Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

DS 4 odhaluje české ceny, nabízí 5 motorizací a 8 výbav

Ondřej Mára
Diskuze (16)

Nejdostupnější verze začíná od 720.000 Kč, s plug-in hybridem a nejvyšší výbavou však cenovka startuje od 1.250.000 Kč.

České zastoupení značky DS Automobiles odhaluje české ceny modelu DS4, čtvrtého modelu v řadě DS, který přichází do segmentu prémiové nižší střední třídy. Vůz bude dostupný s celkem pěti motorizacemi, které v roce 2024 doplní i čistě elektrická verze, a v osmi výbavových stupních, které lze rozdělit n 3 specifikace: DS 4, sportovnější DS 4 Performance a DS 4 Cross ve stylu vozů SUV.

Základ nabídky tvoří benzínový tříválec 1.2 PureTech 130k, který v nejdostupnějším výbavovém stupni Bastille startuje od částky 720.000 Kč. Výkonnější čtyřválec 1.6 PureTech 180k začíná s vyšším výbavovým stupněm Performance Line od částky 915.000 Kč a nejvýkonnější benzínová motorizace 1.6 PureTech 225k je dostupná od výbavy Performance Line+ od částky 1.055.000 Kč.

Video se připravuje ...

Pro příznivce vznětových motorizací je připraven motor 1.5 BlueHdi 130k, dostupný od druhé nejnižší výbavy Bastille+, za cenu od 795.00 Kč. Všechny vznětové i zážehové motorizace jsou přitom spojeny výhradně s osmistupňovým automatem EAT8 a výkon posílají pouze na přední kola.

Zatím jedinou alternativní pohonnou jednotkou je plug-in hybrid E-Tense 225k, který ve výbavovém stupni Performance Line začíná od cenovky 1.115.000 Kč. S nejvyšší výbavou Rivoli Cross se ale jeho cena může vyšplhat také až na základ 1.250.000 Kč. V roce 2024 pak automobilka slibuje příchod čistě elektrické verze.

Výbava Bastlle+ přitom zahrnuje například 17“ hliníková kola, bezpečnostní paket, automatickou dvouzónovou klimatizaci, ambientní LED osvětlení, textilní interiér Tungstene, Audiosystém s 10“ dotykovým displejem a 6 reproduktory, zapuštěné kliky dveří, LED světlomety, atd.

Performance Line přidává přední a zadní kameru, paket Styl Performance, USB zásuvky vzadu, černý interiér Alcantara, nastavitelné bederní opěrky, 19“ litá kola a mnoho dalšího. Jeho nástavba s označením + nabízí bezklíčový přístup a startování, rozšířený bezpečnostní paket s adaptivním tempomatem, Matrix LED světlomety, head-up displej nebo infotainment DS Iris.

Vyšší výbavový stupeň Trocadero přidává k výbavě Bastille+ bezklíčový přístup, přední a zadní kameru, rozšířený bezpečnostní paket, 19“ litá kola, zásuvky v kabině u zavazadelníku, textilní čalounění DS Basalte, head-up displej, systém DS IRIS, atd. Jeho nástavbou je pak výbava Trocadero Cross, která díky paketu Styl Cross umocňuje dojem SUV, nebo výbava Trocadero Rivoli.

To rozšiřuje výbavu Trocadero o DS Drive Assist, LED Matrix světlomety, zatmavená skla, kožený interiér Basalte, atd. Vrcholem je pak výbava Rivoli Cross, která k Rivoli přidává paket Cross s černými doplňky, jako jsou střešní tyče, lesklá masky chladiče nebo rámy oken. Specifické jsou pro verzi Cross také nárazníky a nechybí nápisy Cross na předních dveřích.

Součástí ceny je také standardní tovární záruka na 5 let nebo 60.000 km, pro plug-in hybridní model navíc automobilka nabízí záruku 8 let nebo 160.000 km na baterii. Uvedení nového modelu DS 4 na český trh pak zastoupení značky předpokládá v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku.

Ondřej Mára
Diskuze (16)

Doporučujeme

Avatar - del42sa
8. 12. 2021 12:28
Re: Re: DS4
"Aj 2.0 hdi zrusili, lebo sa toho predalo par %"

2.0HDI byla nejprodávanější motorizace, zrušili to uplně z jiných důvodů. Nechtěli cpát další peníze do vývoje, když EU jde dieselům po krku a tlačí na nerealisticky nízké emise.
Avatar - xxc
7. 12. 2021 15:55
Re: Re: DS4
Moze kupit, ale nedava to velmi zmysel. Mozno preto to neponukaju v ostatnych modeloch, iba v "premiovej" DS. Aj 2.0 hdi zrusili, lebo sa toho predalo par %, pritom na fore tu kazdy plakal, aky to bol dobry motor.
Avatar - twistedTSD
7. 12. 2021 15:20
Re: Re: DS4
Ty mi tady cpeš jakési teorie, že člověk, který parkuje na ulici, si nemůže koupit silnější auto než 96 kW, a nejezdí nikdy po okreskách. Nechápu.
7. 12. 2021 13:45
Re: Re: DS4
Normální člověk si DS4 nekoupí, ten půjde a utratí svoje vydělaný peníze levnější značky nebo v bazaru. 750tis Kč u pseudoprémiové značky rozhodně neutratí, protože je nemá. Koupí v bazaru za 300tis OIII nebo přidá pár kaček a koupí novou i30 v kombíku ;-)
Avatar - xxc
7. 12. 2021 06:22
Re: Re: DS4
To sú práve tie teórie, že to kúpia ľudia, čo nemajú kde parkovať, ale na okruhu sú každý druhý deň a tá väčšia hmotnosť tam vadí :-) Kto parkuje pred panelákom, kúpi tu 1.2ku, ako som písal vyššie. Inak ten príplatok za hybrid je 5500 € je v tom ešte ten adaptívny podvozok, tam podľa mňa nie je veľmi o čom rozmýšľať už len z pohľadu dynamiky.