Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 – Sázka na styl

Stanislav Švarc Stanislav Švarc 5. 10. 2020 • 22:40
50
64
Zobrazit náhledy (50)
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6

Druhá generace Peugeotu 2008 krátce po uvedení na český trh navázala na úspěchy svého předchůdce. Z malého crossoveru se rychle stal nejžádanější vůz se lvíčky na kapotě.

Design, interiér


Nový Peugeot 2008 se u nás začal prodávat v lednu letošního roku. A stačilo mu jen několik měsíců, aby se dostal na pozice, kterých dosáhla generace první. Nejprodávanějším Peugeotem je 2008 už od března, v červenci novinka ovládla také statistiku registrací nových osobních automobilů v obchodní třídě SUV-B. Stejně si vedla také v srpnu.

Na tomto místě se ovšem sluší připomenout, že Svaz dovozců automobilů, který statistiku spravuje, do kategorie SUV-B nezahrnuje Škodu Kamiq. Český crossover, který by jinak tuhle skupinu ovládl, řadí o segment výš, mezi SUV-C.

Peugeot za srpen hlásí 338 registrací 2008, Škoda pak 663 modelu Kamiq. Data za září zatím k dispozici nejsou.

Peugeot 2008 však není úspěšný jen v České republice, daří se mu celoevropsky. Dokonce tak moc, že francouzská automobilka před měsícem navýšila jeho produkci ve španělském závodě Vigo.

Co ten nárazník?

S novou 2008 už na Auto.cz máme jisté zkušenosti - a není jich málo. Poprvé jsme ji důkladněji prozkoumali dokonce už v listopadu loňského roku, krátce po představení novinky na autosalonu v čínském Kantonu. Pouhých šest dní po debutu se totiž jeden exemplář objevil v Česku a David měl možnost se s ním také krátce svézt.

Ještě detailněji se s tímhle městským esúvéčkem seznámil Standa, který v červnu vydal podrobný a čtivý (jako ostatně vždycky) test provedení GT Line se vznětovou jedna-pětkou o výkonu 96 kW. Proto mi odpusťte, kdyby náhodou můj text nebyl tak obsáhlý, jak je obvyklé. Zkusím se zaměřit především na věci, které mě zaujaly, a budu se snažit vynechat jednoduché popisování.

Rozhodně mě upoutal design. Je zajímavé, v jaký typ vozu se vyvinulo auto, které Peugeot původně zamýšlel jako nástupce kombíku 207 SW. Pro novou 208 totiž variantu s "batohem" neplánoval, roli praktičtějšího provedení úspěšného supermini měl převzít právě crossover 2008. A na první generaci to bylo trochu vidět, vůz vypadal jako kříženec přifouknutého hatchbacku, malého MPV a kombíku.

Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6

Nástupce už je vyloženě stylové městské SUV s mnoha líbivými detaily. Hezké jsou zejména světlomety se třemi svislými pruhy, které mají evokovat lví drápnutí. Design v sobě spojuje zdánlivě neslučitelné vlastnosti - alespoň já v 2008 vidím pohlednou směsici robustnosti, dravosti a roztomilosti. Jedna věc mi to ale kazí. Nelíbí se mi robustní a nelakovaný zadní nárazník, který podivným způsobem trčí ze zádi. Podle mě se ke zbytku auta nehodí.

Velký nárazník také umí překážet při nakládání věcí hlouběji do kufru, můžete se o něj umazat. Vadil mi ale i při obouvání kolečkových bruslí. Obvykle si u toho sedám na hranu zavazadelníku, tady však vlastně jednoduchá hrana není. Jedině, že bych si sednul přímo na špinavý nárazník. A to asi není úplně vhodné.

Když už máme otevřené páté dveře (které se vždy otevírají manuálně, elektrické ovládání Peugeot pro 2008 nenabízí), udělejme si ještě rychlou obhlídku zavazadlového prostoru.

V základu pojme 434 litrů, po sklopení zadních opěradel (sedadla jsou dělená v poměru 60:40) Peugeot uveze 1467 litrů. Chytrým detailem je vyjímatelná dělící podlaha, pod níž je prostor pro drobnější nebo plochý náklad, a která je víceméně zarovnaná s nakládací hranou a umožňuje vytvoření rovné ložné plochy po sklopení zadních sedaček. Stejný prvek má řada aut, ale u 2008 najdete vtipnou možnost "mezipodlahu" jednoduše zvednout a umístit na plastové výčnělky po stranách kufru. Takže díl nemusíte při nakládání držet.

Nadzvednout se dá i skutečné dno zavazadelníku, je pod ním místo, kde může být dojezdová rezerva.

Za nešťastný nedostatek považují absenci háčků na tašky s nákupem, ty by se opravdu hodily. A na rozdíl od třeba Renaultu Captur neumí Peugeot posuvnou zadní lavici.

Líbí, nelíbí

Interiér je řešen prakticky stejně jako v příbuzné 208, což u nejvyšších specifikací znamená architekturu, které automobilka říká i-Cockpit 3D. To 3D znamená, že součástí je digitální přístrojový štít, který informace zobrazuje jakýmsi prostorovým způsobem. Funguje to tak, že jsou v kapličce hned dva displeje, data z jednoho se však k řidiči odráží od krycího skla, což vytváří právě onen neobvyklý optický efekt.

Zjednodušeně řečeno to působí, že některé informace vypadají více vepředu, jsou jako by zdůrazněné. Praktický přínos je samozřejmě minimální, ale musím říct, že "3D panel" vypadá moc pěkně. Jinak digitální přístrojovka nabízí několik možností zobrazení, měnit můžete grafiku, barvy i údaje, které chcete vidět.

Samotný i-Cockpit s malým, šišatým volantem a vysoko umístěnou kapličkou je už známá věc, o níž bylo napsáno mnohé. Někomu dokonale vyhovuje, jiný se s ním pere a má problém nastavit si sedadlo a volant tak, aby přes věnec viděl informace na budících. Třeba já (vysoký jsem 182 cm) jsem si musel volant umístit o dost níž, než jak bych ho rád měl. Ale zvykl jsem si a vlastně mi to nakonec ani moc nevadilo. Jenže také vím, že řidičům "masitějších" postav nízko nastavený volant, který mají skoro už v klíně, překáží při nastupování a vystupování.

Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6

Jestli se vám některý z moderních Peugeotů líbí, nejlepší bude, když si i-Cockpit sami vyzkoušíte. Jeho konkrétní vliv se totiž liší model od modelu, jinak na vás bude působit v nízké 508, v malé 208 a úplně jinak zase v největším SUV 5008.

Protože podobu interiéru ve svém testu už popsal Standa a také jste si ji mohli a můžete prohlédnout na fotografiích, dovolte mi takovou zkratku. Věnuji jeden odstavec výčtu věcí, které se mi líbí. A následný pak prvkům či vlastnostem z mého pohledu nepovedeným.

Nejprve ty fajnovky. Peugeot 2008 je slušně prostorný, příjemné jsou překryté prahy (během vystupování si při kontaktu s karoserií neumažete nohavice), potěší velké kapsy ve dveřích, prostorná schránka před spolujezdcem, parádní sedadla, vesměs kvalitní a hodnotně vyhlížející materiály nebo velice slušné zpracování. Praktická je "tajná" schránka ve středovém panelu, která má dvě funkce. Po vyklopení krytu vznikne šikovný držák na mobil, případně telefon můžete schovat dovnitř a nechat ho dobíjet. Za příplatek 4000 Kč vám tam Peugeot nainstaluje plochu s bezdrátovým nabíjením.

Nelíbí se mi množství dílů s lesklým klavírním lakem, který přitahuje otisky prstů nebo prach. A upatlaný klavírní lak fakt nevypadá hezky. Tlustý středový tunel trochu ubírá místo pro pravou nohu, vzadu zase podběhy zasahují do dveří a zmenšují přístup dovnitř. Při nastupování se tak musí víc zvedat noha. Jak vidíte, nejsou to vyloženě závažné problémy. Rozčiluje mě však nutnost po každém nastartování vypínat systém hlídání jízdních pruhů.

Rozporuplný vztah mám k multimediálnímu systému a uspořádání ovládacích prvků. Infotainment pracuje docela svižně, ale nepřipadá mi moc přehledný, zvlášť některá nastavení jsem hledal déle, než bych chtěl. Také mi vadí, že funkce stop-start se dá vypnout právě jen přes multimediální systém, zasloužila by si vlastní tlačítko.

Fyzický ovladač by se možná hodil i pro nastavení teploty klimatizace, bylo by to rychlejší, příjemnější a snad i bezpečnější než ťukáním prstem na displej. Na druhou stranu Peugeot nabízí hlasové ovládání, které teplotu upraví podle vašeho vysloveného přání. Ale ovladač je ovladač.

Zvláštní místo výrobce vybral pro vyhřívání sedadel. Jde o dotykové plochy umístěné v rozích části středového panelu okolo klávesových ovladačů. Problém je, že řidič na svou plošku nevidí. Aby se podíval, jestli a na jakou intenzitu vyhřívání zapnul, musí se drobet vyklonit. I to by šlo jistě vyřešit lépe.

Peugeot do 2008 nabízí dva displeje multimediálního systému - základní, který byl i v našem autě, má úhlopříčku 7“, příplatkový pak 10“ (zajímavé je, že tuto variantu doplňují dotykové plochy nad klávesami, které slouží jako tlačítkové zkratky k některým funkcím). V obou případech je obrazovka hezky na očích.

Motor, jízdní vlastnosti


Starý známý tříválec

Druhá generace 2008 na trh dorazila s jedním zážehovým, jedním vznětovým motorem a také jako elektromobil. Naftu spaluje čtyřválcová patnáctistovka 1.5 BlueHDi, která je v nabídce ve výkonových verzích se 75 a 96 kW.

Benzín je tříválcový, jde o jednotku 1.2 PureTech. Volit můžete mezi variantami se 74 a 96 kW, provedení GT se 114kW verzí jedna-dvojky aktuálně v ceníku není.

Všechny motorizace jsou předokolkami, pohon všech kol Peugeot pro 2008 nenabízí. Nejslabší jednotky se páruji se šestistupňovou manuální převodovkou, ty nejvýkonnější s osmistupňovým automatem s hydrodynamickým měničem.

U naší varianty s prostředním zážehovým motorem si můžete vybrat. Nám do testu dorazilo provedení s ručně řazenou převodovkou.

Motor 1.2 PureTech 130 (EB2DTS) je starý známý, ve vozech koncernu Groupe PSA se tahle turbodmychadlem přeplňovaná jednotka objevuje už nějaký pátek. Jestli vás zajímají technické detaily, otevřete si náš starší článek, v něm najdete spoustu zajímavých podrobností.

Přeplňovaná dvanáctistovka s přídomkem 130 dává svých maximálních 96 kW v 5500 min-1, nejvyšší točivý moment 230 N.m je k dispozici od 1750 otáček. Ve spojení s manuálem akcelerace z klidu na stovku zabere 8,9 sekundy a auto se rozjede až na 196 km/h.

Sto třicet tříválcových koní v SUV na papíře nezní zrovna oslnivě, skutečnost je ale příjemná. Peugeot 2008 je crossover nejen malý, ale i docela lehký, váží zhruba 1,3 tuny. Přeplňovaná dvanáctistovka tedy s vozem nemá zas tak moc práce a výkonově naprosto dostačuje. Dokonce bych řekl, že nabízí i slušnou rezervu - třeba pro pohodlné předjíždění.

Tříválec se ochotně sbírá z nízkých otáček, jen při rozjezdu potřebuje trochu víc plynu. A když se pod dvěma tisíci otáček zapojí turbo, působí motor vyloženě snaživě a šlape docela pěkně. Navíc přidává zajímavou zvukovou kulisu. Při nízké zátěži o něm skoro nevíte, ve vyšších otáčkách začne sympaticky vrčet.

Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6

Škoda, že Peugeot nevěnoval více péče řazení. I když... 2008 je francouzské auto, takže by nemělo překvapit francouzským řazením. A malý crossover nabízí přesně to, co si pod tímto souslovím představujete: dlouhé dráhy a nepříliš přesný pohyb páky v kulise.

A spotřeba? Tříválec umí být úsporný a mimo město se dá jezdit za nějakých 5 až 6 litrů na 100 km. Můj průměr po skončení testu činil 6,3 l/100 km. V palubním počítači ovšem byla uložena také dlouhodobá spotřeba za 1951 km, která odráží i jízdy kolegů: 7,3 l/100 km.

Přidám ještě mnou naměřené údaje ve městě, tam jsem dosáhl na průměr 8,8 l/100 km, a na dálnici, kde to bylo 6,6 l/100 km. Tříválec mimochodem při 130 km/h na šestku točí 2700 min-1.

Na běžné ježdění je fajn

Peugeot 2008 stojí na koncernové modulární platformě CMP (Common Modular Platform) pro malá auta. Stejný základ využívají také například Peugeot 208, Opel Corsa nebo DS3 Crossback.

Koncepce podvozku je pro takový typ vozu obvyklá - vpředu vzpěry McPherson, vzadu vlečená ramena spojená torzně poddajnou příčkou. Když přidám, že testované auto jezdilo na 17palcových kolech, možná čekáte peskování za mizerný komfort a přirovnání k horské koze. Ale kdepak.

Podvozek je sice celkově tužší, přesto 2008 dává vcelku ladný projev. A k těm kolům - obouvají pneumatiky s bočním profilem 60, takže nejde o slupičky.

Neznamená to ale, že by pohodlí bylo stoprocentní, to bohužel není. Třeba na krátkých příčných nerovnostech do interiéru lehounce pronikají rázy, když trefíte "propadlý" kanál, auto se zvláštně otřese a na rozbité silnici má Peugeot v zatáčkách jemnou tendenci odskočit. Jenže podobně se chová drtivá většina takových crossoverů, které jsou odvozené od malých hatchbacků. V tomhle ohledu 2008 prostě nijak nevybočuje z obvyklých standardů.

Jízdní projev u městských SUV totiž bývá kompromisem, v němž se projevují záležitosti jako vyšší podvozek, vyšší karoserie, vyšší hmotnost, větší kola (to vše v porovnání s příbuzným hatchbackem) a snaha o vyvážený poměr mezi ovladatelností a komfortem.

Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6

Zrovna ovladatelnost je v případě 2008 velmi dobrá, blízká hatchbacku. Při změnách směru se karoserie přehnaně nenaklání a v obloucích se kola dokážou pevně držet stopy. Auto působí jistě, stabilně a neutrálně. Až hodně rychlá jízda odhalí projevy nedotáčivosti.

Celkově se Peugeot 2008 řídí hezky, je to příjemné auto na takové to běžné ježdění. Řízení, které neposkytuje mnoho zpětné vazby, je lehké a docela přesné. Malý volant přidává lehce sportovní "feeling" - ale je to opravdu především subjektivní pocit.

Podvozek má dobré odhlučnění, ve vyšších rychlostech ale zaznamenáte proudění vzduchu okolo karoserie. Naštěstí ne v takové míře, že byste museli při konverzaci zvyšovat hlas.

Závěr


Závěr

Nový Peugeot 2008 je povedeným městským crossoverem. Rozhodně není bez chyb, ale nabízí interesantní a líbivý design, což je pro zájemce o takové auto asi nejdůležitější, moc pěkně vypadající i dostatečně prostorný interiér a vyvážené jízdní vlastnosti.

Navíc samozřejmě přidává všechny atributy, kvůli nimž si zákazníci malá SUV kupují, jako vyšší pozici za volantem, snadnější nastupování a vystupování nebo větší světlou výšku, která usnadňuje parkování u obrubníků.

Určitě to není auto, které byste si zamilovali pro to, jak se řídí, ale ani vás po řidičské stránce nebude ničím štvát. Komfort je slušný, stejně jako ovladatelnost a jistota v zatáčkách. Motor má slušnou dynamiku, současně dovede být sympaticky úsporný. Ale stejně si myslím, že většina kupců se pro 2008 rozhodne jednoduše proto, že se jim tahle stylovka prostě líbí.

A cena? 2008 s testovaným motorem můžete s výbavou Active koupit za 388.000 korun, naše vozidlo v provedení GT Line s hodně bohatou výbavou startuje na 515.000 Kč.

Nejlevnější verze modelu 388.000 Kč (1.2 PureTech 100 (74 kW) MAN6 Active)
Základ s testovaným motorem 428.000 Kč (1.2 PureTech 130 (96 kW) MAN6 Active)
Testovaný vůz bez příplatků 515.000 Kč (1.2 PureTech 130 (96 kW) MAN6 GT Line)
Testovaný vůz s výbavou 570.000 Kč (1.2 PureTech 130 (96 kW) MAN6 GT Line)

Plusy

  • zajímavý vzhled
  • Hodnotně vyhlížející a dostatečně prostorný interiér
  • Poměrně živý a úsporný motor
  • Univerzální jízdní vlastnosti

Mínusy

  • Chování podvozku na některých nerovnostech
  • Nepřesné řazení
  • Přešlapy v interiéru
  • I-Cockpit nemusí vyhovovat každému

Související články

Zobrazit celý článek
Témata
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Cena základní sestavy 515 000 Kč
Výbava základní sestavy 17“ litá kola, rozšířené automatické brzdění o radar, Full LED světlomety s mlhovkami, zatmavená zadní okna, Peugeot i-Cockpit 3D, paket Comfort (elektricky ovládaná, sklopná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, boční osvětlení karoserie, zpětné zrcátko s automatickou clonou bez rámečku), tempomat s omezovačem rychlosti, elektronická parkovací brzda atd. Kč
Cena testované sestavy 570 000 Kč
Výbava testované sestavy Aktivní systém sledování mrtvého úhlu (6.000 Kč), indukční bezdrátové dobíjení telefonu (4.000 Kč), vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce (6.000 Kč), panoramatické otevíratelné střešní okno s manuální clonou (30.000 Kč), Pack Drive Assist (9.000 Kč) Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 3 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1199
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 96 / 5500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 230 / 1750
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 196
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 8.9
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 5.3 / 4 / 4.5
Emise CO2: 132
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 434 / 1467
Objem nádrže (l): 44
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1267 / 0
Rozměr pneu: 215/60 R17
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4300
b) šířka (mm): 1770
c) výška (mm): 1550
d) rozvor (mm): 2605
e) rozchod vpředu (mm): 1540
f) rozchod vzadu (mm): 1540
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1050
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 820
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 950
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 920
k) šířka vpředu (mm): 1390
l) šířka vzadu (mm): 1360
délka sedáku vpředu (mm): 490
délka sedáku vzadu (mm): 450
výška opěradla vpředu (mm): 610
výška opěradla vzadu (mm): 590
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano
Avatar - wakantanka
7. 10. 2020 17:56
Re: Re: Povedené SUV
Tak si kúp najlepšie nejaký starý ťahač :) 12 - 14 či dokonca 16 kvaltov pekne cez polky. To je v hustej mestskej premávke to jediné pravé orechové :)
Avatar - lamal
7. 10. 2020 15:56
Re: 2008
prej do mini coopera v jeho najmensom derivate je dobry ten R3 a svojim prejavom sa do maleho veseleho auta hodi... nemam vyskusane
Avatar - miromen
7. 10. 2020 09:18
Re: Povedené SUV
Ono je to trochu jinak. AM se mi odjakživa velice libi takže fordi vykradeni je mi velmi sympaticke, tedy ne to vykradeni, ale ty tlamy jsou prostě za mě top, samo krom AM, kde je to komlet trochu o něčem jinem.
6. 10. 2020 18:55
Ceny
Omlouvám se, že se můj příspěvek týká nové 3008, ale celkem mě dnes pobavila cenová politika Peugeotu, když za novou 3008 v nejvyšší výbavě GT s 1,5 hdi a 8.at. chtějí v "akci" 890 000Kč!!! Pro srovnání nová Kuga ve výbavě ST line X s 2,0 ecoblue 140 Kw, 8 st. at a pohonem všech kol je aktuálně o 55 000 levnější, Seat Ateca ve výbavě FR s 2,0 tdi 110 kw, 7dsg je o 40 000 levnější a Opel Grandland, což není nic jiného než převlečená 3008ka, je v nejvyšší výbavě se stejnou motorizací a převodovkou bratru o 145 000 levnější. Drobná odbočka - cena nové Insignie s 2.0 cdti 127 kw, 8st. AT v plné výbavě ultimate - cena 829 000...V Peugeotu je někdo zjevně na drogách...
6. 10. 2020 18:06
Re: 2008
308sw 22%, 5008 nieco cez 12%, asi nabuduce treba ist k normalnemu dilerovi.
Kazdopadne FinalCD dava dozivotny servis zadarmo na prveho majitela a je to podmiene tym, ze ides striktne podla cennika a ziadnu dodatocnu zlavu nedostanes. Ak za posledny rok nemenili pravidla, to uz nesledujem.
Zo zarukou som nemal ani ja ani dalsich x ludi problemy. Jedine co suhlasim, ze import si zabezpecuje asistencne sluzby v CR a tie stoja za backoru.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku