Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi oživí legendární značku Ralliart. A chce se vrátit k motorsportu

Jan Zajíc
Diskuze (7)

Jestli jste sledujete motorsport už od 80., nebo aspoň 90. let, pak by vám jméno Ralliart mělo být známo. Visí totiž u největších úspěchů značky Mitsubishi.

Jméno divize, která měla od roku 1983 na starost výkonné vozy značky a motorsport, najdeme například u 12 triumfů na Rallye Dakar nebo u čtyř titulů Tommiho Mäkinena ve WRC. V roce 2010 ovšem Mitsubishi aktivitu slavného oddělení utlumilo.

Nyní ale firma chystá návrat, na který zatím láká zejména fotografií upraveného pick-upu L200. Z toho lze usuzovat, že Ralliart se vrátí především jako dodavatel různých sportovně a stylově laděných doplňků a dílů.

Šéf Mitsubishi Takao Kato ovšem také potvrdil, že by se automobilka ráda vrátila do světa motorsportu.

Zatím není jasné, v jaké podobě by to mělo být, vzhledem k pověsti značky v posledních letech ale tak nějak tušíme, že půjde o takové ty "ekologičtější" formy motorsportu, na brzký návrat do WRC bychom si asi nevsadili.

Ale uvidíme, informací je v tuto chvíli málo. Jsme každopádně zvědavi, jaký osud Mitsubishi pro slavné jméno z historie přichystala.

Jan Zajíc
Diskuze (7)

Doporučujeme

Avatar - Beefcake
14. 5. 2021 07:05
Re: Ralliart
Dokonca Outlander pri nejakej beznej uprave toto pouzival tak 5r dozadu.
Avatar - xxc
13. 5. 2021 20:32
Re: RS vs Ralliart
Zmena je zivot, tak to ma byt :-) Akurat vcera som na ceste stretol predfaceliftovy Eclipse Cross odzadu. Ja auta nejak nesudim podla krasy, ale to bol riadny hnus, az ma naplo.
Avatar - palix
13. 5. 2021 17:06
Re: Mitsubishi by mělo oživit samo sebe.
Súhlasím, že Mitsubishi na tom nie je najlepšie. Jedno malé nezaujímavé autíčko (Space star), zastarané SUV (ASX), iné SUV... , v nižšej strednej a strednej triede nič. Nemajú toho veľmi na výber. Nemať minimálne nástupcu Lancera je určite hriechom.
Im nepomôže nová značka, ale nové modely.
13. 5. 2021 12:40
RS vs Ralliart
Zajímavá politika Renaultu.
Pred několika lety chtěli obnovit Gordini jako luxusní variant RS. Pak se rozhodli vše vsadit na RS, a Gordini bylo opět zapomenuto. RS bylo a je stále uznávané odborníky, fanoušky i běžnými řidiči.
Teď RS dostalo stop, ale vzápětí Mitsubishi se pod křídly Renaultu vrátí do hry již léta nepoužívaný Ralliart.
To marketovani značek, které se vzápětí vytrati z trhu muselo stat hodně peněz.
Jsem si jist že RS se ještě vrati...
Zvláštní plány...
Avatar - WinDiesel
13. 5. 2021 11:50
Mitsubishi by mělo oživit samo sebe.
Možná že už jsou za deadline ........... :-(