Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan představil dvě nové limitky modelu GT-R, zaujmou hlavně vzhledem

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Automobilka Nissan dnes představila novou nabídku modelu GT-R pro japonský trh, která se rozrostla o dvě limitované edice: GT-R Premium Edition T-spec a GT-R Track Edition Engineered by Nismo T-Spec.

Dvě nové limitované verze T-Spec dostaly od automobilky exkluzivní karbon-keramické brzdy, karbonový zadní spoiler, jedinečný kryt motoru, rozšířené blatníky a také zcela nové přední a zadní plaketky T-Spec.

Za pozornost ovšem stojí i nové laky karoserie, které zaujmou především znalce modelové řady GT-R. Prvním lakem je Midnight Purple, což je evoluce barvy používané na předchozí generaci modelu GT-R R34 V-Spec a její odstín by měl být inspirován přechody barev na okraji polární záře.

Ještě zajímavější je ovšem lak Millennium Jade, který podle automobilky vyzařuje sofistikovanost a zprostředkovává tichou, ale silnou přítomnost. Fanoušci automobilky ale vědí, že tento lak se objevil naposledy na několika desítkách kusů modelu R34 GT-R V-Spec II Nür, který patří k nejvzácnějším v historii modelové rodiny.

U modelu GT-R Premium Edition T-spec stojí za pozornost ještě nová kovaná kola Rays v bronzové barvě s rozšířenými ráfky, které přispívají k vyšší tuhosti pneumatiky a tím pádem k plynulejšímu a citlivějšímu ovládání. Upraven je ovšem i podvozek, u kterého technici zohlednili nižší neodpruženou hmotnost díky lehčím kolům.

U řidičsky více zaměřeného modelu GT-R Track Edition engineered by Nismo T-Spec došlo k instalaci nové karbonové střechy a nového karbonového víka zavazadelníku. V podbězích se pak i tentokrát objevily nové kované disky Rays s širším ráfkem, nastavení vozu pak odpovídá standardům Nismo.

Drobnými úpravami měl projít také interiér, tady už ovšem automobilka moc konkrétní není. Podle všeho ale nové limitované edice nabídnou nové kožené čalounění, prošívanou stropnici z Alcantary, speciální interiérovou barvu Mori Green a chybět samozřejmě nebudou ani plaketky T-Spec.

Pod kapotou nových limitovaných edicí se ovšem nic nezměnilo. Navzdory původním spekulacím o drobném zvyšování výkonu, instalaci hybridní technologie či převzetí motoru z limitované edice GT-R50 tak oba vozy pohání stále stejný legendární 3,8litrový dvakrát přeplňovaný šestiválec naladěný na původní hodnoty.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme