BMW řada 3: Ceny faceliftovaného modelu na českém trhu

BMW řada 3: Ceny faceliftovaného modelu na českém trhu

 
 

Nejlevnější provedení trojkové řady po faceliftu - 316i - začíná na 682.500,- Kč, základní turbodiesel 318d pak na 790.000,- Kč. Příplatek za karoserii kombi je 40 tisíc Kč.

Přední část vypadá po faceliftu dynamičtěji. Nový nárazník působí širším dojmem, „ledvinky“ tvořící masku chladiče přišly o zesílený okraj v horní části. Přední světla mohou obsahovat funkci denního svícení a v případě bi-xenonových světlometů také směrová světla ze světelných diod. Na bocích se nacházejí nové nástavce prahů a nová zpětná zrcátka, která pokrývají větší úhel.

Zadní část doznala ještě více změn, aby vizuálně podpořila sportovní charakter řady 3. Nový je zadní nárazník, zadní sdružené svítilny a upravené bylo víko zavazadlového prostoru. Koncová a zadní směrová světla jsou tvořena světelnými diodami. Některé modely mají rozchod zadních kol rozšířený o 24 mm.

Standardem bezpečnostní výbavy je šest airbagů, stabilizační systém DSC, regulace trakce DTC a u šestiválcových motorizací vysoušení brzd a asistent pro rozjezd do kopce. Interiér má v základu látkové čalounění a dekor s matně stříbrnou povrchovou úpravou.

Výbava obsahuje například automatickou klimatizaci, elektrické stahování všech oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, palubní počítač, multifunkční kožený volant, rádio s CD přehrávačem a konektorem Aux-In pro připojení externího přehrávače a startování tlačítkem.

BMW řada 3 sedan facelift - přehled benzinových motorizací
Model316i318i320i325i330i335i
Zdvihový objem [cm3]159919951995299629962979
Válce/ventily4/44/44/46/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]90/-105/6000125/6700160/6100200/6700225/5800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]-190/4250210/4250270/2400-4200320/2750-3000400/1300-5000
Max. rychlost [km/h]-210228 (226)250 (248)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]-9,1 (9,9)8,2 (8,9)6,7 (7,1)6,1 (6,3)5,6 (5,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]-5,9 (6,4)6,1 (6,5)7,17,29,1 (9,2)
Cena [Kč]682.500,-726.250,-781.250,-906.250,-1.012.500,-1.066.250,-

Údaje v závorkách platí pro automatickou šestistupňovou převodovku, která je za příplatek 54 tisíc Kč. Pohon všech kol xDrive je u modelů 325i, 330i, 335i, 320d a 330d za příplatek 66 tisíc Kč.

Karoserie kombi je zhruba o 40 tisíc Kč dražší než sedan, cena přestavby na užitkovou verzi N1 je 29.500,- Kč.

M paket, který obsahuje úpravy vzhledu, sportovní podvozek snížený o 15 mm, kola BMW M a sportovní sedadla, stojí v závislosti na motorizaci 90 až 102 tisíc Kč. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit aktivním řízením (+ 32.500,- Kč) a elektronicky nastavitelnými tlumiči (+ 47.500,- Kč), které nabízejí komfortní, normální a sportovní režim.

Normální tempomat vyjde na 6.750,- Kč, v nabídce je také aktivní tempomat (+ 29.500,- Kč). Seznam příplatků obsahuje dále například bi-xenonové světlomety (+ 17.500,- Kč), elektrické nastavení sedadel (+ 31.250,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+ 9.250,- Kč), měnič na 6 CD (+ 10.750,- Kč), rozhraní USB (+ 7.500,- Kč) nebo navigaci BMW Professional (+ 71.750,- Kč).

BMW řada 3 sedan facelift - ceny dieselových motorizací na českém trhu
Model318d320d325d330d335d
Zdvihový objem [cm3]19951995299329932993
Válce/ventily4/44/46/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]105/4000130/4000145/4000180/4000210/4400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]300/1750-2500350/1750-2500400/1300-3250520/1700-3000580/1750-2520
Max. rychlost [km/h]210230 (228)235 (233)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,3 (9,4)7,9 (8,0)7,4 (7,6)6,1 (6,2)6,0
Komb. spotřeba [l/100 km]4,7 (5,4)4,8 (5,4)5,7 (6,2)5,7 (6,2)6,7
Cena [Kč]790.000,-848.750,-931.250,-1.036.250,-1.143.750,-

V nabídce je také faceliftovaný sedan M3, který stojí 1.681.250,- Kč.

