Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Jaguar E-Pace nabídne novou R-Dynamic Black edici a bohatší výbavu

Ondřej Mára
Diskuze (1)

Drobná modernizace pro rok 2021 přináší novou edici R-Dynamic Black Edition, nové technologie a drobnou úpravu výbavových stupňů.

Začněme tím nejdůležitějším, což je nová edice R-Dynamic Black Edition, která vyrostla na základech verze E-Pace Dynamic S a zákazníkům by měla nabídnout ještě výraznější a sofistikovanější vzhled vozu.

Hlavním prvkem speciální edice jsou leskle černé doplňky exteriéru v odstínu Gloss Black, jako kyty zrcátek, mřížky v náraznících a blatnících, leskle černé okenní lišty, zatmavená boční skla i střešní okno nebo černá loga Jaguar a označení modelu. V podbězích se pak zabydlela 19“ litá kola v odstínu Satin Grey, zpoza kterých prosvítají červeně lakované třmeny brzd.

Edice R-Dynamic Black může být kombinována s kterýmkoliv lakem z bohaté nabídky modelu E-Pace, včetně nové bíle v odstínu Ostuni White, kterou si můžete prohlédnout v galerii.

Kabina by měla nabídnout odpovídající luxus a technologickou výbavu, jejímž středobodem je prohnutý 11,4palcový displej infotainmentu Pivi Pro, který podle automobilky umožní posádce učinit až 90 % běžných činností během dvou kliknutí.

Pod kapotou pak může být některý z moderních 2,0litrových motorů Ingenium MHEV. Nabídka dieselu sahá od motorizace D165 po D200, zatímco u benzínových motorizací lze vybírat z motorizací P200 až P250. Všechny motory jsou standardně spojeny s automatickou převodovkou a standardem je i pohon všech kol, pracující s druhou generací systému „Standard Driveline“ - zajišťujícího optimální trakci.

Kromě uvedení nové edice R-Dynamic Black Edition navíc E-Pace pro modelový rok 2021 brzy dostane standardní podporu pro bezdrátovou konektivitu Apple CarPlay a Android Auto – obojí přitom bude dostupné přes bezdrátovou aktualizaci pro infotainmenty Pivi a Pivi Pro s 12,3pacovým HD displejem.

Díky filtračnímu systému Cabin Air Purification, schopnému odfiltrovat ultra-jemné částice PM2,5, by navíc kabina vozu měla nabídnout ještě příjemnější, bezpečnější a zdravější prostředí. Novinkou pro výbavový stupeň S se navíc stane standardní asistent dálkových světel společně s paměťovou funkcí sedadel a zrcátek. Od verze SE pak E-Pace nabídne standardně výkonný audio-systém Meridian.

Zřejmě jedinou inovací po čistě technické stránce by se pak měly stát nové úchyty motoru, díky kterým by měl vůz nabídnout ještě lepší reakce na přidání plynu. Podvozek zůstává stejný a díky použití platformy Premium Transverse Architecture (PTA) slibuje kombinaci luxusu, komfortu a sportovnosti.

Ondřej Mára
Diskuze (1)

Doporučujeme

20. 5. 2021 11:32
Skúsenosť
Mal som a mám možnosť jazdiť s verziou „cena už od“, diesel 180 koní a úprimne, v rámci konkurencie nevidím pre tento model jediný dôvod. Interiér nestačí ani na lacnejších Kórejcov (aktuálny Tucson je v porovnaní o 2 triedy vyššie), dynamika tanku vzhľadom k hmotnosti rovnakej ako výrazne väčší, ale hliníkový F-Pace. S príplatkami drahší ako nemecká trojka. Nečudujem sa, že je Jaguar tam kde je. Ich predaje sú horšie ako AR a to chcú v dohľadnej dobe prejsť na čistú elektriku. Nerozumiem, akých zákazníkov chcú osloviť. Perlička na záver....v priebehu roka 2020 ho ako nové auto brala odťahovka 2x do servisu.