Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Delta4x4 představuje balíček offroadových úprav pro Mercedes třídy G

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Úpravci Mercedesu třídy G se v poslední době zaměřují především na výkon, vzhled a luxus, německý úpravce Delta4x4 ale vyzdvihuje jeho terénní schopnosti.

Mercedes-Benz třídy G se zrodil jako dobrodruh, k čemuž dostal také skvělou technickou výbavu. Tu si sice uchovává po celou dobu své existence, v posledních letech je však géčko vnímáno spíše jako společenský symbol luxusu a většina úprav se zaměřuje především na jeho vzhled a výkon. Najdou se však i výjimky.

K těm patří německý úpravce Delta4x4, který se pochlubil balíčkem funkčních úprav, díky kterým se třída G dostane v terénu ještě dál. Základem je přitom zvýšení podvozku o 50 mm, kterého bylo dosaženo instalací nových tlumičů značky Bilstein.

Dalším krokem pak bylo rozšíření karoserie o 80 mm, díky čemuž se pod vystouplé blatníky vejdou nová terénní kola v kombinaci s pořádnými terénními pneumatikami. Úpravce přitom nabízí pořádné terénní drapáky například od společností Mickey Thompson, Cooper nebo Yokohama.

Základem nabídky jsou ale 18“ kola, obutá do pneumatik s rozměrem 285/60 vpředu a 305/60 vzadu. Větší 20“ ráfky, které jsou dostupné také v kovaném dvoudílném provedení, pak obouvají pneumatiky s rozměrem 285/60 vpředu a 305/55 vzadu. Komu by to ale nestačilo, mže zvolit 22 nebo 23 palcové ráfky s pneumatikami o rozměru 305/35 vpředu a 305/40 vzadu.

Video se připravuje ...

Kombinace zvýšení podvozku a největšího obutí pak zvýší světlou výšku podvozku na 290 mm, což přispívá k lepší brodivosti a nájezdovým úhlům. Ty by se přitom vpředu i vzadu měly pohybovat okolo pětatřiceti stupňů. Na fotkách je navíc vidět i parádní křižitelnost.

Součástí úprav může být také nový kryt rezervy s logem úpravce, matně černý střešní nosič a standardně chromovaný přední rám, který však rovněž může dostat matně černou povrchovou úpravu. Na některých fotkách je pak rám doplněn přídavnými světly PIAA, která se objevují také na střešním nosiči. Cenu ani dostupnost terénních úprav ale bohužel zatím neznáme.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme