Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Hilux GR Sport přijíždí na evropské trhy, nabídne nový podvozek

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Nabídka evropského zastoupení značky Toyota se rozroste o sportovně laděný pick-up Hilux GR Sport, který nabídne upravený podvozek i nový styling.

Toyota představila sportovně laděné deriváty populárního pick-upu Hilux na několika trzích, včetně specifické JDM verze a modelu Revo GR Sport určeného pro Thajsko. Nyní však pick-up ve verzi odkazující na sportovní úspěchy značky konečně míří také na starý kontinent.

Už na první pohled se přitom verze GR Sport od ostatních verzí modelu Hilux odlišuje například novým předním nárazníkem se spodní částí lakovanou v barvě vozu, přepracovanou maskou chladiče s nápisem Toyota a logem GR nebo matně černým rámečkem masky. Nové jsou také vertikální otvory pro přívod vzduchu nad mlhovkami.

Karoserii dále zdobí decentní lemy blatníků v barvě karoserie, černé kryty zrcátek, černý nástupní schůdek pod dveřmi a několik grafik GR Sport. V podbězích jsou 17“ litá kola, obutá do all-terrain pneumatik, zatímco světlomety nabízí LED technologii.

V kabině by měl Hilux GR Sport zaujmout novými sportovními sedačkami s koženým čalouněním, syntetickou látkou, rudým prošíváním a logy GR Sport. Emblémy GR Sport jsou také na koberečcích, tlačítku stop-start nebo grafice přístrojového štítu.  Zajímavostí jsou pak i naznačené karbonové dekory na palubní desce doplněné, o rudou linku. Kombinaci ale trochu kazí modré podsvícení.

Video se připravuje ...

Novinkou je pak upravený podvozek, který má vpředu nové tlumiče s tužšími pružinami, přičemž obojí je lakováno červenou barvou. Vzadu pak zůstala listová pera, která byla v rámci faceliftu modelu nově naladěna.

Drobné úpravy podvozku by se podle automobilky měly citelně podepsat na zlepšení ovladatelnosti, jízdního projevu i komfortu. Vůz přitom neztratil ani svou tunovou nosnost a schopnost táhnout brzděný vlak o hmotnosti až 3,5 tuny.

Pod kapotou pak zůstal zcela sériový 2,8litrový vznětový čtyřválec o výkonu 150 kW s nejvyšším točivým momentem 500 Nm, který je spojen s šestistupňovým automatem. Vůz by navíc měl být vybaven i automatickým samosvorným diferenciálem.

Drobnosti ohledně výbavy se ještě mohou lišit s ohledem na koncové trhy, nový Hilux GR Sport by se však měl objevit u evropských dealerů v průběhu letošního léta.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme