Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic má české ceny, základ pořídíte od 769.900 Kč

Ondřej Mára
Diskuze (211)

České zastoupení značky Honda dnes zveřejnilo ceny jedenácté generace modelu Civic, který je dostupný výhradně jako hybrid.

Honda Civic letos slaví 50. výročí od uvedení na trh, přičemž od roku 1972 automobilka prodala přes 27,5 milionu kusů na 170 trzích celého světa. Nyní automobilka uvádí na český trh již jedenáctou generaci úspěšného modelu, která přináší evoluci designu, jízdní dynamiky i technologií. 

Samotný nový vůz jsme si představili již v minulosti, nyní se však můžeme konečně oficiálně podívat na jeho české ceny, které ve výbavě Elegance začínají od 769.900 korun.

Video se připravuje ...

V základní výbavě vůz nabídne 17” litá kola, parkovací senzory vpředu i vzadu, couvací kameru, látkové čalounění, sedmipalcový multi-informační displej, 8 reproduktorů a konektivitu Apple CarPlay i Android Auto.

Standardem pro všechny verze je také systém Honda Sensing, tedy komplexní systém bezpečnostních technologií a pomůcek pro řidiče, včetně systému udržování v jízdním pruhu a nové funkce asistenta při jízdě v dopravní zácpě.

Vyšší výbavový stupeň Sport, začínající od ceny 799.900 Kč, přidává čalounění kombinující látku a umělou kůži, sportovní pedály, přední LED mlhová světla, leskle černé kryty zrcátek, černé rámečky oken a také 18” černá litá kola.

Vrcholem nabídky je výbavový stupeň Advance, jehož cena začíná od 879.900 Kč. Nejvyšší výbava zahrnuje vylepšený 10,2” multi-informační displej, panoramatickou prosklenou střechu nebo prémiový audiosystém Bose s 12 reproduktory. Kromě toho v kabině potěší kožená sedadla a vyhřívaný volant, zatímco v podbězích jsou 18” litá kola ve dvou odstínech černé s diamantovým brusem.

Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný, jak jsme ostatně od japonských automobilek zvyklí. Jedinými příplatkovými položkami jsou laky, přičemž metalický/perleťový lak přijde na 15.900 Kč, speciální lak pak na 19.900 Kč. Zákazníci mohou vozy objednávat již nyní u autorizovaných dealerů značky.

Připomeňme, že nová Honda Civic je dostupná pouze s jedinou hybridní motorizací, označovanou e:HEV. Základem tohoto ústrojí je 2,0litrový atmosférický benzínových čtyřválec s nejvyšším výkonem 105 kW a maximálním točivým momentem 186 Nm, který doplňuje elektromotor o nejvyšším výkonu 135 kW s nejvyšším točivým momentem 315 Nm. Výkon putuje na přední kola přes e-CVT převodovku.

Ve všech výbavových stupních automobilka slibuje nejvyšší výkon 135 kW (184 k) a maximální rychlost 180 km/h, údajně o spotřeba i zrychlení se však výbavu od výbavy liší. Nejsvižnější a nejúspornějších je verze Elegance, která slibuje kombinovanou spotřebu 4,7 l/100 km a zrychlení na stovku za 7,8 sekundy. Ve výbavě Sport se dostáváme na spotřebu 5,0 l/100 km a zrychlení na stovku za 7,9 sekundy. Ve výbavě Advanced zůstává spotřeba na rovných pěti litrech, ke zrychlení na stovku ale vůz potřebuje už 8,1 sekundy.

Ondřej Mára
Diskuze (211)

Doporučujeme

2. 7. 2022 01:07
Re: Honda není jediná
Svým způsobem se tady projevuješ jako neuvěřitelně omezený a ideologií elektrofanatismu zaslepeny člověk. :-( :no:
2. 7. 2022 01:01
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Hmm, jen obvykle demagogické žvásty... Proč mi tady prosím srovnáváš nízké auto s SUV? (Když přitom musíš moc dobře vědět, že mám i nízká auta?) Proč tento povinné hybridní japonský výtvor nesrovnáš třeba se současným Golfem apod.? Jsi fakt trapný demagog. :-( :no:
P.S. Fakt jsi tak debilní, že si myslíš, že ropa se dá koupit jen od RuSSáků? :-O :no:
1. 7. 2022 22:21
Re: Honda není jediná
Svym zpusobem ano.
1. 7. 2022 22:18
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
A vetsi kufr. :-)

Civic muze byt normalni rodinny auto.

A Type-R je v podstate stejne praktickej jako standard.
1. 7. 2022 12:01
Re: Honda není jediná
:-) :yes: Tato elementární fakta (že ropa a plyn nerovná se jen RuSSko) jsem už zdejším zeleným magorům vysvětloval několikrát, ale jaksi to odmítají chápat! Pro ně je prostě kažý, kdo má rád spalovací auta proruSSký kolaborant! :-[]