradla vzadu (mm): 720
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

To je dneska zase materiál
| 22. 6. 2017
Mazda 6 GJ je EURO 6 od počátku výroby.
Mazda 6 2.5 benzín automat, pádla pod volantem
| 11. 5. 2017
Koupil jsem Mazdu 6 2017 2.5 benzín. Takovou výbavu co to auto má nikdy za tu cenu nikde jinde nenajdete. Ani v takové kvalitě. Auto je vyrobené v Japonsku, v městě Horošima. A to vše za 840tis. Dále jsem koupil Superb 2.0TDI za 830tis ten nemá prakticky žádnou výbavu, standardní věci, nic navíc !!!

Tak tady je ta výbava Mazdy abyste porovnávali porovnatelné. A jestli chcete oholenéné auto kupte si VW nebo Skodu Superb. Protože když budete chtít nějakou lepší výbavu vysolíte za to 1.300.000Kč místo 850tis....

A prosím všechny aby si pečlivě přečetli výbavu vozu....a vyprdli se na hlučnost, která je mimochodem lepší než v trapném superbu. A to bych mohl pokračovat dále....

Elektronický stabilizační systém DSC Protiprokluzový systém TCS ABS+EBD+EBA Signalizace nouzového brzdění ESS Čelní airbagy řidiče a spolujezdce Boční airbagy řidiče a spolujezdce Hlavové airbagy vpředu i vzadu Deaktivace airbagu spolujezdce Aktivní hlavové opěrky řidiče a spolujezdce Tříbodové bezpečnostní pásy, vpředu s předpínači a omezovači tahu Indikátor nezapnutých bezpečnostních pásů vpředu i vzadu Akustický indikátor nezapnutých bezpečnostních pásů vpředu i vzadu Úchyty ISOFIX pro umístění dětských sedaček na vnějších zadních sedadlech Imobilizér Alarm s ostrahou interiéru Systém sledování únavy řidiče Technologie i-Stop Technologie i-ELOOP (motor 2.5 192 Skyactiv-G A/T a 2.2 Skyactiv D) Elektrický posilovač řízení Výškově a podélně nastavitelný volant Elektrická parkovací brzda (EPB) Kožený potah volantu, řadicí páky a madla ruční brzdy Startování pomocí tlačítka Start /Stop Bezklíčové zamykání Smart Card Palubní počítač Premium s grafickým displejem Maxi-DOT Systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS) Asistent rozjezdu do kopce (HLA) Tempomat Adaptivní tempomat (MRCC) Inteligentní brzdový asistent (SBS) Hands free sada s rozhraním Bluetooth® Informační rozhraní řidiče HMI (informace, komunikace, zábava): dotykový barevný TFT displej 7" a kruhový ovladač HMI na středové konzoli pro obsluhu rádia, telefonu přes Bluetooth® a nastavení funkcí vozu (rovněž ovládání navigace GPS, pokud je ve výbavě vozu) Head Up displej Multifunkční volant HMI v kůži s ovládáním rádia, palubního počítače, telefonu a tempomatu Systém SCBS pro prevenci čelního nárazu v městském provozu při rychlosti do 30km/h Systém SCBS pro prevenci zadního nárazu v městském provozu při rychlosti do 30km/h Systém sledování mrtvého úhlu (RVM) Řadicí pádla pod volantem pro ovládání automatické převodovky Systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (LDWS) Přední a zadní parkovací asistent Zadní parkovací kamera Klimatizace automatická s duálním nastavením teploty pro řidiče a spolujezdce Elektrické ovládání předních a zadních oken Centrální zamykání s dálkovým ovládáním Bodové lampičky vpředu i vzadu Krytá kosmetická zrcátka ve slunečních clonách Osvětlení kosmetických zrcátek ve slunečních clonách Osvětlená odkládací schránka před spolujezdcem Středová loketní opěrka vpředu s