Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW ID. Buzz spustil konfigurátor. Pracant za 1,4 mil. Kč má nelakované nárazníky a plecháče

Ondřej Mára
Diskuze (31)

Po uvedení dvou elektrických novinek na český trh nyní zastoupení automobilky spustilo i konfigurátor, který dává zákazníkům možnost objednat si vůz podle svých představ.

Automobilka Volkswagen, respektive její divize Užitkové vozy, uvedla elektrické dodávky ID. Buzz a ID. Buzz Cargo na český trh již koncem června, kdy také poprvé zveřejnila jejich ceny. Od 1. července automobilka zahájila předprodej, oficiální zahájení prodeje je však naplánována až na konec letošního roku.

Díky nově spuštěnému konfigurátoru si přitom zákazníci mohou sestavit výbavu osobního VW ID. Buzz i užitkového ID. Buzz Cargo podle vlastních představ z pohodlí domova.

Pětimístný VW ID. Buzz s dosud jediným výbavovým stupněm „Pro“ vstupuje na české trhy s cenovkou od 1.537.556 Kč včetně DPH, přičemž již v základní výbavě nabídne LED světlomety, vyspělé asistenční a výstražné systémy (včetně Car2X nebo Front Assist), tempomat nebo asistent pro jízdu v pruhu „Lane Assist“. V kabině nechybí multifunkční volant, automatická klimatizace nebo sítově propojený infotainment.

V konfigurátoru pak mají zákazníci na výběr z poměrně pestré palety barev, včetně dvoubarevných kombinací, disků kol ve velikosti 18 až 21 palců (standardně vůz stojí na 19“ litých kolech), různých typů čalounění interiéru nebo nespočtu výbavových paketů a různých typů příslušenství.

Video se připravuje ...

Užitková skříňová verze VW ID. Buzz Cargo začíná na cenovce od 1.189.110 Kč bez DPH (1.438.823 Kč včetně daně, prohlédnout si ji můžete v úvodu galerie) a rovněž nabídne ve standardu LED světlomety a vyspělé asistenční i výstražné systémy, včetně Car2X nebo Front Assist.

Také užitková verze nabízí poměrně pestrou paletu laků, standardně ale stojí na 18“ plechových kolech. Litá kola ve velikosti 19 a 20“ jsou však dostupná za příplatek. Nabídka vnitřního čalounění je pochopitelně chudší, stejně jako nabídne hotových výbavových paketů. Zákazníci si však mohou vybírat z jednotlivých výbavových prvků a nechybí ani slušná nabídka příslušenství.

Dodejme, že oba vozy využívají shodnou techniku. Pohon zajišťuje vzadu uložený elektromotor o nejvyšším výkonu 150 kW s 310 Nm točivého momentu, který čerpá energii z akumulátoru s celkovou kapacitou 82 kWh a využitelnou kapacitou 77 kWh.

Plně nabitá baterie by měla vystačit k dojezdu až 423 km u modelu ID. Buzz a až 425 km u verze ID. Cargo. Osobní verze si v průměru řekne o 20,6 kWh energie na 100 km, zatímco ID. Buzz Cargo si vystačí s 20,4 kWh na 100 km. Oba vozy podporují nabíjení při výkonu až 170 kW, takže nabití z 5 na 80 % kapacity baterie by mělo trvat asi jen 30 minut.

Video se připravuje ...

Ondřej Mára
Diskuze (31)

Doporučujeme

Avatar - Barrichello
19. 8. 2022 14:24
Strašná vobluda
jedno z nejhnusnějších aut co kdy bylo vyrobeno :-) :-) :-) :no: :no: :no:
19. 8. 2022 08:49
Re: Benzinovy Multivan za 2M
Hele, ja tohle nerozporuju.

Uvedl jsem odkaz.
A tam najdes, ze ani spalovaky od VW nejsou zadna lace. To je cely.
Ano, elektro je jeste drazsi.

At si udela obrazek kazdy sam.
Avatar - rohYpnol
18. 8. 2022 17:41
Re: balt
A to jako je důkaz čeho? Že jsi de-bil co přišel k penězům jak slepý k houslim??
18. 8. 2022 16:34
Re: balt
Este napis nejake zazitky a postrehy zo svojej bublinky...
18. 8. 2022 16:21
Re: Benzinovy Multivan za 2M
Ale tak srovnáváš jablka a hrušky, píše se tu o pracantech a základní Transporter je na 1mil Kč, tedy o 400tis níže. Když pominu to, že tenhle iD.Buzz Cargo má blíže je Caddy Maxi než Transportéru. Maxina je od 677tis Kč a má objem nákladového prostoru 3.7 m3 / Buzzík 3.9 m3 / Transporter 5,8 m3. Caddyna i s 1.5TSI 84kW utáhne 1400kg vozík, Buzzík jen 1000kg, Transporter od 2200kg. Tj užitkově s Transportérem nesrovnatelné ;-) A to se ještě navíc nebavíme ani o dojezdu...