BMW řada 3: Ceny faceliftovaného modelu na českém trhu

BMW řada 3: Ceny faceliftovaného modelu na českém trhu

 
 

Nejlevnější provedení trojkové řady po faceliftu - 316i - začíná na 682.500,- Kč, základní turbodiesel 318d pak na 790.000,- Kč. Příplatek za karoserii kombi je 40 tisíc Kč.

Přední část vypadá po faceliftu dynamičtěji. Nový nárazník působí širším dojmem, „ledvinky“ tvořící masku chladiče přišly o zesílený okraj v horní části. Přední světla mohou obsahovat funkci denního svícení a v případě bi-xenonových světlometů také směrová světla ze světelných diod. Na bocích se nacházejí nové nástavce prahů a nová zpětná zrcátka, která pokrývají větší úhel.

Zadní část doznala ještě více změn, aby vizuálně podpořila sportovní charakter řady 3. Nový je zadní nárazník, zadní sdružené svítilny a upravené bylo víko zavazadlového prostoru. Koncová a zadní směrová světla jsou tvořena světelnými diodami. Některé modely mají rozchod zadních kol rozšířený o 24 mm.

Standardem bezpečnostní výbavy je šest airbagů, stabilizační systém DSC, regulace trakce DTC a u šestiválcových motorizací vysoušení brzd a asistent pro rozjezd do kopce. Interiér má v základu látkové čalounění a dekor s matně stříbrnou povrchovou úpravou.

Výbava obsahuje například automatickou klimatizaci, elektrické stahování všech oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, palubní počítač, multifunkční kožený volant, rádio s CD přehrávačem a konektorem Aux-In pro připojení externího přehrávače a startování tlačítkem.

BMW řada 3 sedan facelift - přehled benzinových motorizací
Model316i318i320i325i330i335i
Zdvihový objem [cm3]159919951995299629962979
Válce/ventily4/44/44/46/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]90/-105/6000125/6700160/6100200/6700225/5800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]-190/4250210/4250270/2400-4200320/2750-3000400/1300-5000
Max. rychlost [km/h]-210228 (226)250 (248)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]-9,1 (9,9)8,2 (8,9)6,7 (7,1)6,1 (6,3)5,6 (5,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]-5,9 (6,4)6,1 (6,5)7,17,29,1 (9,2)
Cena [Kč]682.500,-726.250,-781.250,-906.250,-1.012.500,-1.066.250,-

Údaje v závorkách platí pro automatickou šestistupňovou převodovku, která je za příplatek 54 tisíc Kč. Pohon všech kol xDrive je u modelů 325i, 330i, 335i, 320d a 330d za příplatek 66 tisíc Kč.

Karoserie kombi je zhruba o 40 tisíc Kč dražší než sedan, cena přestavby na užitkovou verzi N1 je 29.500,- Kč.

M paket, který obsahuje úpravy vzhledu, sportovní podvozek snížený o 15 mm, kola BMW M a sportovní sedadla, stojí v závislosti na motorizaci 90 až 102 tisíc Kč. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit aktivním řízením (+ 32.500,- Kč) a elektronicky nastavitelnými tlumiči (+ 47.500,- Kč), které nabízejí komfortní, normální a sportovní režim.

Normální tempomat vyjde na 6.750,- Kč, v nabídce je také aktivní tempomat (+ 29.500,- Kč). Seznam příplatků obsahuje dále například bi-xenonové světlomety (+ 17.500,- Kč), elektrické nastavení sedadel (+ 31.250,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+ 9.250,- Kč), měnič na 6 CD (+ 10.750,- Kč), rozhraní USB (+ 7.500,- Kč) nebo navigaci BMW Professional (+ 71.750,- Kč).

BMW řada 3 sedan facelift - ceny dieselových motorizací na českém trhu
Model318d320d325d330d335d
Zdvihový objem [cm3]19951995299329932993
Válce/ventily4/44/46/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]105/4000130/4000145/4000180/4000210/4400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]300/1750-2500350/1750-2500400/1300-3250520/1700-3000580/1750-2520
Max. rychlost [km/h]210230 (228)235 (233)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,3 (9,4)7,9 (8,0)7,4 (7,6)6,1 (6,2)6,0
Komb. spotřeba [l/100 km]4,7 (5,4)4,8 (5,4)5,7 (6,2)5,7 (6,2)6,7
Cena [Kč]790.000,-848.750,-931.250,-1.036.250,-1.143.750,-

V nabídce je také faceliftovaný sedan M3, který stojí 1.681.250,- Kč.

