Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Multivan prozrazuje další české ceny. Kolik dáte za TDI či prodlouženou verzi?

Stanislav Kolman
Diskuze (20)

Rodinná novinka značky Volkswagen Užitkové vozy odhaluje české ceny pozvolna. Nejprve prozradila tu úvodní, teď se nám do rukou konečně dostávají další.

Motorová paleta Volkswagenu Multivan T7 přitom není tajemstvím už nějaký ten pátek. Víme, že vstupní volbou osobní dodávky postavené na platformě MQB (sdílené s VW Golf a spol.) bude agregát 1.5 TSI o výkonu 100 kW. Postupně nabídku doplní také 2.0 TSI/150 kW a hlavně 2.0 TDI/110 kW. Vůbec poprvé dorazí Multivan také do zásuvky, elektrifikovanou variantu zastoupí plug-in hybrid tvořený čtrnáctistovkou TSI a elektromotorem, přičemž systémový výkon dosahuje na 160 kW.

Novinka přijíždí ve třech výbavových stupních – Multivan, Life a Style – a dvou délkách (4973 mm a 5173 mm). Doposud jsme znali jen cenu absolutního základu, který tuzemské zastoupení Volkswagenu Užitkové vozy nacenilo lehce přes 1,2 milionu korun. Nyní už známe kompletní ceník všech motorizací (viz tabulka níže). Stejně tak mohou zájemci počínaje dneškem sestavit svůj ideální Multivan v konfigurátoru. Tedy pokud jim vyhovuje některá z benzinových motorizací, turbodiesel lze zatím objednávat pouze u dealerů.

Video se připravuje ...

Součástí úvodní výbavy Multivan je například LED světelná technika vpředu i vzadu, manuální klimatizace, bezklíčové startování, digitální kokpit, elektrická parkovací brzda s funkcí auto hold, multifunkční kožený volant s pádly, hlídání jízdního pruhu či asistent rozpoznávání dopravních značek.

Výbava Life dává navíc tempomat, manuální klimatizaci s 2. výměníkem či servodovírání bočních posuvných dveří. Nejnáročnější klientelu potěší provedení Style, které už zahrnuje LED světlomety IQ.Light, automatickou klimatizaci, vyspělejší verzi digitálního přístrojového štítu, elektricky ovládané boční posuvné dveře či vyhřívání předních sedadel. Pro všechny varianty je standardem prodloužená záruka 2+2 roky nebo na 200.000 kilometrů.

„Nový Multivan je jako na míru střižený pro rodiny a aktivní sportovce. Díky nově vyvinutému systému variability sedadel a zavazadlového prostoru je ideálním vozem pro bezpočet požadavků na mobilitu,“ řekl před časem Jakub Šebesta, ředitel značky VW Užitkové vozy. První vozy se u zákazníků objeví počátkem příštího roku.

Video se připravuje ...

Volkswagen Multivan T7: české ceny
Motor 1.5 TSI 2.0 TDI 2.0 TSI 1.4 TSI plug-in hybrid
Výkon [kW] 100 110 150 160
Převodovka 7DSG 7DSG 7DSG 6DSG
Cena Multivan [Kč] 1.202.103 (1.242.576) 1.297.170 (1.337.592) 1.330.004 (1.372.451) 1.436.876 (1.479.395)
Cena Life [Kč] 1.307.981 (1.350.502) 1.405.096 (1.445.518) 1.421.254 (1.463.791) 1.528.215 (1.570.737)
Cena Style [Kč] - 1.636.749 (1.667.170) 1.641.533 (1.684.053) 1.739.985 (1.782.507)
(ceny v závorce platí pro prodlouženou verzi Long)
Stanislav Kolman
Diskuze (20)

Doporučujeme

1. 12. 2021 19:53
Re: 1,5 TSI do Multivanu? :-O :no:
Když myslíš, mě to v pořádku nepřijde, zvlášť za 1.2mil v základu ;-)
1. 12. 2021 17:22
Re: 1,5 TSI do Multivanu? :-O :no:
To je v poriadku, ale to sa za dve dekády extra nezmenilo. Ten motor je základ a niekedy bo základ o 30-40kW slabší....
1. 12. 2021 11:02
Re: 1,5 TSI do Multivanu? :-O :no:
Protože 110kw z 1.4/1.5TSI stačí ideálně na Tourana, když ho máš naložený do plna, už vezeš 2t a dynamika je celkem dostatečná. U tohoto Multisharanu budeš mít o 600kg navíc - prázdná Touranu je 1454kg/plná 2050kg (mám z TP) a prázdná Multivanu je 2043kg/plná 2600kg (podle VW) + je to větší krabice, navíc má o 10kW méně. Takže ta dynamika bude max na úrovni základní litrové Fabie TSI ;-)
1. 12. 2021 10:46
Re: 1,5 TSI do Multivanu? :-O :no:
Prečo? Pozri sa na základné motorizácie naprieč generáciami a zistíme, že súčasný základ je najvýkonnejší
Avatar - reign88
1. 12. 2021 08:57
Re: Tak já nevím
Ono je to skorej asi o mentalite ludi u nas. Poznam vela ludi, co jazdilo/jazdi starsie Multivany a ziadnu variaciu Travelleru by nekupili nikdy kvoli tomu, ze to je frantik.

Novy Multivan je bohuzial totalne mimo, hlavne cenovo. Po jeho ohlaseni som ho zvazoval, kedze potrebujem auto pre 3 deti, ale je velmi pravdepodobne, ze skoncim u niektorej z variant Travelleru.