Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia v plné kráse: Prohlédněte si velkou galerii a nová videa

Ondřej Mára
Diskuze (278)

Do české premiéry Škody Fabia pro veřejnost zbývá ještě pár dnů, přesto už si nyní můžete novou Fabii důkladně prohlédnout mimo studio a za denního světla ve velké galerii a na nových videích.

Od květnové premiéry Škody Fabia, jedné z nejočekávanějších novinek tohoto roku, už sice uplynulo několik měsíců, naživo si ji však mohli dosud prohlédnout pouze novináři a lidé z branže. Premiéra pro veřejnost je sice téměř za dveřmi, ještě předtím si však novou Fabii můžete prohlédnout v nové obsáhlé galerii, která konečně vznikala mimo studia a za denního světla.

Video se připravuje ...

Společně s novými fotografiemi vydala automobilka také několik nových videí, přičemž všechny materiály pocházejí z malebného okolí polského Gdaňsku, kde již brzy začneme nabírat dojmy z prvních jízd. Před jejich zveřejněním si ale klidně připomeňte naše dojmy z jízd s maskovanými prototypy.

Pokud vám ale fotografie ani videa nestačí a novou Fabii chcete vidět osobně, nezoufejte. Oficiální výstavní premiéra pro veřejnost totiž proběhne hned první den akce Auta na náplavce 2021. Do kalendáře si tak poznamenejte 26.8 – Rašínovo nábřeží – 17:00. Dorazit ale můžete klidně i dřív a odejít později, na místě totiž uvidíte řadu zajímavých strojů a nebude chybět ani bohatý doprovodný program.

Video se připravuje ...

K samotné Fabii čtvrté generace se sluší připomenout, že stojí na základech koncernové platformy MQB-A0, její délka poprvé překonala hranici 4 metrů (celkem 4.108 mm) a zavazadelník povyrostl o 50 litrů na finálních 380 litrů. Pod kapotou je pak k dispozici pouze pět zážehových motorů generace EVO v kombinaci s manuálními i automatickou DSG převodovkou, které vždy pohání pouze přední kola.

Výroba nové Škody Fabia, které předcházela investice 110 milionů euro do modernizace výrobního závodu v Mladé Boleslavi, byla zahájena začátkem července. Cena nové Škody Fabia začíná v základní výbavě Ambition a se základní motorizací 1.0 MPI (59 kW) v kombinaci s pětistupňovým manuálem od 329.900 Kč.

Ondřej Mára
Diskuze (278)

Doporučujeme

Avatar - Emel
19. 8. 2021 09:48
Re: Horkoň
Jo.
To jsme zpět u toho co jsem psal - b) stačí mu menší výkon spalováku na stejnou dynamiku (a slabší motory jsou úspornější)
Tj. pokud je řeč o té laboratorní situaci, kdy bys měl třeba stejný motor s hybridem a bez něj a jel po rovince, tak by spotřeba měla být +- stejná - jasně, je potřeba ještě vyřešit téma převodovky a otáček.
Avatar - Mikesus
19. 8. 2021 07:16
Re: Horkoň
Atkinson myslíš? No vysada to neni, ale bez elektra máš problémy s výkonem. 1.5 nehybridni je taky dost účinná, to je pravda. Ale pořád má nevýhodu, že se nemuze vypnout v nízké zátěži.
Avatar - Emel
18. 8. 2021 21:16
Re: Horkoň
To ale není výsada hybridů. Myslel jsem, že za 1.5 v yarisu ho umí i bez hybridu... Ne?
Avatar - Mikesus
18. 8. 2021 17:10
Re: jedina fabka o ktrery bych uvazoval
No linej je, to souhlasim, hůř se davkuje plyn při rozjezdu, ale je aspoň hladkej. Navic tak 20 let starej konstrukčně. Možná víc.
Avatar - Mikesus
18. 8. 2021 14:53
Re: Horkoň
Myslel jsem, ze je technicky znalejsi. Ale plést si rekuperace s dobíjením.....
V tomhle vlakne se dost ukázal,