Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový VW Multivan T7 dorazí již v červnu, nabídne i plug-in hybrid

Ondřej Mára
Diskuze (10)

Volkswagen Užitkové vozy pokračuje v postupném odhalování nového Multivanu T7, který kromě jiného nabídne i plug-in hybridní pohon.

Elektrifikovaný Multivan s označením eHybrid, jehož plaketku si můžeme prohlédnout na nejnovějším zveřejněném snímku, nabídne lithium-iontovou baterii uloženou v podlaze, přeplňovaný benzínový motor TSI, pohon předních kol a dvouspojkovou automatickou převodovku DSG s technologií „Shift-by-wire“.

V podstatě tak půjde o klasický plug-in hybridní systém, jaký známe ze současných osobních vozů koncernu Volkswagen. Automobilka sice prozatím nezveřejnila žádné bližší technické parametry, kapacita baterie by však podle tiskové zprávy měla vystačit k čistě elektrické a bezemisní jízdě na běžné denní cestování. Zřejmě se tak budeme bavit o cca 50 kilometrech.

Video se připravuje ...

Suverenita ve všech situacích. Také technologicky. Svůj každodenní život ve městě můžete absolvovat čistě elektricky. A na dlouhých cestách si můžete užívat výhod silného hybridního pohonu,“ uvedl k modelu Multivan eHybrid Albert Kirzinger, šéfdesignér Volkswagen Užitkové vozy.

Díky uložení baterie v podlaze by Multivan eHybrid neměl nijak omezit prostor pro posádku a její zavazadla. V tiskové zprávě se ostatně mluví o klasické sedmimístné verzi. Nabíjecí zásuvka bude na pravém předním blatníku a VW plánuje nabízet i vlastní wallboxy pro pohodlnější a rychlejší domácí nabíjení.

Představení nové generace VW Multivan T7 je naplánováno na 10. června a na trh by měl s různými verzemi pohonu dorazit v druhé polovině roku. Kromě plug-in hybridu se tradičně počítá s benzínovými (možná i mild-hybridními) a vznětovými motory. Pohon předních kol by pak jako již tradičně mohl opět doplnit i pohon 4x4.

Ondřej Mára
Diskuze (10)

Doporučujeme

21. 5. 2021 15:57
Re: Bohužel to prý...
Nojo nojo, my víme, kup si transit custom a nepruď... nebo nějaký dsg který není patnáct let starý, s půl milionem na hrbu a s nikdy neměněným olejem.

Myslel jsem, že anti-EV skvadru v otravnosti nikdo nepřekoná, ale antidvojspojková klika to nakonec možná dokáže.
Avatar - Mikesus
21. 5. 2021 12:11
Re: Bohužel to prý...
Jo. Na tuhle variantu jsem zapomněl. Přecijen to je kvalitni převodovka od VW
21. 5. 2021 10:00
Re: Bohužel to prý...
Nebo ten, kdo nechce platit drahý servis. Ale VW už prostě zákazníkům nedá možnost výběru. Fuj, to je hamba! :-O :-( :no:
Avatar - Mikesus
21. 5. 2021 07:30
Re: Bohužel to prý...
kdo by chtěl řadit v dodávce? Maximálně ten, který by nechtěl cukající převodovku, nebo neustále podtáčející motor.
Avatar - Mikesus
21. 5. 2021 07:29
Re: Plag, ani tak ani tak
a v hybridu elektromotor není? o sílu hybridu bych se nebál. Spíš o to SW nastavení převodovky.
A pak taky, aby tam nedali tu 1.4TSI.