Ford ve Frankfurtu: Nové STíhačky přicházejí

Začněme tím nejžhavějším, tedy sériovou podobou Fordu Focus ST. Ten se bude v Evropě prodávat jako pětidveřový hatchback i jako kombi. Pod kapotou je v aktuální generaci dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o výkonu 184 kW, nahrazující přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru.
Druhým, nicméně tentokráte skorosériovým modelem z rodiny ST je Fiesta ST. Ta je automobilkou sice označována za koncept, je však téměř jisté, že sériový model se bude od toho vystaveného lišit maximálně v několika detailech. Pod kapotou Fiesty je taktéž benzinový EcoBoost, zde však s objemem 1,6 litru a výkonem 132 kW.
Milovníky elegantních čtyřdveřových automobilů se splývavou zádí potěší koncept Evos. Fastback dlouhý 4,5 metru ukazuje nový globální designový směr automobilky Ford jakož i nové možnosti moderních multimediálních systémů.
A nakonec dobrá zpráva pro šetrné motoristy. Nejmenší motor rodiny EcoBoost, tříválec o objemu jeden litr a výkonu 74 kW, se totiž oficiálně stěhuje i pod kapotu modelu Focus. Později se tato jednotka dostane i do řady C-MAX a nakonec také do očekávaného modelu Ford B-MAX.