Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaná Kia Ceed odhaluje ceny. Základ zdražil o 20.000 Kč

David Bureš
Diskuze (5)

Kia Ceed vstupuje na český trh v modernizované formě, která debutuje na výstavě Auta na náplavce 2021. Poznáte ji podle přepracované přídě.

Kia zahajuje na českém trhu prodej modernizované verze modelu Ceed, a to v rámci její prezentace na výstavě Auta na náplavce 2021. Spolu s tím české zastoupení zveřejnilo i české ceny modernizovaného vozu. Začínají na částce 394.980 korun za hatchback poháněný benzinovým tříválcem 1.0 T-GDI (74 kW) v kombinaci s šestistupňovým manuálem. Kombi v základu přijde na 419.980 Kč s tím samým motorem.

To znamená, že Ceed v rámci modernizace mírně podražil. Dosud byl hatchback dostupný za ceny od 374.980 korun. Základní výbava se přitom nijak neměnila, nadále zahrnuje halogenové světlomety, manuální klimatizaci, 15" ocelová kola, rádio s 5" displejem a bluetooth, tempomat nebo šest airbagů.

Druhý stupeň Fresh je dostupný také se silnějším tříválcem 1.0 T-GDI o výkonu 88 kW, případně čtyřválcem 1.5 T-GDI (118 kW). S ním hatchback přijde na 449.980 korun, kombík Ceed SW na 474.980 korun.

Kia Ceed – ceny faceliftu na českém trhu
Motor 1.0 T-GDI 1.0 T-GDI 1.5 T-GDI 1.6 T-GDI 1.6 CRDi MHEV
Největší výkon [kW] 74 88 118 150 100
Převodovka 6M 6M 6M (7DS) 7DS 6M (7DS)
Cena Comfort [Kč] 394.980 - - - 544.980 (-)
Cena Fresh [Kč] 404.980 424.980 449.980 (499.980) - 554.980 (-)
Cena Exclusive [Kč] 449.980 469.980 494.980 (544.980) - 599.980 (649.980)
Cena Top [Kč] - 504.980 529.980 (579.980) - 634.980 (684.980)
Cena GT Line [Kč] - - 589.980 (639.980) - 694.980 (744.980)
Cena GT [Kč] - - - 749.980 -

Verze Fresh přitom nabízí přední mlhové světlomety, kožený volant či zadní parkovací senzory a také vyšší možnosti personalizace výbavy. Exclusive pak přidává dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment s 8" obrazovkou, zadní parkovací kameru nebo dešťový senzor.

Top má i full-LED světlomety, bezdrátovou nabíječku chytrých telefonů, vyhřívaný volant i přední sedadla a navigaci s 10,25" obrazovkou.

Stylová GT-Line pak nabízí i prvky, které se u Ceed vyskytují v rámci faceliftu poprvé. Ať už jde o prvky aktivní bezpečnosti jako upozornění na přijíždějící vozidlo v příčném směru s možností zásahu do řízení, sledování mrtvého úhlu s asistentem pro zamezení zadním kolizím či asistent pro jízdu na dálnici. Zatímco u verze GT jsou tyto prvky součástí výbavy, u dalších dvou verzí si je můžou zákazníci objednat skrze volitelné pakety.

Zatímco pak pro hatchback lze pořídit taktéž sportovně laděnou verzi GT s 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW, pro kombi Ceed SW je zase dostupný plug-in hybrid s kombinovaným výkonem 104 kW.

„Ceed je pro nás klíčový modelem, kterému věnujeme hodně pozornosti. Od začátku do konce je to ryze evropský model, ať už jde o design, vývoj či o výrobu, což se odráží i na jeho úspěchu nejen v České republice, ale na celém evropském trhu," komentuje Arnošt Barna, generální ředitel společnosti Kia Czech s tím, že modernizovaný Ceed poznáte podle přepracované přídě.

Kia Ceed SW – ceny faceliftu na českém trhu
Motor 1.0 T-GDI 1.0 T-GDI 1.5 T-GDI 1.6 GDI PHEV 1.6 CRDi MHEV
Největší výkon [kW] 74 88 118 104 100
Převodovka 6M 6M 6M (7DS) 6DS 6M (7DS)
Cena Comfort [Kč] 419.980 - - - 569.980 (-)
Cena Fresh [Kč] 429.980 449.980 474.980 (524.980) - 579.980 (-)
Cena Exclusive [Kč] 474.980 494.980 519.980 (569.980) - 624.980 (674.980)
Cena Top [Kč] - 529.980 554.980 (604.980) - 659.980 (709.980)
Cena GT Line [Kč] - - 619.980 (669.980) - 724.980 (769.980)
Cena Premium [Kč] - - - 909.980 -

Modernizace se pak dočkal rovněž odvozený shooting brake Proceed. Ten je k dispozici s dvěma motorizacemi a ve dvou výbavách. Designovou verzi GT Line v kombinaci s motorem 1.5 T-GDI (118 kW) je možné pořídit za 649.980 Kč, sportovní derivát GT s motorem 1.6 T-GDI (150 kW) pak za 804.980 Kč.

Naopak poslední člen rodiny kompaktů, crossover Xceed si na modernizaci počká až do roku 2022.

David Bureš
Diskuze (5)

Doporučujeme

2. 9. 2021 21:51
Drahé, ale...
Bohužel stále dražší, na druhou stranu poměr value for money je u Ceedu pořád lepší než u většiny konkurence (zejména od soudruhů z Ml. Boleslavi - tak a teď do mě :-)). A kromě toho zdražují (a budou) téměř všichni výrobci :-(. To že se 1.5 T-GDI stále obejde bez hybridu beru jako velké plus. Vnitřek po faceliftu téměř beze změny (podle mne hezčí než u i30) - možnost plně ovládat ventilaci a klimatizaci manuálními prvky aniž musím bloudit někde v menu infotainmentu zůstala zachována, nový vnějšek mne zpředu moc nenadchnul :-( - zbytečně členité a překombinované.
Doufám, že nová 1.5 T-GDI jezdí stejně parádně jako předešlá 1.4 T-GDI a vůbec, že jízdní vlastnosti jsou stejně skvělé jako u předchozí verze Ceed III (od r. 2018)
28. 8. 2021 22:11
Re: Drahe
Správná otázka, co vlastně ta modernizace kromě staronového čumáku přináší. Počkejme si na detaily, ale obávám se, že bude řeč jenom o nějakém superasistentovi, který je dostupný jen v příplatcích pro nejvyšší výbavy. Nebo o něčem, co se musí hledat v menu (a vypínat). Snad také o lepší eliminaci valivého hluku nebo lepších hodnotách aerodynamiky i pro hatch a kombi. Snad bude plusem nové řešení světel a ceedaři s ledkama nebudou tolik problikáváni. Na českém trhu (malém, bezvýznamném) kupodivu není zatím nabízen MHEV pro benzíny (inu proto, že by to přineslo zmenšený objem kufru a Kia je v koncernové hierarchii až ta druhá). Nejen český zákazník stále nestojí automobilce a importérovi za větší škálu možností individualizace. Buď nic, nebo ber (zaplať) vše. Čekal bych, že se s modernizací do základu dostanou prvky, které konkurence do základu dává, byť by cena o to poskočila. Čekal bych, že si nasypou popel na hlavu za dvojí výsledek hodnocení bezpečnosti. Safety Pack pro nižší výbavy stále nepořídíte. (Tedy kdo by stál o funkce, které vás při zahájení předjížděcího manévru přibržďují.)

Cenová politika jede stále přes kopírák. Takže se dá čekat, kdy to zase trochu spadne a najedou marketingové pobídky a kdy to zase zvednou někam mezi, aby obchod stejně byl nakonec o tom, jakou si vymůžete slevu, často i tak pěknou, že zapomenete uvažovat o Focusu. Což o to, Ceed jezdí velmi dobře, dotahuje špici a je podle mého názoru šmrncovnější než koncernový sourozenec.
28. 8. 2021 10:20
Drahe
Velmi spatne kdyz jen drazi a nic nepridaji. Predek navic hezci neni.
Hyundai ma stejne auto o 100 000 levnejsi, zajimava taktika Kia,moc toho tu neprodaji.
27. 8. 2021 08:07
Podepisujte, přeposílejte!
https://dfens-cz.com/…i-motory-chceme/