Uvedené ceny jsou orientační a byly vypočítány podle kurzu 25,00 Kč za Euro. Skutečná cena bude upravena v den koupě podle aktuálního kurzu. V cenách je zahrnuta služba BMW Basic Service na 5 let nebo 100.000 km.

Spolupracujeme s TipCars.com
Růst mandatorních výdajů je neudržitelný, notoval si Pilný se Zemanem Růst mandatorních výdajů je neudržitelný, notoval si Pilný se Zemanem

Ministr financí Ivan Pilný (ANO) mluvil v Lánech s…

Železniční velmoc chystá modernizaci. Japonsko představí nové šinkanzeny Železniční velmoc chystá modernizaci. Japonsko představí nové šinkanzeny

Japonsko patří mezi největší průkopníky vysokorychlostní…

Studie: V Praze se hromadně staví kanceláře, nabídka vzroste dvakrát více než poptávka Studie: V Praze se hromadně staví kanceláře, nabídka vzroste dvakrát více než poptávka

Nabídka nových kanceláří v Praze letos vzroste zhruba…

 
 

Tapety


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3: Ceny faceliftovaného modelu na…







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit

Desátá generace Hondy Civic je pořádný kus auta.…

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku? Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh…

 



Totálka všech totálek. Tohle zbylo z... Zkuste si tipnout! Totálka všech totálek. Tohle zbylo z... Zkuste si tipnout!

K vážné dopravní nehodě došlo včera dopoledne u obce…

Ojeté BMW řady 3 (E90, E91, 2005 - 2012): Jiná, přesto stále záživná Ojeté BMW řady 3 (E90, E91, 2005 - 2012): Jiná, přesto stále záživná

BMW řady E90 poprvé pravověrné příznivce rozdělila na dva…

 



 
Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Poznáte, z čeho vznikl nejošklivější roadster na světě? Sedan z NDR byste netipovali!

Dnes 15:25

Podivný stroj s retro vzhledem vznikl v Maďarsku. Jeho základ je východoněmecký, pod kapotou ale pracuje motor původem od Renaultu.




Blesk.cz

Braniborsko nadchne milovníky cyklistiky, turistiky i vody

Braniborsko nadchne milovníky cyklistiky, turistiky i vody

Koupání, pěší turistiku, jízdu na kole nebo in-line bruslích, to vše nabízí Lužická jezerní krajina a…

Řím je kvůli suchu bez vody: 1,5 milionu lidí ji zřejmě dostane na příděl

Řím je kvůli suchu bez vody: 1,5 milionu lidí ji…

Italské úřady kvůli dlouhému období sucha nařídily zastavit čerpání vody z jezera nedaleko Říma. Hlavní město…

 

iSport.cz

Neymar kouzly skolil Juventus. Messi a Suárez ho přemlouvali kvůli PSG

Neymar kouzly skolil Juventus. Messi a Suárez ho…

Tady jsem, tohle umím a cenu znáte. Brazilec Neymar jako kdyby chtěl dokopat francouzské PSG k rychlejšímu…

Deset posil nestačí? Sparta v Egyptě a Rakousku loví útočníka i tvůrce hry

Deset posil nestačí? Sparta v Egyptě a Rakousku loví…

Ačkoli se obecně má za to, že je kádr Sparty pro tuhle chvíli uzavřený, úplně platit to nemusí. Hybnými silami…

 

Reflex.cz

Vláda by měla vyměnit eurokomisařku Jourovou, její výroky na adresu Polska jsou nehorázné

Vláda by měla vyměnit eurokomisařku Jourovou, její…

Hnutí ANO Andreje Babiše v roce 2014 navrhlo vládě za českou eurokomisařku tehdejší ministryni pro místní rozvoj…

Deník Colours Of Ostrava: Bylo to na palici

Deník Colours Of Ostrava: Bylo to na palici

Poslední den na Colours všechno směřovalo k dešti. Neodvrátil ho ani usedavý cikánský pláč, který provozovalo…

 
 

TESTY BMW řady 3 (E90) na AUTO.cz
SROVNÁVACÍ TEST BMW 318d vs. 320dT - Dvakrát pod milion (08/2006)
TEST BMW 320d - kvalita bez kompromisů (04/2004)
TEST BMW 320d automat - neřaďte, když nechcete (01/2006)
TEST BMW 325i - stvořeno pro řidiče (05/2005)
TEST BMW 325i Cabrio - citová záležitost (06/2007)
TEST BMW 330i - říkejte mi M3 (09/2005)
TEST BMW 330i Touring - třistatřicet splněných snů (08/2006)
TEST BMW 330xd Touring - Sněžný sprinter (12/2005)
TEST BMW 335i Coupé – M3 Junior (10/2006)
TEST BMW M3 – Zpívejte aleluja (10/2007)