Uvedené ceny jsou orientační a byly vypočítány podle kurzu 25,00 Kč za Euro. Skutečná cena bude upravena v den koupě podle aktuálního kurzu. V cenách je zahrnuta služba BMW Basic Service na 5 let nebo 100.000 km.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česká Arriva změní podobu Česká Arriva změní podobu

Vznikne nová společnost Arriva City pro městskou dopravu.…

Pohledem Jaroslava Bukovského: Potěšení pro pacienty i investory Pohledem Jaroslava Bukovského: Potěšení pro pacienty i investory

Téměř o čtyřicet procent si během několika obchodních…

Školství rozdělovalo peníze na sport netransparentně, zjistili kontroloři Školství rozdělovalo peníze na sport netransparentně, zjistili kontroloři

Ministerstvo školství rozdělovalo v letech 2013 až 2015…

Finanční správa prošetřuje od podzimu skupinu RSJ Finanční správa prošetřuje od podzimu skupinu RSJ

Specializovaný úřad zkoumá oprávněnost předloňských…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3: Ceny faceliftovaného modelu na…







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč 6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč

Tuzemský automotoklub ÚAMK připravil před nadcházející…

10 nejrychlejších kabrioletů na českém trhu aneb Když nejde jen o kochání... 10 nejrychlejších kabrioletů na českém trhu aneb Když nejde jen o kochání...

Trvalé teploty nad dvacet stupňů vybízejí ke stažení…

 




Totálka všech totálek. Tohle zbylo z... Zkuste si tipnout! Totálka všech totálek. Tohle zbylo z... Zkuste si tipnout!

K vážné dopravní nehodě došlo včera dopoledne u obce…

Ojeté BMW řady 3 (E90, E91, 2005 - 2012): Jiná, přesto stále záživná Ojeté BMW řady 3 (E90, E91, 2005 - 2012): Jiná, přesto stále záživná

BMW řady E90 poprvé pravověrné příznivce rozdělila na dva…

 



 
Ferrari pro značkový pohár od jeho zrodu až po současnost ve velké galerii

Ferrari pro značkový pohár od jeho zrodu až po současnost ve velké galerii

Dnes 08:00

Ferrari Challenge má za sebou více než dvě desítky sezón. Přitahuje pozornost díky závodům s identickými vozy, kde je hlavním rozdílem umění jezdců a souhra jejich týmů.




Blesk.cz

„Strašná chvíle.“ David svěřil morče kamarádce, zakousl ho pes. Co dělat?

„Strašná chvíle.“ David svěřil morče kamarádce,…

David (26) nastěhoval své morče ke kamarádce, protože odjížděl na delší dobu pryč. Jenže k jeho kleci se…

Zemřel bývalý řecký premiér Mitsotakis (†98). „Byl obklopen milovanými“

Zemřel bývalý řecký premiér Mitsotakis (†98). „Byl…

Ve věku 98 let zemřel bývalý řecký premiér Konstantinos Mitsotakis. Rodina v krátkém prohlášení uvedla, že…

 

iSport.cz

Opavu do ligy tlačil i střelec Kozák: Příští rok to kluci zvládnou!

Opavu do ligy tlačil i střelec Kozák: Příští rok to…

Ve žlutém opavském moři, které v posledním kole FN ligy hnalo Slezský FC Opava zpátky mezi elitu, byl i jejich…

Slavia vládne lize. Nejlepším hráčem je Škoda, trenérem Šilhavý

Slavia vládne lize. Nejlepším hráčem je Škoda,…

Vyhrála ligový titul a ovládla také závěrečné vyhlašování cen pro nejlepší jednotlivce ePojisteni.cz ligy.…

 

Reflex.cz

Další připomínka Nicholase Wintona. Pomník Rozloučení připomíná rodiče zachráněných dětí

Další připomínka Nicholase Wintona. Pomník…

Na pražském hlavním nádraží byl umístěn pomník, který připomíná rodiče Wintonových dětí. Působivý pomník se…

Toulky krajem Sikulů. Kdo byli tito obávaní válečníci a kde vznikl trdelník?

Toulky krajem Sikulů. Kdo byli tito obávaní…

Kdo byli Sikulové? Odkud přišli a co po nich zůstalo? Po stopách dávného etnika se vydáme jen kousek za hranice…

 
 

TESTY BMW řady 3 (E90) na AUTO.cz
SROVNÁVACÍ TEST BMW 318d vs. 320dT - Dvakrát pod milion (08/2006)
TEST BMW 320d - kvalita bez kompromisů (04/2004)
TEST BMW 320d automat - neřaďte, když nechcete (01/2006)
TEST BMW 325i - stvořeno pro řidiče (05/2005)
TEST BMW 325i Cabrio - citová záležitost (06/2007)
TEST BMW 330i - říkejte mi M3 (09/2005)
TEST BMW 330i Touring - třistatřicet splněných snů (08/2006)
TEST BMW 330xd Touring - Sněžný sprinter (12/2005)
TEST BMW 335i Coupé – M3 Junior (10/2006)
TEST BMW M3 – Zpívejte aleluja (10/2007)