Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota GR Supra – Řeči stranou, je prostě boží

Ondřej Mára Ondřej Mára 6. 12. 2019 • 19:28
56
61
Zobrazit náhledy (56)
Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra Toyota GR Supra

Toyota Supra je pojem, který však s poslední generací rozdělil příznivce na dva tábory. Jeden je automobilce vděčný, že postavila novou generaci. Druhý ji naopak nemůže odpustit, že se kvůli tomu spolčila s BMW. Ať si ale říká, kdo chce, co chce, nová Supra se i přes pár výtek prostě povedla.

Design, interiér


Na novou Supru jsem se těšil již od chvíle, kdy se před lety objevily první informace o jejím společném vývoji s BMW Z4. A zatímco skalní fanoušci JDM Supry nad tímto spojením prskali a ohrnovali nos, mně to bylo upřímně jedno. Éra šílenství kolem čtvrté generace Toyoty Supra (A80), ke kterému ve velkém přispěl až film Rychle a zběsile z roku 2001, mě totiž minula a Supra pro mě byla jen jedním z mnoha působivých japonských strojů z devadesátých let.

Až později, když Toyota finálně odhalila pátou generaci Supry, jsem se o čtvrtou začal zajímat o něco více. O jejím fantastickém motoru 2JZ, který s lehkostí zvládá výrazné navyšování výkonu, jsem samozřejmě něco málo věděl. Ovšem kdo z nás se více zajímal o charakteristiku a naladění standardní Supry? Ruku na srdce.

Kdo to však udělal, tomu muselo být brzy jasné, že stará Supra nebyla klasickým sportovním vozem. Šlo spíše o GTčko, které v kombinaci s  dvakrát přeplňovaným řadovým šestiválcem 2JZ-GTE nabízelo obrovský potenciál k dalším úpravám. Pokud jste tedy měli technické znalosti, tučné konto a dobré známé, dala se ze Supry udělat silniční raketa s výkonem přes 1.000 koňských sil.

Toyota GR Supra

Nová Supra už je ale hotové auto, který vás má svými výkony již v sériovém stavu posadit na zadek a dokázat vám, že i v dnešním pohodlném světě velkých, hybridních a ekologických aut jde pořád postavit stroj, který vás nebude bavit jen řídit. On vás bude bavit od prvního pohledu.

Jenže ani Toyota, která patří k největším hráčům ve světě automobilového průmyslu, si nemůže postavit hlavu a jít proti proudu. Investice na vlastní vývoj Supry, která vždycky bude specialitou pro okrajovou skupinku nadšenců, by byly enormní a nikdy by se značce nevrátily. Jinak řečeno – nová Supra by pod vlastním vývojem pravděpodobně nikdy nedostala zelenou. Pokud se ale chcete o vývoji nové Supry dozvědět víc, rozhodně si přečtěte první dojmy od Jirky Baborského, kterému dělal společnost Tetsuja Tada - šéfkonstruktér nové Supry. Od koho jiného byste se chtěli k nové Supře dozvědět něco víc?

Divadlo na druhý pohled

Dost už ale o minulosti. Pojďme se konečně věnovat nové Supře, jejíž design se také nevyhnul značně rozporuplným reakcím. A vlastně ani já jsem po spatření prvních fotografií nepřekypoval nadšením. Jenže to se s prvním osobním setkáním rychle změnilo.

Supra totiž působí jako správný sporťák – je výrazná, okázalá a nelze ji ignorovat. Ostatně ještě nikdy se mi nestalo, aby si kterékoliv z testovacích aut lidé tak často nadšeně prohlíželi, fotili a chodili se na něj vyptávat. A s nadšením se setkala dokonce i u policistů, kteří si mě s ní vyhlédli u obchodního centra. Fráze „žádná silniční kontrola, tohle je prostě krádež. Odevzdejte klíčky,“ mě bude bavit ještě hodně dlouho.

Její sportovní charakter je dobře patrný již při čelním pohledu, kdy vyniká černý spliter, dvojice bublin nad kabinou a nárazník s výraznými otvory pro přívod vzduchu k motoru. Světla možná působí poněkud zvláštně, nicméně jejich světelný podpis je elegantní a Supře jednoduše sluší. Navíc jsou skutečně výkonná a nechybí jim ani LED Matrix technologie, která funguje skutečně velice dobře.

Z bočního pohledu pak vyniká dlouhá kapota, černé nástavce prahů, úzké prosklení malé kabiny a krátká záď. Pohled na zadek Supry je pak vyloženě návykový. Od výrazného ducktailu s logem automobilky, přes světla protažená do zářezů v karoserii až po černý difuzor se dvěma poctivými koncovkami výfuku a uprostřed umístěnou mlhovkou. Tady zkrátka nelze mít žádné výtky.

Toyota GR Supra

Na zbytku karoserie se však objevuje poměrně dost falešných přívodů vzduchu, které jsou zaslepené a nikam nevedou. Kritici nové Supry se z nich mohou zbláznit, automobilka je obhajuje slovy o tuningu a přípravě další úpravy vozu. Osobně mi to ale přijde jen jako další střípek do image vozu, díky němuž Supra vytváří naprosto jedinečné divadlo na kolech. A to nemyslím nijak špatně. Supra zkrátka dělá líbivou show ještě předtím, než ji nastartujete. A tak by to přeci u pořádných sporťáků mělo být, ne?

Převzato z Mnichova

Po usednutí za volant na člověka dýchne atmosféra BMW, jenže tomu se zkrátka nelze moc divit. Použití společné platformy, motoru a převodovky vyžadovalo i použití společné elektroniky, včetně systému iDrive. A vzhledem k integraci jednotlivých funkcí nakonec automobilka musela použít i stejné voliče, ovladače, displeje, atd. Zkrátka bylo toho dost. Jenže opravdu je to takový problém?

Co si budeme nalhávat, Toyota není Lexus a její materiály nikdy nepatřily ke špičce. A dokonce i famózní LC 500 mě kdysi svým infotainmentem dokázalo vyvést z opojení atmosférickým osmiválcem. Přehledné, rychlé a líbivé prostředí iDrive, v kombinaci s dobře fungujícími, elegantními a hodnotně působícími voliči a ovladači – tomu zkrátka ve výsledku nelze nic vytknout. Ano, Supra má i stejné kliky, pedály, ovládání na volantu, panel klimatizace a páčky za volantem jako BMW, ale dokud to funguje, pak na to zkrátka nelze nadávat. Jen je potřeba se nad tím v mysli povznést. Stejně jako nad absencí podpory Android Auto, která celkem zamrzela.

Pokud si totiž odmyslíme tyhle drobnosti, pak je interiér Supry místem, kde budete chtít strávit spoustu času. Navzdory skromným rozměrům nepůsobí stísněně, ale spíš útulně. Sedačky s integrovanou hlavovou opěrkou nabízejí skvělé boční vedení, které si navíc můžete upravit podle potřeby. Za volantem se navíc sedí nízko a s nataženýma nohama – zkrátka ideální konfigurace pro maximální komunikaci s autem i zdolávání dlouhých tras.

Kůží obšívaný volant s pádly řazení by měl být z dílny Toyoty, tedy s výjimkou tlačítek na jeho ramenou. V kapličce přístrojů je ukryt digitální přístrojový štít, jehož systém vychází opět z balíčku technologií BMW. Toyota však Supře nadělila vlastní grafické rozhraní, které se nedá měnit. Středem všeho je masivní otáčkoměr, kolem něhož jsou přehledně a logicky zobrazené další informace. K dispozici je navíc i praktický head-up displej, jehož grafika zobrazení mi až nápadně připomínala... No, to byste neuhodli.

Ergonomii ovládacích prvků není co vyčíst. Vše je dokonale při ruce a nic řidiče nenutí dlouho odpoutávat pohled od silnice. Použité materiály jsou celkem na úrovni a zpracování opět není co vytknout. Celkový dojem z interiéru, pokud se tedy nebouchnete do hlavy při nastupování, je zkrátka velice příjemný a dokonale odpovídá charakteru vozu.

Toyota GR Supra

Přesto mám i pár výtek, přičemž tou nejpalčivější byla absence úložných prostor. Schránka před spolujezdcem i kapsy ve dveřích rozhodně nepatří k největším. Loketní opěrka nabízí dva držáky na pití a malou přihrádku, zatímco v prostoru před voličem převodovky je bezdrátové nabíjení telefonu s šikovným držákem, který by měl telefon udržet i při sportovnější jízdě. Jenže kam s telefonem, když ho chcete připojit kabelem? A kam s peněženkou?

Možností je hodit vše do kufru. Supra totiž nabízí celkem slušný zavazadlový prostor o objemu 290 litrů, ke kterému se můžete dostat i z kabiny. Stačí se natáhnout přes přepážku, v jejímž středu je uchycen hasicí přístroj a po krajích jsou zabudovány dva reproduktory z audioaparatury JBL. A zatímco přítomnost hasicího přístroje kvituji, reproduktory vzbuzovaly poněkud rozporuplné dojmy. Při poslechu hudby s důraznými basy si totiž uměly zachrastit, což u auta za 1.8 milionu celkem kazí dojmy.

Samotný kufr však nabízí dostatek prostoru pro týdenní nákup i dovolenou ve dvou. Jediným limitem je menší nákladový otvor. Víko kufru navíc nemá vlastní tlačítko, takže dovnitř se dostanete pouze po odemčení klíčem, nebo po odjištění z kabiny. Osobně mi to přijde zbytečně krkolomné, zvlášť když nad registrační značkou je místa víc než dost.

Motor, jízdní vlastnosti


Třílitrové drama

Jednou z nejlepších věcí na nové Toyotě Supra je bezpochyby motor. A je úplně jedno, že většina komponent v motorovém prostoru nese logo BMW. Mnichovští totiž řadové šestiválce jednoduše umí a jednotka s označením B58B30C je toho zářným důkazem.

Motor o objemu 2998 cm3 dostal přeplňování turbodmychadlem typu twin-scroll, přímé vstřikování paliva, proměnné časování ventilů Vanos nebo systém proměnného zdvihu sacích ventilů Valvetronic. Výsledkem je maximální výkon 250 kW (340 k) v rozmezí 5000 až 6000 ot/min a maximální točivý moment 500 N.m od 1600 do 4500 ot/min. Osmistupňová automatická převodovka ZF s tradičním hydrodynamickým měničem točivého momentu posílá točivý moment k zadní nápravě s aktivním diferenciálem se svorností od 0 do 100 %. Na stovku se dostanete za 4,3 sekundy a maximální rychlost je omezena na 250 km/h.

To bychom měli teorii, ale jaké je praxe? Podstatně lepší, než si dokážete představit. Po nastartování vás totiž přivítá mohutný řev, který se následně ztiší do klidné harmonie síly a výkonu. Pokud budete na plynový pedál našlapovat s citem, odvděčí se vám Supra neznatelně tichým chodem. Skutečný charakter však nikdy nedokáže zcela skrýt.

Toyota GR Supra

Díky maximálnímu točivému momentu 500 N.m již od 1600 ot/min je totiž každý rozjezd doprovázen příjemným zamáčknutím do sedaček a zvukem, který se dá přirovnat jen k pověstnému klidu před bouří. Jako řidič zkrátka každým smyslem vnímáte tu sílu pod kapotou, která čeká na povel k útoku. Převodovka se však standardně snaží držet motor v nižším spektru otáček.

Pokud ale přepnete Supru do sportovního režimu, nebo sešlápnete plynový pedál jen o něco důrazněji, převodovka začne podřazovat rychlostí atleta, který právě vyběhl na svůj životní závod. S překonáním hranice 3000 ot/min navíc přichází to správné peklo, kdy vás auto skutečně zatlačí do sedačky a z jeho výfuků se začne ozývat pořádné hromobití. Jestli jsem v úvodu psal něco o divadle zaparkovaného auta, tak tady začíná divadlo v pohybu. Ať už necháte řazení na automatu, nebo si budete cvakat pádly pod volantem, převodovka nezůstane nikdy pozadu za vašimi plány. Motor navíc nepřestává táhnout a nikdy mu nechybí síla. Celé pohonné ústrojí je prostě dokonale sladěno tak, aby člověku zajistilo maximální požitek z jízdy. Po dlouhé době se mi tak stalo, že mi byly české silnice malé a krátké. Supra vyloženě volala po výletu na německých dálnicích, kdy by suverénně čistila levý pruh. Škoda, že na to nebyl čas.

Poddajná i zrádná

A čas bohužel nebyl ani na okruh, kde měla Supra již před pár měsíci absolvovat rychlé kolečko. Člověk míní a pánbůh mění, takže se nám Supra dostala do rukou až na podzim, obutá do zimních pneumatik Continental WinterContat TS860. Na neustále mokrých silnicích, často při nízkých teplotách, tak bylo potřeba se krotit a stále myslet na to, že Supra není žádná hračka. S ochotou se totiž utrhla i při rychlejším výjezdu z křižovatky. A zadkem uměla nepříjemně zavrtět i při plné akceleraci na výjezdu z města. Dvě lekce během prvního večera na mokrých silnicích mi stačily k tomu, abych zvolnil.

Zadek Supry je zkrátka hravý a rád se vydá bokem – a to i při zapnuté stabilizaci. Jízda na mokrých silnicích tak může být pro nezkušené jezdce zrádná, Supra však naštěstí není zákeřná. I když se vám zadek roztančí, stačí jen ubrat plyn a systém kontroly trakce se o vše postará.  

V souvislosti s přední nápravou Supry se často mluví o neuvěřitelné přilnavosti, ovšem při mém tempu jsem se nikdy nedostal tak daleko, abych to mohl ověřit v praxi. Většina řidičů Supry však jistě ocení především přesné řízení v kombinaci s velice strmým převodem, které se snaží vrátit řidiče do dob, kdy jste mohli přes volant vnímat prakticky vše, co se pod předními koly děje. V tomhle ohledu je Supra geniální řidičské auto.

Toyota GR Supra

A potěší i naladění podvozku, který je sice dost tuhý, ale rozhodně ne prkenný. I na horších silnicích je cítit, jak kola pracují a stále udržují kontakt s asfaltem. Nová Supra neodskakuje a stále se snaží nabídnout určitou úroveň komfortu. Pokud ale narazíte na větší nerovnost, můžete si být jistí, že ji pocítíte až v zádech. Stejně tak zpomalovací prahy a různé terénní vlny vyžadují trochu gentlemanský přístup. Co by ale člověk chtěl, když má v podbězích devatenáctipalcová kola o rozměru 255/35 vpředu a 275/35 vzadu.

A jak je na tom Supra se spotřebou? Dlouhodobý průměr po týdenním testu se pohyboval okolo 10,5 l/100 km, což mi na 340 koní rozhodně nepřijde špatné. S lehkou nohou se pak i při převážně městském provozu dalo dostat na úroveň okolo 9 l/100 km.

Závěr


Závěr

Nová Supra je v mých očích naprosto fantastické auto. I s  omezenými možnostmi (horší počasí, zimáky…) mě neuvěřitelně bavilo to divadlo, které Supra předvádí. Od výrazného zátahu motoru v nižších otáčkách, přes jeho mohutný řev, bleskurychlé řazení až po fantastický podvozek, který umocňoval pocit z řízení pravověrného sporťáku.

Pátá generace Toyoty Supra je vozem, který vám svým projevem vykouzlí úsměv na tváři, způsobí pozdvižení kamkoliv s ním přijedete a ve správných rukou vás skutečně dostane i pobaví svými schopnostmi. A že sdílí techniku s BMW? Buďme za to rádi. Mnichovští zkrátka řadové šestky umí a Supra je toho jen zářným příkladem.

Cena 1.800.000 Kč je sice poměrně sebevědomá, Supru však dostanete s plnou výbavou. Jediné, za co se připlácí, jsou laky. Bez příplatku je pouze výrazně žlutý, zdobící minimálně jednu Supru v Praze, který však autu překvapivě sluší. Naopak pro masy nedostupný je pak matně šedý lak limitované edice GR Supra A90 Edition, která je už beznadějně vyprodaná.

Nejlevnější verze modelu 1.800.000 Kč
Základ s testovaným motorem 1.800.000 Kč
Testovaný vůz bez příplatků 1.800.000 Kč
Testovaný vůz s výbavou 1.822.500 Kč

Plusy

  • Zdařilý design
  • Fantastický motor
  • Vyvážený podvozek
  • Sedadla a pozice za volantem  

Minusy

  • Absence Android Auto
  • Úložné prostory
  • Horší výhled
  • Chrastění reproduktorů

Související články

Zobrazit celý článek
Témata
Toyota GR Supra
Cena základní sestavy 1 800 000 Kč
Výbava základní sestavy Asistenční systémy řízení a brzdění (ABS, EBD, BA, VSC, TRC, EPS), Předkolizní bezpečnostní systém (PCS), Systém rozpoznávání dopravních značek (RSA), Sledování slepého úhlu (BSM), Upozornění na opuštění jízdního pruhu (LDA), Adaptivní tempomat (ACC), Adaptivní podvozek (AVS) + aktivní sportovní diferenciál 0–100 %, Držák na hasicí přístroj, Systém zabránění nárazu do překážky (ICS) s automatickým zastavením při parkování, Parkovací senzory přední (6×) a zadní (6×), e Call, Head up displej, Digitální přístrojový štít, Bezdrátová nabíječka na smartphone s protiskluzovou úpravou, Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, Launch control, Tlačítko Sport (celková změna charakteristiky vozu), Individuální nastavení sportovního režimu, Dvojitý výfukový systém, Sportovní pedály, Vypnutí kontroly trakce, Ukazatel zařazeného rychlostního stupně, Přední/zadní brzdiče – červené, Dálkové stažení / zavření oken, Ozdobné hliníkové prahové lišty s logem Supra, Logo GR na zadním nárazníku, Zadní sportovní difuzor Karbonové obložení středového tunelu, Kožený multifunkční sportovní volant, Hliníková výztuha karoserie v zadní části interiéru Elektricky ovládaná bederní opěrka řidiče a spolujezdce, Čalounění sedadel v kombinaci přírodní a syntetická kůže – černé, Vyhřívání předních sedadel, Uchycení dětské autosedačky ISOFIX na sedadle spolujezdce, Přední sportovní sedadla s integrovanou opěrkou hlavy, Elektricky nastavitelné sedadlo řid, Multimediální systém Toyota Touch® 2 (8") s navigací, JBL prémiový soundsystém (12 reproduktorů), Bluetooth®, bezdrátové připojení mobilních telefonů, 19" dvoubarevná kola z lehkých slitin, pneumatiky 255/35 R19 & 275/35 R19, Sada na opravu pneumatik, LED trubice denního svícení s integrovanými směrovými signály, Adaptivní LED přední světlomety – 6× LED, Automatické nastavování výšky předních světlometů, Lampička ve schránce spolujezdce, Osvětlení při nastupování a osvětlení v klice dveří, Osvětlení zavazadlového prostoru, Funkce zapnutí světel přes dálkové ovládání Kč
Cena testované sestavy 1 822 500 Kč
Výbava testované sestavy Lak (+22.500 Kč) Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2998
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 250 / 5000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 500 / 1600 - 4500
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 4.3
Emise CO2: 170
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 290 / 0
Objem nádrže (l): 52
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1570 / 245
Rozměr pneu: 255/35 R19
Toyota GR Supra
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4379
b) šířka (mm): 1854
c) výška (mm): 1292
d) rozvor (mm): 2470
e) rozchod vpředu (mm): 1594
f) rozchod vzadu (mm): 1589
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 925 / 1135
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 910
délka sedáku vpředu (mm): 530
výška opěradla vpředu (mm): 860
23. 1. 2020 20:09
Supra
:-O :*) :-( :-( :-( Mit Supru,ok.ale co cesty v cesku???????😅😅😅😅😅😅😫😫😫😫😫
Avatar - white label
12. 12. 2019 17:15
Re: 5 hviezd?
Testuje se to, jak moc je to auto dobré, nikoli to, jak moc je to Toyota apod.
A jako sportovní auto funguje nová Supra skvěle, aktuálně hned po M2C nejlepší koupě do 2 mega.
https://www.garaz.cz/…bmw-m2c-21003067?…
Avatar - Hammunasakra
9. 12. 2019 20:16
Re: Supra
Že DÍKY NEZNALOSTI těžko hledáš důvody Karle = a jako často vymyšlíš přesnej OPAK reality = o vzniku týhle generace Z4/Supry si radši něco přečti. PROTOŽE to je tentokrát nejen BMW ale i Toyota = PROTO má výrazně jinej podvozek než předchozí generace = podle seriózních info má Z4 lepší podvozek než i8

Pro V6 netřeba k Lexu = má ho i Toyota = byť tady se neprodává. Mimochodem toyotí V6 roky používá Lotus. Lexus pak krom atmo a hybrid šestiválce má i mňamkový biturbo 310 kW https://www.lidovky.cz/…n-auto-testy_lvk použitá řadovka BMW má papírově jen 250 kW. To 421 koní biturbo Lexus je nejen výkonnější ale je spojenej i s 10ti st. převodovkou = možná jedinou eště o píď lepší než jinak výbornou v Supře/Z4 použitou ZF8HP

Nicméně to NEODPOVÍDÁ tomu co Toyota chtěla pro Supru = ale to chce ne VYMÝŠLET ale znát = teda si k tématu něco přečíst. A to NE tady = tady se bohužel nejen úroveń článků ale i diskutérů = nejen viz to co dokážeš napsat ty = značně zhoršila. Zlatý časy MTho a JEHO úrovně příspěvků = sice sis z nich nevzal nic a po chvíli opět opakoval svoje představy, ale aspoň si tehdy tolik neurážel a nestřílel retardama apod. Kéž by lidi tvý úrovně chování a tvejch znalostí zmizeli = a chování a znalostí MTho se vrátili = ale to je bohužel nereálný přání :-|

Ale i když ty těžko hledáš = materiálů o genezi týhle generace Supry/Z4 a co a jak a proč je dost = a všichni došli k závěru že to je naopak = než si tady napsal
Smutný když někdo tvýho rozsahu (ne)znalostí a nejen o autech, má furt sebenamyšlenost psát to co ty Karle pod Lynk&Co = fakt smutný ;-\
Avatar - speedfred
9. 12. 2019 12:42
Re: Ztracený potenciál
To je moc ortodoxný názor. Naladenie riadenia a podvozku je iné ako v Z4.
9. 12. 2019 11:18
Re: Ztracený potenciál
Skratka je to dobre auto, ale len to co pochadza z BMW. Co spravila Toyota je cele na ho*no. Lacne tuzerske "doplnky" ktore nemaju vobec ziadnu funkciu. Falosne vyduchy a nasavacie otvory ktore nevedu nikam a pod plastom je plech kapoty alebo dveri. Moze Toyota dristat o upravach co len chce, toto je skratka tuzing, hnusny jak pondelok rano v robote.

Z4 si zasluzi 5*, bez debaty. Ale Supra nie! Pretoze na co Toyota na tomto aute siahla, to iba do*urvila. Za to si rozhodne 5* nezasluzia. Pretoze testovane auto nie je BMW Z4, ale "Toyota Supra"...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku