Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaná Toyota Hilux odhaluje české ceny. Drsnější výraz pořídíte s novým motorem

David Bureš
Diskuze (59)

Nabídka modernizované Toyoty Hilux se rozrostla o turbodiesel 2.8 D-4D se 150 kW. Doplňuje stávající čtyřválec 2.4 D-4D.

Toyota Hilux osmé generace přichází na český trh v modernizovaném balení, když odhaluje tuzemský ceník jen krátce po svém odhalení. Ceny startují na částce 865.150 korun včetně DPH za verzi Single Cab s jedním párem dveří, s odhaleným šasi pro případnou nástavbu a turbodieselem 2.4 D-4D (110 kW) pod kapotou. Standardem je kombinace s manuální převodovkou a pohonem všech kol.

Cena za korbu činí 24.200 korun. Verzi chassis je přitom možné pořídit i pro Extra Cab s větší dvoudveřovou karoserií nebo Double Cab s dvěma páry bočních dveří.

Základní výbava čítá uzávěrku zadní nápravy, sedm airbagů včetně kolenního řidiče, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo elektricky ovládaná okna. Nechybí ani manuální klimatizace, světelný senzor, dálkově ovládané centrální zamykání, rádio s CD přehrávačem, bluetooth a ovládáním na volantu nebo 17palcová ocelová kola.

Nově nabízený agregát 2.8 D-4D (150 kW) pak dostanete až ve druhém stupni Active. V kombinaci s Double Cab přijde na 1.070.850 korun včetně DPH, příplatek za šestistupňový automat činí 48.400 korun. Výbavu v tomto případě rozšiřují diodové světlomety, asistent pro sjíždění prudkých kopců, přední mlhová světla, automatická klimatizace, zadní parkovací kamera, multimediální systém s 8" dotykovou obrazovkou a podporou Apple CarPlay a Android Auto nebo vyhřívaná přední sedadla.

Toyota nicméně věří, že nejžádanější variantou bude stupeň Invincible, a to konkrétně v kombinaci 2.8 D-4D (150 kW) s automatem. Takový Hilux vyjde na 1.331.000 korun včetně DPH.

V tomto případě dostanete svébytný vzhled díky odlišné mřížce a nárazníku, 18palcovým kolům z lehkých slitin s broušenými povrchy nebo dvoubarevnému čalounění sedadel z perforované kůže. Dále nechybí ani zadní diferenciál Torsen, adaptivní tempomat, automatické brzdění s rozpoznáváním chodců, rozpoznání dopravních značek nebo parkovací čidla.

Vrcholem je pak Invincible Sport. Dostupný je výhradně v kombinaci dva osmičky s automatem, a to za 1.476.200 korun včetně DPH. Navíc přidává elektricky ovládaný rolovací systém nákladového prostoru, horní sportovní ochranný rám, diodové osvětlení nákladového prostoru nebo boční nášlapy.

Modernizovaná Toyota Hilux – základní technická data a české ceny
Verze Single Cab Extra Cab Double Cab Double Cab
Motor 2.4 D-4D 2.4 D-4D 2.4 D-4D 2.8 D-4D
Největší výkon [kW/min] 110/3400 110/3400 110/3400 150/3400
Točivý moment [N.m/min]  400/1600-2000 400/1600-2000 400/1600-2000 500/1600-2000
Převodovka 6M 6M 6M (6A) 6M (6A)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,2 13,2 13,2 (12,8) ? (10,7)
Komb. spotřeba [l/100 km] 7,0 7,0 7,0 (7,2) ?
Cena Live Chassis [Kč] 865.150 901.450 913.550 (-) -
Cena Live [Kč] 889.350 925.650 937.750 (-) -
Cena Active [Kč] - - 1.022.450 (1.070.850) 1.070.850 (1.119.250)
Cena Executive [Kč] - - 1.125.300 (1.173.700) 1.173.700 (1.222.100)
Cena Invincible [Kč] - - - 1.282.600 (1.331.000)
Cena Invincible Sport [Kč] - - - - (1.476.200)
David Bureš
Diskuze (59)

Doporučujeme

26. 8. 2020 18:18
Re: Dobřééééé Kojota!
Spatna, spatna zprava

https://electrek.co/2020/08/26/electric-scooter-company-scores-as-vin-diesel-makes-hollywood-style-spy-getaway-on-two-wheels/
Avatar - speedfred
26. 8. 2020 10:38
Re: Šedivá je teorie, zelený strom života
Tak “blúsanovi” rozumie málokto.
25. 8. 2020 21:00
Re: Toyota zbrojí
No jasně, Hilux míval 2.5, 2.4, 3.0 a teď nově 2.8
Když se podíváš, co sem psal výše, tak já s objemem 2.4 problém nemám, jen trochu s těmi 110 kW ;-)
Avatar - m.z.
25. 8. 2020 20:36
Re: Dobřééééé Kojota!
Už se zastoupení vyjádřilo, že se to týká přetěžování, ale podle mě mlží, protože manuál hovoří naprosto jasně.

https://www.facebook.com/photo.php?…
25. 8. 2020 20:03
Re: Toyota zbrojí
Litrove motory do toho nikdo nedává. Naopak dvoulitr plus minus 20% se tam dává od nepaměti.