Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti po 100.000 km: Je to v pořádku

3. 9. 2012
163
Spolehlivý parťák na cesty, tak se v dlouhodobém testu předvedlo české SUV.

Auto Bild nasazuje do svých dlouhodobých testů nejrůznější typy aut. A tak v dubnu 2010 flotilu rozšířilo i české SUV – Škoda Yeti. Německá redakce zvolila poněkud atypický pohon, motor 1,8 TSI/118 kW, který je ale jedinou cestou k pohonu 4x4 ve spojení s benzinovým motorem. Nicméně téměř polovina zákazníků volí dieselový pohon, 39 % základní motor 1,2 TSI a na silnější téesíčka připadá po osmi procentech.

Německá redakce u Yetiho oceňuje výrazný design, variabilitu interiéru, kteoru nenabízí ani leckteré MPV. Kritiku si naopak vysloužil příliš tvrdý podvozek (zlepšení přišlo po výměně 17palcových letních pneumatik za menší kola), příliš pomalý navigační systém Amundsen (dnes Škoda dodává vylepšený Amundsen+) a vysokou spotřebu benzinu, kterou se jen výjimečně podařilo stlačit pod deset litrů.

Související:

Za celou dobu auto postihlo jen pět drobných závad: postupně se musely měnit tři žárovky a dvakrát těsnění u zadních dveří. Jinak nebyly potřeba žádné další úkony nad rozsah běžné údržby stanovené výrobcem. Výsledkem je tedy pět trestných bodů a dělené patnácté místo (společně se Škodou Octavií 1,6 FSI a BMW X1 xDrive18d). Z konkurentů je lepší jen VW Tiguan 2,0 TSI s třemi trestnými body.

Kompletní test s rozpisem provozních nákladů, servisních nákladů, dalších závad, žebříčkem dříve testovaných vozů, naměřenými dynamickými hodnotami a množstvím dalších podrobných informací naleznete v aktuálním vydání Auto Tipu číslo 18/2012.

skoda yeti autotip bazar skoda yeti autotip bazar

Témata

Diskuse: Přidat názor

Nazory Chci koupit Yeti-1600-1200obsah.Napište zk
poldiček
| 28. 7. 2013
:-!
Avatar - CommonUser
Překvapení
CommonUser
| 5. 9. 2012
Mohol by si nieco viac ohladom tych THP motorov ?
Problemy s rozvodmi maju aj VTi (bez turba).
THP vraj maju "specialitku" v odpalovani cidiel - priznaky - motor bezi, ale zerie o 30 az 50 % viac a ide o nieco slabsie. Diagnoza casto neukaze nic. Tazko sa to reklamuje a relativne rychlo sa to stavalo - uz po 15 tkm.

Zeby ten 1,4 T-Jet 120 (bez vstreku) bol najspolahlivejsi ?
Překvapení
pargi
| 4. 9. 2012
Že se mění jenom žárovky sice normální je, ale pouze u benzínového auta. Být tam tvá nafta, yeti atakuje pozici touranu 2.0 Tdi. Kdybys nevěděl, kde v tabulce ho hledat, začni odspodu. Taky tam na dně tabulky najdeš passat 2.0 tdi a myslím Lupo 1.4 tdi...no jo, chytří lidi koupí diesl >:D
Avatar - Ada je zase tady
Překvapení
Ada je zase tady
| 4. 9. 2012
Pokud někdo chce od benzínového motoru nějaké zázraky, je to jako by od černobílé televize chtěl, aby ukazovala barevně.

Pod kapotu vozu zkrátka patří diesel. A to, že během prvních 100 tis km se měnily jen žárovky je normální. Škoda Yeti není výrobek firmy rendlík a syn :no:
Avatar - Ada je zase tady
Hluk
Ada je zase tady
| 4. 9. 2012
Jenže motor TDI je po prvních 100 tis. km právě tak zajetý. Klesne spotřeba oleje, zvýší se výkon.

Pod kapotu osobního vozu proto patří diesel!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku