Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo je připraveno rozdat auta v hodnotě milionu dolarů za bezpečí. Ale fotbalové

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Reklamní přestávky během Super Bowlu jsou často vyplněny reklamními spoty automobilek, které za ně neváhají utratit miliony dolarů. Volvo se však protentokrát rozhodlo vydat poněkud jiným směrem.

Super Bowl, tedy finálový zápas play-off severoamerické NFL, je jednou z nejsledovanějších sportovních akcí v USA. Vysílací prostor v reklamních přestávkách je tak pomalu vyvažován zlatem a ke své prezentaci ho využívá celá řada společností. Včetně řady automobilek. Pouhých 30 sekund přitom může vyjít až na částku okolo 5 milionů dolarů.

Přesto se i letos očekává, že reklamní prostor během Super Bowlu využije ke své propagaci celá řada značek. Například General Motors by mělo během poprvé poodhalit nový Hummer, který by se měl vrátit na scénu v podobě čistě elektrického pick-upu.

Super Bowl by však ke své propagaci měla využít i automobilka Volvo, která na to ale jde trochu od lesa. Namísto extrémně drahých spotů v reklamních pauzách se Volvo rozhodlo nastartovat svou propagační akci už nyní. A jako obvykle láká na bezpečnost. Ovšem tu fotbalovou.

Anglické slovíčko „Safety“ si většina z nás automaticky překládá jako „bezpečí“ nebo „bezpečnost“. V Americkém fotbalu se však jedná o „jediný způsob, jak může skórovat tým, který nemá v držení míč,“ uvádí web NFL.cz. V podstatě by se mělo jednat o jakousi obdobu vlastního gólu.

Jak už nejspíš správně tušíte, „safety“ není příliš obvyklou záležitostí. V historii 53 utkání Super Bowlu zatím došlo k pouze 9 „safeties“, dodává web Motor 1. Pro automobilku Volvo je však bezpečnost klíčová a tak se na „safety“ během nedělního utkání v Super Bowlu rozhodla vsadit auta v hodnotě jednoho milionu dolarů.

V rámci kampaně Volvo Safety Sunday mohou jít lidé na webovou stránku VolvoSafetySunday.com, kde si mohou vybrat a naspecifikovat jakékoliv Volvo (dostupné na americkém trhu) přesně podle svých přání a představ.

Pokud by pak během zápasu skutečně došlo k „safety“, automobilka rozdá lidem tolik nových vozidel, dokud jejich kombinovaná hodnota nedosáhne 1 milionu dolarů. Zajímavá reklamní kampaň, nemyslíte?

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme