Hyundai Genesis se sotva zabydlel v USA a jeho prodej v Evropě se teprve rozebíhá. Korejská automobilka ale přesto vytáhla další eso z rukávu – na autosalonu v Chicagu představila verzi 5,0 V8 R-Spec, která dostane nejsilnější motor, jaký se kdy v Koreji vyráběl.
Modelový rok 2012 přinese pro Genesis nový pětilitr, vedle nějž dosavadní 4,6 V8 Tau snadno upadne v zapomnění. Současný osmiválec dává 287 kW a 451 Nm, nový motor díky vyššímu objemu, přímému vstřikování GDI a variabilnímu časování ventilů D-CVVT posílí na 320 kW při 6400 min-1 a 510 Nm při 4000 min-1.
Provedení s motorem 5,0 V8 GDI navíc dostane označení R-Spec, což znamená naladění zaměřené sportovněji smýšlející řidiče. Konkrétní změny zahrnují standardní 19palcová kola a sportovnější nastavení převodovky, podvozku i řízení.
Zároveň všechny verze sedanu Genesis podstoupí mírný facelift. Ten zahrnuje upravené nárazníky a především nová přední světla s diodami pro denní svícení, dynamičtěji tvarovanou masku chladiče a novou grafiku zadních světel. Po technické stránce je zlepšením instalace větších brzd.
Motor 3,8 V6 Lambda dostane také přímé vstřikování paliva GDI. Výkon touto úpravou vzroste o 15 % z 216 na 249 kW. Motor 4,6 V9 Tau bude v Genesis pokračovat bez technických modifikací.
Pro všechny tři motorizace se bude dodávat zcela nová osmistupňová automatická převodovka, která je vlastní konstrukcí Hyundaie. S novým automatem klesne spotřeba paliva zhruba o 7 %.