odkládacím boxem Výklopná středová loketní opěrka vzadu s držáky nápojů Zásuvky 12V ve středovém panelu a přední loketní opěrce Výškově nastavitelné sedadlo řidiče Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce Nastavitelná bederní opěrka sedadla řidiče Vyhřívaná přední sedadla (tři úrovně výhřevu) Vyhřívaná zadní sedadla (tři úrovně výhřevu) Výškově nastavitelné opěrky hlavy vpředu i vzadu Interiér High černý: čalounění sedadel a výplní dveří v kůži, el. ovládání předních sedadel (řidič—el. ovládání polohy ve 4 směrech, ovládání bederní opěrky, 2 paměti nastavené polohy; spolujezdec—el. ovládání polohy ve 2 směrech) Zadní sedadla dělená a sklopná v poměru 60/40 DAB digitální rádio Prémiový audiosystém BOSE® Centerpoint® Surround Sound: rádio s CD/MP3/WMA, 11 reproduktorů, prostorový zvuk Centerpoint®, funkce Audiopilot® 2 pro potlačení vnějších ruchů, dotykový barevný TFT displej Rozhraní USB a AUX pro připojení externího zařízení Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná (asférické na straně řidiče) s integrovanými směrovými ukazateli Vnější zpětná zrcátka elektricky sklopná Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou Komfortní směrové ukazatele Denní svícení Funkce Coming home LED mlhové světlomety Denní svícení s LED diodami LED plnohodnotné světlomety Funkce HBC pro automatické přepínání potkávacích a dálkových světel Zadní kombinované světlomety s LED diodami (Wagon) Dešťový senzor a automatická aktivace světlometů za snížené viditelnosti Přední a zadní nárazník lakovaný v barvě karoserie Kryty zpětných zrcátek lakované v barvě karoserie Zatmavená okna od B-sloupku (boční a zadní) Střešní anténa AM/FM v designu žraločí ploutve (verze Wagon) 19" hliníková kola (pneumatiky 225/55 R19) Souprava pro opravu pneumatik Záruka výrobce 3 roky
Avatar - petous
test
| 11. 5. 2017
Korejci si koupili licenci od Italů - VM Motori - Hyundai nebo Mercedesu - SangYong. Benzín má Hyunday původně licenčně od Mitsubishi, Kia byla licence Mazdy a Daewoo od Oplu. Dnes už mají nejspíš vlastní vývoj, ale společné kořeny se dají vysledovat.
Určitě nekupovat MAZDU CX-5, Mazdu 6 a Mazdu 3 s motorem 2,2
| 8. 5. 2017
názor na šestku
| 4. 5. 2017
Nechci zde psát o tom, že test je napsán zcela hloupě a to z mnoha důvodů. Chci jen přispět svým názorem majitele M6 2,5 sedan 2017. Něco je zcela subjektivní něco objektivní. Verim, že každý pozná míru subjektivity.
Design pro mne nejlepší ve střední třídě. Zvenku i zevnitř. Podvozek, řízeni, převodovka a motor - absolutně bez konkurence.
Spotřeba - 6,7 - střední vzdálenosti. Jsou li delší trasy, spotřeba klesá.
Tablet v pristrojovce - Ač je to k nevíře, paráda. Ovládám výhradní kolečkem, bez dotyku. Nedovedu si představit nemít displej v zorném poli.
Atmosférický motor - ty otáčky, zvuk - nedá se to popsat.
Co lze zlepšit?
Sedadla
Ně které drobnosti v interiéru. Nemám ale na mysli dilenske zpracování.
Na nekvalitním asfaltu jsou 19ky hlučnější. Nemohu ale srovnávat s jinými mainstreamem ve střední třídě.

Pokud tohle vyřeší, je to prémiový vuz ve všech ohledech.
Ta je je třeba brát v potaz, že většina vozu je z 2013.
PS: a z koroze opravdu strach nemam :

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku