Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lamborghini otevírá dvoupodlažní prodejnu pro VIP zákazníky

Mirek Mazal
Diskuze (0)

Autosalon s lóží pro zvané se nachází na západní straně Manhattanu. Prominentní adresa byla vybrána záměrně vůči celkovému konceptu firemního svatostánku.

Zuřící býk zásadně posílí autorizované zastoupení na východním pobřeží USA nově otevřeným VIP salonkem. Luxusní prostory pro zvanou smetánku jsou součástí dvoupodlažního autosalonu, přibližně 500 metrů čtverečních architektonické opulence stylově vychází z tradičního designu Lamborghini. 

Newyorské dealerství kombinuje nejhezčí stavební prvky charakterizující italský přístup ke kráse, uvnitř sladěného svatostánku klienti zalapají po dechu díky  hezkému prostředí plného dřeva kombinovaného s vystavenými automobily, originálním příslušenstvím a tematickými doplňky. Síň přepychu doprovází vůně italské kuchyně coby součástí exkluzivní adresy dostupné pro pořádání soukromých setkání a slavnostních akcí.

Nejmodernější reprezentativní prostory promoval sám generální ředitel Lamborghini. Stephan Winkelmann uvedl, že značka otevírá dveře do soukromého prostoru, který zákazníci a přátelé mohou považovat za vlastní. „Po úspěchu našich celosvětových lóží Lamborghini Lounge vytvoří tato nová vlajková loď na Manhattanu živé a osobní propojení pro vzájemné sdílení životního stylu Lamborghini“.

Každý centimetr ve stylu galerie dědictví značky je poctou místu apeninského původu, sladění přírodních materiálů a geniální techniky má ztělesňovat étos Lamborghini. Rukopis italského temperamentu přenesený do New Yorku zařídila špička luxusní tvorby – firma Living Divani z Lombardie dodala vybavení interiéru a společnost La Dolce Vita zajišťuje kuchyň včetně dalších služeb. Audiovizuální zážitek má na starost renomovaná značka Bang & Olufsen, která se osvědčila ve výbavách unikátních modelů Lamborghini.

Návštěvníci mají k dispozici širokou škálu soukromých zákoutí podporovaných doprovodnými službami, privátní či megalomanské sešlosti lze spojit například s individuální konfigurací vysněného Lamborghini prostřednictvím specializovaného oddělení bezmezných automobilových kreací. „Studio Ad Personam poskytuje osobní kontaktní bod, který byl dříve k dispozici pouze u nás doma v Sant'Agata Bolognese. Těšíme se, až tento přístup k nikdy nevídaným modelům z limitovaných edic nabídneme VIP návštěvníkům Lamborghini Lounge v New Yorku,“ sdělil Federico Foschini, vedoucí marketingu a prodeje automobilky.

Pracovníci divize Ad Personam budou připraveni plnit požadavky sběratelů, kteří dostanou příležitost originálně nakonfigurovat vlastní Lamborghini. Výměnou za výstřední cenovku klienti mohou počítat s nabídkou nekonečných palet barev a materiálů. Možnosti kombinací připomíná vystavené nejostřejší desetiválcové Lamborghini určené pro silnice.

V otevřeném autosalonu se bude dobře vyjímat modro-oranžovo-černý Huracán Super Trofeo Omologata (STO) složený z největších předností modelů Huracán Super Trofeo EVO a GT3 EVO. Kombinace osvědčené techniky v pestrobarevném provedení přinesla atmosférický desetiválec 5,2 V10 uložený uprostřed s výkonem 470 kW (630 koní) a 565 Nm. Sběratelský kus o suché hmotnosti 1,3 tuny akceleruje na 100 km/h za tři sekundy, maximální rychlost končí na hodnotě 310 km/h.

Debut v luxusní prodejně byl také připraven pro hodinky inspirované supersportovním Lamborghini STO. Tvůrce Roger Dubuis nechá vyrobit jen 88 kusů propracovaných strojků kopírujících nekompromisní styl vrcholného Huracánu. Na vlastní oči se pokochají jen vybraní jedinci, protože je před příchodem nutné informovat automobilku.

Mirek Mazal
Diskuze (0)

Doporučujeme