Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu Bratři Ernst a Fritz Beutlerovi založili v roce 1943 ve švýcarském Thunu akciovou společnost Gebr. Beutler & Cie,… 20. 4. 2024 22
Legendární Škoda Felicia slaví 30 let: Byla autem úplně pro každého Před třiceti lety začala Škoda vyrábět pětidveřové hatchbacky Felicia s pohonem předních kol. Následovalo pětidveřové… 13. 4. 2024 20 50
Armstrong Siddeley Lancaster, Hurricane a Typhoon (1946–1952): Sedan,… Sedan Armstrong Siddeley Lancaster a od něj odvozený kabriolet Hurricane a kupé… 6. 4. 2024 17
Vespa 400 (1957–1961): Italsko-francouzské mikroauto pro dva a kufr Mikroautíčko Vespa 400 navrhl italský výrobce skútrů Piaggio a jeho výrobu zadal do Francie. Zadní kola poháněl… 23. 3. 2024 16 2
Studebaker Lark (1959–1961): Kompakt, který se marně pokoušel… Kompaktní Studebaker Lark se ve třech generacích vyráběl v letech 1959 až 1966.… 16. 3. 2024 19 10
Fiat-Abarth 750 (1955–1960): Jak se z Fiatu 600 stal hbitý sportovec… Krátce po uvedení malého čtyřmístného modelu Fiat 600 na trh, začal Carlo Abarth… 9. 3. 2024 22 11
Vzpomínáme na BMW řady 8 (E31): Když se spojila krása s luxusem a… Sportovní dvoudveřové kupé vyšší třídy BMW řady 8 (tovární kód E31) se poprvé… 24. 2. 2024 24 13
Ford Consul Classic/Capri (1961–1964): Britské sedany a kupé v… Dvoudveřový a čtyřdveřový sedan Ford Consul Classic s karoserií v americkém stylu měl… 17. 2. 2024 20 1
Ferrari Mondial (1980–1993): Vidlicový osmiválec před sedadly pro děti Dvoudveřové 2+2místné kupé a kabriolet Ferrari Mondial (Tipo F108) mělo pohon zadních kol motorem V8, umístěným před… 10. 2. 2024 21
Wikov 35 Kapka (1931–1933): První československý automobil s… Prostějovská automobilka Wikov vyrobila na začátku třicátých let pět kusů… 24. 1. 2024 17 4
Mercury Marquis (1967–1978): „Šlechtic“ s výbavou a cenou někde… První dvě generace velkých luxusních vozů Mercury Marquis měly pohon zadních kol… 20. 1. 2024 24 8
Bentley Mulsanne (1980–1992): Luxus se sportovním nádechem Velké sedany Mulsanne byly v osmdesátých letech minulého století „vlajkové lodě“ anglické automobilky Bentley. Poháněly… 13. 1. 2024 19 7
Buick Invicta (1959–1963): Krátký život „neporazitelného“ pašeráka… Dvě generace Buicku Invicta byly velké americké automobily s rozvorem přesahujícím… 30. 12. 2023 21
Toyota Carina (1970–1977): Rodinné sedany a kombi se stejným podvozkem… První generace sedanu a kombi Toyota Carina používala stejnou platformu jako kupé… 23. 12. 2023 18 2
Peugeot 505 (1979–1992): Poslední s pohonem zadních kol Vůz vyšší střední třídy Peugeot 505 byl posledním modelem značky s pohonem zadních kol. Design samonosné karoserie… 16. 12. 2023 17 11
Ford LTD Crown Victoria (1980–1991): Velká auta ve službách firemních… Velké sedany a kombi Ford LTD Crown Victoria měly pohon zadních kol motory V8… 9. 12. 2023 22 3
Oldsmobile série 70 (1939–1950): Levnější než Cadillac a dražší než… Modely série 70 vyráběla automobilka Oldsmobile ve třech generacích s pohonem zadních… 19. 11. 2023 21
Allard K (1946–1953): Lehké britské sporťáky s americkými motory V8 Prvním poválečným sportovním vozem Allard byl roadster K1 s motorem Ford V8. Od roku 1950 se vyráběl typ K2 s motory V8… 12. 11. 2023 20
Hispano-Suiza K6 (1934-1937): Šestiválcový luxus mnoha tváří Luxusní automobily Hispano-Suiza K6 poháněl řadový šestiválec s objemem 5,2 litru. Na vyrobené podvozky dodávaly… 4. 11. 2023 18 1
Packard Hawk (1958): Posledním Packardem byl převlečený Studebaker V posledním roce své existence vyráběla americká automobilka Packard čtyřmístné kupé Hawk. Byl to ve skutečnosti… 19. 10. 2023 14