AMG uvádí do prodeje 18 nových modelů, nejdražší za 11 milionů korun
AMG chce v následujících letech zvýšit své prodeje až na 30.000 prodaných aut ročně, s čímž souvisí i rozšíření nabídky této divize Mercedes-Benzu. Jen během tohoto měsíce se začne prodávat hned 18 nových modelů z dílny AMG.
První novinkou je hatchback A 45 AMG, první sportovní kompaktní Mercedes za posledních více než 45 let. Auto používá přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 265 kW, jehož síla je posílána na obě nápravy. Vůz cílí hlavně na nové zákazníky značky z nových trhů.
C 63 AMG Edition 507 je proti výchozímu autu poháněn silnějším 6,3litrovým osmiválcem o výkonu 373 kW (507 koní), který používá techniku z motoru modelu SLS AMG, jako jsou kované písty, jiné ojnice a přemapovaná řídicí jednotka. C 63 AMG Edition 507 je dostupné jako sedan, kombi a kupé.
Model E 63 AMG je možné nově objednat s pohonem všech kol 4Matic, nabídku rozšířila i výkonnější verze S. E 63 AMG S disponuje výkonem 430 kW a točivým momentem 800 N.m a je dodáváno výhradně v kombinaci se systémem 4Matic. Základní varianta E 63 AMG pak posílila na 410 kW.
Stejnou úpravou jako modernizované E 63 AMG prošlo i CLS 63 AMG. Také to dostalo silnější 5.5 V8 biturbo, možnost pohonu všech kol a vrcholnou verzi S. CLS 63 AMG je dostupné v obou karosářských verzích – jako čtyřdveřové kupé a Shooting Brake.
Supersport SLS AMG je nově dostupný i ve vrcholné verzi Black Series. Ta slibuje inspiraci závodním SLS AMG GT3, díky 6.3 V8 o výkonu 464 kW a hmotnosti snížené na 1.550 kilogramů auto zrychlí z 0-100 km/h za 3,6 sekundy.
Poslední červnovou novinkou divize z Affalterbachu je SLS AMG s elektrickým pohonem. SLS AMG Electric Drive používá čtyři elektromotory o celkovém výkonu 552 kW a točivém momentu 1.000 N.m. Elektromobil, který na německém trhu stojí 416.500 eur (cca 10,7 milionu korun), objel Severní smyčku Nürburgringu za sedm minut a 56,234 sekundy. Elektrické SLS AMG tak bylo lehce rychlejší než třeba Porsche Boxster S, jehož čas na Nordschleife činí sedm minut a 58 sekund.